Εἶναι νομοτελειακὰ βέβαιον ὅτι τὸν ἄλλο μήνα, ἢ τὸν ἄλλον χρόνο, θὰ δοῦμε τοὺς bullies – βανδάλους – ἱεροσύλους – μηδενιστές – ἀρνησίζωους – ψυχανωμάλους νὰ βεβηλώνουν ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Παιδεύομαι κι ἐκπαιδεύομαι
Ἡ ἀγωνία θὰ περάσῃ…
Θὰ τελειώσῃ…
Καὶ τὸ φῶς πάλι θὰ μᾶς φωτίζῃ…
Πάλι ἡ ἀναζήτησις τῆς ἀληθείας θὰ γίνη σκοπὸς Ὅλων μας…
Πάλι ἡ Ἀνθρωπότης θὰ λάμψῃ μὲ μεγαλουργήματα…
Πάλι ὁ πλανήτης θὰ γίνῃ τόπος ζωῆς κι ὀμορφιᾶς… Συνέχεια
Τὸ φῶς πάντα διαπερνᾶ τὸ σκοτάδι!
Ὅσες τεχνητὲς σκιάσεις κι ἐὰν γίνουν, τὸ φῶς, πάντα, εἶναι δυνατότερο ἀπὸ τὸν ζόφο καὶ τὸ σκότος.
Εἶναι ἡ ἐνέργεια ἐκείνη ποὺ δίχως της ζωὴ δὲν ὑπάρχει.
Καὶ εἶναι πάντα ἰσχυροτέρα τοῦ κάθε ἐμποδίου…!!! Συνέχεια
Ἄς παίζουμε…
Μὲ τὸ γέλιο…
Μὲ τὴν χαρά…
Μὲ τοὺς φίλους μας…
Μὲ τὶς σκέψεις μας…
Μὲ τὰ παιδιά μας…
Μὲ τὴν θάλασσα… Συνέχεια
Τὰ νούμερα τοῦ παρακράτους πάντα ἐδῶ γιὰ νὰ καταστρέφουν κάθε ἐπαναστάτη.
Καμμιὰ εἰκοσαριὰ ἀντιεξουσιαστὲς – λέει – μὲ κουκοῦλες κατέλαβαν τὴν νομικὴ καὶ ζητοῦν τὴν ἀπελευθέρωση τοῦ μεγαλύτερου μαλάκα «ἐπαναστάτη» τοῦ κώλου τοῦ πᾶν-ἠλιθίου (ὁποίου) ξηροῦ…
Ξέρεις κάτι ῥὲ ὑπουργέ… ἂν ἤμουν στὴν θέση σου θὰ βούταγα τὴν ντροπὴ τῆς ἐπαναστασίας καὶ τὰ 20 μαλακισμένα ὑποστηρικτές του καὶ θὰ τὰ σάπιζα στο ξύλο! Συνέχεια
Τό …«κόμμα σου» λαέ;
Καί τί νά πῇ κάποιος γιά αὐτήν τήν εἰκόνα;
Νά γελάσῃ ἤ νά κλάψῃ;
Ποιός ὑπερασπίζεται ποίου τά δικαιώματα;
Τά δικαιώματα τοῦ λαοῦ ἀπέναντι στήν αὐτοδιαχείρισιν, δίχως προπαγάνδα;
Ἤ τό δικαίωμα τοῦ ΚΚΕ, σὰν κάθε κόμμα ποὺ …σέβεται τόν ἑαυτόν τον, στό νά ἀσκῇ ἔλεγχο σέ κάθε λαό; Συνέχεια