Ἐπίθεσις κατὰ τῶν τραπεζῶν!!!

Αγαπητοί μου φίλοι,

τα παρακάτω έγγραφα είναι κομμένα και ραμμένα στην δική μου περίπτωση, αλλά μπορούν κατά περίπτωση να αλλάξουν και για την δική σας περίπτωση.
Προσωπικό, συμμετέχω και συνδράμω, στο κίνημα «Υπέρβαση», με μια μαζική αγωγή (αλλά προσωποικοποιημένη για κάθε περίπτωση, έτσι ώστε να μην τίθεται θέμα «αοριστίας»), που είναι μαθηματικά τεκμειριωμένη και στηρίζεται σε νόμους, αποδεικτικά στοιχεία από ΦΕΚ, από επίσημους τραπεζικούς ισολογισμούς και από ελενκτικά έγγραφα της αρχής, δηλαδή της τράπεζας της Ελλάδος …
Συνέχεια

Φυσικὴ ἐπιλογὴ καὶ Ἐπιβίωσις!!!

Κάποιος φίλος ἔλεγε πρὸ ἡμερῶν πὼς «ἡ φυσικὴ ἐπιλογὴ καθορίζεται ἀπὸ τὸν θάνατο»!!!
Χαμογέλασα, διότι, κατὰ βάθος, συμφωνοῦσα ἀπολύτως μαζύ του.

Ὁ Θάνατος, ὅταν μᾶς ἀπειλῇ, τότε εἶναι ποὺ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ, μὲ ὅλες μας τὶς αἰσθήσεις, γιὰ τὸ ἐὰν θὰ παλέψουμε γιὰ τὴν ζωή μας ἤ γιὰ τὸ ἐὰν θὰ παραιτηθοῦμε ἀπὸ τὴν ζωή. Καὶ οἰ σημερινὲς συνθῆκες διαβιώσεώς μας, σταδιακῶς, μᾶς ὀδηγοῦν σὲ ἐκεῖνο τὸ ὅριον ποὺ θὰ πρέπη νὰ ἐπιλέξουμε γιὰ τὸ ἐὰν θὰ παραδοθοῦμε στὸν παράγοντα …«τύχη», καὶ μᾶλλον στὸν Θάνατο, ἤ ἐὰν θὰ διεκδικήσουμε τὴν ζωή. Συνέχεια

Ξεκινᾶμε;

Ὄχι ἀκόμη γιὰ μακρυνὰ ταξείδια.
Οὔτε γιὰ ἐξωτικὲς ἐξερευνήσεις…
Οὔτε κἄν γιὰ νὰ κερδίσουμε τὸ δικαίωμα τῆς ἐπιβιώσεως…
Καλῶς ἤ  κακῶς, τὶς ὧρες ποὺ ΔΕΝ θὰ μποροῦμε νὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τὸ πραγματικὸ ταξείδι τῆς ζωῆς μας, καταπιανόμεθα μὲ ὅλα τὰ παραπάνω κι ἄλλα τόσα.
Γιά ποῦ λοιπόν;;; Πῶς; Ἀπό ποιάν διαδρομή;;; Συνέχεια

Ἡ κάθε ἀντιπαράθεσις μὲ τοὺς ἄλλους εἶναι μία ἀντιπαράθεσις μὲ τὸν ἑαυτόν μας!!!

Οἱ περισσότεροι ἀμφισβητοῦμε τὸν ἑαυτό μας κατὰ καιρούς…
Ὁρισμένοι μάλιστα τὸν ἀμφισβητοῦν τόσο ἔντονα, ποὺ πολλὲς σχέσεις ποὺ δεν ἐπρόκειτο νὰ διαλυθοῦν κλονίστηκαν ἀπὸ ἐκεῖνον ποὺ φοβόταν τόσο πολύ. Συνέχεια

Κρατῶντας δυνάμεις…

Ὅ,τι καὶ νὰ γίνῃ… Ὅσο δύσκολα κι ἐὰν εἶναι τὰ γεγονότα ποὺ ἀντιμετωπίζουμε…
Ἐμεῖς, γιὰ τὴν ὥρα, ὀφείλουμε  νὰ κρατᾶμε δυνάμεις. Ὀφείλουμε νὰ δυναμώνουμε τοὺς ἐαυτούς μας γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὴν μεγάλη καταιγίδα ποὺ ἔρχεται… Διότι ἡ καταιγίδα δὲν ἔχει φθάσει ἀκόμη… Πλησιάζει… Συνέχεια

Ἕλληνες;

Ἐδῶ καὶ μερικὰ χρόνια ἔχουμε ἐπὶ τέλους ξεκινήσει νὰ προφέρουμε, δειλὰ ἀρχικῶς, πιὸ ὁρμητικὰ στὴν συνέχεια, τὴν φράσιν «Εἴμαστε Ἕλληνες».
Τὸ τὶ ἐννοοῦμε βέβαια εἶναι τελείως διαφορετικὸ ἀπὸ τὴν πραγματικότητα ποὺ κρύβει ἠ ἔννοια τῆς λέξεως.

Ἕλλην, γιὰ  νὰ τὸ πιάσουμε ἀπὸ τὴν βάσιν του, ΔΕΝ εἶναι αὐτὸς ποὺ σέρνεται πίσω ἀπὸ …προσφορές.
Οὔτε αὐτὸς ποὺ παραδίδει πνεῦμα… Οὔτε αὐτὸς ποὺ ἀναζητᾶ ἐθνοσωτῆρες ἤ γενικῶς σωτῆρες. Συνέχεια