Ἔχουμε μάθει ἤδη γιὰ τὴν «συμβουλευτικὴ» ἑταιρεία ἀποκρατικοποιήσεων, μὲ τὴν ὁποία θὰ «ὁδηγηθοῦμε» (συμφώνως πάντα μὲ τὶς ἐμπνεύσεις τοῦ «τσάρου» καὶ τοῦ πρωθυπουργοῦ) ὡς κράτος, στὸν ἀπεγκλωβισμό ἀπὸ τὰ χρέη. Τί ἐστί συμβουλευτική ἑταιρεία;
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Παπακωνσταντίνου Γιῶργος
Ὀμερτά!
ΟΜΕΡΤΑ!
Μὰ πότε ἰσχύει ἡ ΟΜΕΡΤΑ;
Ο όρος ομερτά (ιταλικά Omertà) είναι άγνωστης προελεύσεως. Απαντάται στις περιοχές Σικελία, Καλαβρία και Απουλία, όπου υπάρχει ισχυρή παρουσία παρανόμων οργανώσεων (Μαφία). Ο όρος αποδίδεται με την έννοια της μη Συνέχεια
Κουδουνίστρες μὲ προδιαγραφές!
Ἤ, ἄλλως, τὰ κουδουνισμένα θορυβοῦν ἄνευ λόγου κι αἰτίας…
Θὰ πρέπῃ ἴσως νὰ συμφωνήσω μὲ τὸν φίλο ΘΟΡΥΒΩΞ ποὺ θεωρεῖ τοὺς πολιτικούς μας σκέτο ἠλιθίους. Ἀλλὰ ἔχω μίαν δυσκολία….
Τοὺς θεωρῶ ἐπὶ πλέον, ἠλίθιες κι ἄχρηστες κουδουνίστρες, ποὺ κουδουνίζουν κουδουνισμένως, ἄνευ αἰτίας καὶ λόγου.
Διότι ὅπου ἐμφανίζονται, ὡς κουδουνίστρες, κάνουν πάρα πολὺ θόρυβο! Ἐνοχλητικότατον γιὰ ἕναν ἐνήλικα! Διότι πλεόν εἶναι (γιὰ τὴν ἡλικία μας) ἄκαιρες καὶ συνεπῶς ἄχρηστες. Κάτι σὰν τὶς φιγοῦρες τοῦ Καραγκιόζη ποὺ κινοῦνται ὅπως ὁρίζει ὁ Καραγκιοζοπαίκτης. Καὶ χαίρεται τὸ παιδί, ἀλλὰ ὁ ἐνήλιξ βαριέται!
Ἔχουμε ὄμως τὶς καλλίτερες κουδουνίστρες παγκοσμίως! Εἶναι ἡ μόνη ἀγορὰ ποὺ ἔχουμε κάνει ὡς κράτος τὰ τελευταῖα σχεδὸν 200 χρόνια, ποὺ οὐδέποτε μᾶς ἔχει προδώσει!!!
Οἱ σύμβουλοι!
Κι ἐδῶ ἀρχίζουν τὰ γέλια ἢ τὰ ….κλάμματα!
Ἐκεῖνοι οἱ σύμβουλοι γιὰ τὶς ἀποκρατικοποιήσεις; Τοὺς θυμᾶστε; Ἐκεῖνοι ποὺ θὰ μᾶς συμβουλεύσουν γιὰ τὸ πῶς θὰ ξεπουλήσουμε τὰ πάντα σὲ τιμὴ εὐκαιρίας; Θυμηθήκατε τώρα; Τὰ χάλια ἔχουν μίαν θαυμασία παρουσίασι τῶν …συμβούλων!! Τόσο θαυμασία, ποὺ ἀκόμη ἀναρωτιέμαι γιατί τοὺς κυβερνῶντες μας τοὺς ἀποκαλῶ κουδουνίστρες κι ὄχι ἐντεταλμένους!
Συνέχεια
Ἐκεῖνος ὁ ἄνθρωπος τοῦ μόχθου, ποὺ χάριζε τὸν μισθό του, ποῦ πῆγε;
Παπακωνσταντίνου: Μήπως τὸν δέρνει ἡ γυναίκα του;
Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων διαβάζαμετὰ διάφορα παράπονα τῆς κυρίας ὑπουργοῦ γιὰ τὰ οἰκονομικὰ τοῦ συζύγου της! Καὶ «δὲν φτάνουν τὰ χρήματα… Καὶ μὲ δύο παιδιὰ σὲ ἀκριβὰ ἰδιωτικὰ σχολεῖα δὲν βγαίνουμε… Καὶ στὴν Ὁλλανδία ὅλα τὰ κάνουμε καλλίτερα…. Καὶ θὰ πληρωνόταν, ὡς ὑπουργός, τρεῖς καὶ τέσσερις φορὲς στὴν Ὁλλανδία παραπάνω….» (Λεπτομέρειες στὸ Τὸ καφεδάκι τί τό ἤθελε;) Ποῦ νὰ ἤξερε ἡ γυναίκα πὼς ἕνας ὑπουργός, μπορεῖ νὰ ἔχῃ βίλα ἀξίας 3.000.000 εὐρώ, ἀλλὰ δὲν σημαίνει πὼς ἔχει καὶ τὰ ἀνάλογα ἔσοδα γιὰ νὰ τὴν ….συντηρῇ!
Συνέχεια


