Ὅταν ξεπουλᾷς ὅσο ὅσο…

Διότι ἔχεις ἀνάγκη πραγματική ἢ διότι σὲ ἔχουν πείσει πὼς ἔχεις ἀνάγκη πραγματική, ἢ ἀκόμη χειρότερα… Λὲς ψέμματα μεγαλοποιῶντας μίαν ἀνάγκη καὶ ἀλλάζοντάς της τά φῶτα στὴν παραποίησι… Τί εἶσαι; Βλάξ; Εὐκολόπιστος ἢ ἁπλῶς  κοινότατος μαυραγορίτης;

Ἀπό Ὀλυμπία τό παρακάτω ἀνάγνωσμα κι ὁ καθεῖς ἂς βγάλῃ τὰ δικά του συμπεράσματα:

Ούτε 16 δις δεν θα βγάλει η Ελλάδα από τις αποκρατικοποιήσεις λένε οι Financial Times! – Στηθείτε στην ουρά για το μεγάλο ξεπούλημα!

Ακόμα και αν η Ελλάδα πετύχει τις καλύτερες τιμές, δεν θα μπορέσει να αντλήσει παραπάνω από 16 δις έως το 2013 από αποκρατικοποιήσεις, αναφέρει η πολύ γνωστή στήλη LEX των Financial Times.

Συνέχεια

Πτυχιακὴ ἐργασία ἀδιάβαστων φοιτητῶν ἢ προμελετημένο ἔγκλημα;

Σε επίπεδο πτυχιακής εργασίας αδιάβαστων φοιτητών  και σε σχέδια επί χάρτου ανεπάγγελτων θεωρητικών έχουν αναγάγει οι φωστήρες της «ελληνικής» κυβέρνησης το πρόγραμμα «ανάταξης» της Ελληνικής Οικονομίας.

Είναι  διάχυτη εντύπωση ότι οικονομική λογική της «παρέας» της τρόικας  οδηγεί την χώρα στην πλήρη καταστροφή και εξαφάνιση.

Συνέχεια

Ἐρωτήματα ποὺ δὲν ἀπαιτοῦν ἀπαντήσεις….

Ἀσχολίαστον…

Δὲν εἴμεθα οἰκονομολόγοι…

Ἀλλὰ στοιχειώδη μαθηματικά γνωρίζουμε…

Έχετε δανείσει 100 ευρώ σε έναν με μισθό 100 ευρώ και 500 ευρώ σε κάποιον με μισθό 1000 ευρώ. Ο πρώτος σας χρωστάει το 100% του μισθού του, ενώ ο δεύτερος σας χρωστάει το 50% του μισθού του. Βάσει ποιας λογικής θα κυνηγούσατε τον πρώτο που αδυνατεί να πληρώσει το χρέος Συνέχεια

Καὶ διὰ νόμου δοῦλοι!

Τὸ κείμενον λίγο παλαιό… Ἀλλὰ ἐγὼ μόλις τὸ ἔλαβα… Εἶναι ἡ ἐπισήμανσις  τῆς ψηφίσεως τοῦ τελευταίου τερατουργήματός τους! Αὐτοῦ ποὺ ἐπισήμως ξεπουλᾶ τὰ πάντα! Ὁριστικῶς! 

Ἤθελα νὰ ἤξερα, αὐτοὶ ποὺ ψηφίζουν ἀκόμη, μὲ τί κριτήρια τὸ κάνουν; Πάντα τὸ προσωπικό τους βόλεμα ὑπὲρ ἄνω τῶν πάντων; Πάντα ἡ ἁρπακτή τους; Τὰ παιδιά τους, τόσο πολὺ τὰ βόλεψαν, ποὺ δὲν τοὺς ἐνδιαφέρει σὲ τί Πατρίδα θὰ ζήσουν;

Δὲν σχολιάζω…

Ἀναμένω…

Φιλονόη.

Απίστευτο. Επίσημα και δια νόμου γινόμαστε δούλοι.

Απίστευτο, απίστευτο, απίστευτο. Επίσημα και με νόμο γινόμαστε υπόδουλοι.

Νὰ γιατί ἡ Ἐκκλησία ἀπέχει!

Διότι ἔχει αἰτήματα! Καὶ μάλιστα «σοβαρά»! Γιὰ ἐτοῦτο καὶ ὁ Ἱερόδουλος δὲν ἀντιδρᾶ σὲ τίποτα ἀπὸ ὅσα διατάσσει ὁ αὐτοκράτωρ! Ὅλα καλῶς ἔχουν… Μάλιστα, τόση ἡ «ἀφοσίωσις» τοῦ  Ἱεροδούλου, ποὺ μᾶς ἔχει παρουσιάσει ἕνα «πανάγαθον» πρόσωπο τῆς Ἐκκλησίας, στὸ θέμα ΛΑΘΡΟεποικισμοῦ! Ὅλοι οἱ Ἕλληνες εἶναι «ῥατσιστές» καὶ οἱ ἐκκλησιαστικοί δὲν εἶναι…

Συνέχεια

Οἱ στοιχηματζῆδες!

Εἲς βάρος τῆς χώρας πάντα! Τὰ κόλπα πᾶν κι ἔρχονται! Τὰ παιχνίδια μὲ τὰ οἰκονομικὰ τῆς χώρας καὶ τὰ περιουσιακὰ στοιχεῖα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, δίδουν καὶ παίρνουν! Ἐγκληματοῦν κατὰ τῆς χώρας καὶ τοὺ μέλλοντός της! Οἱ δοσίλογοι! Οἱ ἀπατεῶνες! Οἱ ἄχρηστοι! Οἱ ἀνίκανοι! Οἱ ἀνθέλληνες! Οἱ καταπατητές! Οἱ κουδουνίστρες!

Εἶναι δυνατόν νὰ παίζουν μὲ κέρδη 50-100 ἑκατομμυρίων εὐρώ τὴν ἡμέρα; Τὰ ἀχόρταγα ἀνθελληνικὰ κατασκευάσματα! Ποὺ τὸ μόνον ποὺ χρειάζονται εἶναι νὰ ἐξαφανιστοῦν! Οἱ κλέφτες! 

Συνέχεια