Ὅμως ἡ κυβέρνησις εἶναι ἀποφασισμένη νὰ πατάξῃ καὶ τὸν κάθε …φούρναρη!!!

Μισό δισεκατομμύριο ζημιά υπέστη το ΤΑΙΠΕΔ από τις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά υπάρχει νόμος που παρέχει ΝΟΜΙΚΗ ασυλία στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και η εισαγγελέας προσπαθεί να πιαστεί από άλλα, ασήμαντα παραπτώματα, ασήμαντης αξίας.
Γιατί δεν πηγαίνουν φυλακή αυτοί που νομοθέτησαν την προστασία των απατεώνων, για κατάφωρη παραβίαση βασικών διατάξεων του Συντάγματος;
Συνέχεια

Ἡ «πρώτη φορὰ ἀριστερά» μᾶς προσφέρει ἕνα …φρέσκο μνημόνιο!!!

977 σελίδες νόμων θα ψηφίσουν σήμερα τα ξεφτέρια της κυβερνήσεως.
Μπορείτε να καταλάβετε ποιος και πότε τα έγραψε όλα αυτά, ώστε να μην κουράζονται άσκοπα οι …διάνοιες της πολιτικής.

Νέες εξουσίες στα λαμόγια και τους τοκογλύφους της Τράπεζας της «Ελλάδας», που θα αναλάβουν την …εξυγίανση! Ἡ «πρώτη φορὰ ἀριστερά» μᾶς προσφέρει ἕνα ...φρέσκο μνημόνιο!!! Συνέχεια

Πῶς καταπίνεται ἀκόμη μία ΜΕΓΑΛΗ προδοσία;

Μαζί με τις 977 σελίδες του νομοσχεδίου που θα ψηφίσουν οι φωστήρες, διαχέουν και μίαν …«ελπιδοφόρα» είδηση, για …ενδεχόμενη σύλληψη απατεώνων. Για να κατεβεί το φαρμάκι της προδοσίας πιο εύκολα…
Μία ακόμα ανούσια ανακοίνωση για σκάνδαλα δισεκατομμυρίων που έχουν παραγραφεί, ή που θα αρχειοθετηθούν, ή που καλύπτονται από κάποιον ειδικό νόμο που απαλλάσσει τους ενόχους.
Συνέχεια

Ὅλοι …«πολεμοῦν» τὴν διαφθορά!!!

Από τον Τσίπρα που δεν …πλήρωνε το χαράτσι, στους φοροφυγάδες που θα πατάξουν την φοροδιαφυγή. Ὅλοι ...«πολεμοῦν» τὴν διαφθορά!!!4 Συνέχεια

Κάθε φορὰ ποὺ …«χάνουν» τὴν εὐκαιρία γιὰ δικαιότερη φορολογία, ὁ λογαριασμὸς σὲ …ἐμᾶς ἔρχεται!!!

Το …μάρμαρο το πληρώνουμε εμείς…

Βαλαβάνη: Χάσαμε την ευκαιρία για δικαιότερη φορολογία

Ερμηνεία: Πάλι θα πληρώσουν το …μάρμαρο μόνο οι τίμιοι και οι φτωχοί.

Δεν παραδίδει την έδρα διότι θέλει να συνεχίσει να μας …«υπηρετεί» …παρά την θέλησή μας…!!!
(Που φυσικά ΔΕΝ σέβεται και ΔΕΝ αναγνωρίζει. Είναι και τα 10.000 ευρώ τον μήνα στην μέση…!!!)

Σίγμα