Καὶ «τὸ Βῆμα» λογοκρίνει.

Στὶς 8 Σεπτεμβρίου 2013 ἡ παρακάτω  δημοσίευσις ἔγινε στὴν ἐφημερίδα Παρόν.
Ἡ ἐπιστολὴ εἶχε σταλῇ στὸ Βῆμα, ὡς ἀπάντησις στὴν ἐπιστολὴ Πετράκου, ἀλλὰ ἠγνοήθη.

Ἀπὸ τὸν κύριο Α. Ν. Κουνάδη, ὁμότιμο καθηγητὴ Ε.Μ.Π. καὶ ἀκαδημαϊκό, πήραμε καὶ δημοσιεύουμε τὴν ἀκόλουθο ἐπιστολή: Συνέχεια

Δημοπρασίες ἀνθρώπων ἤ προπαγάνδα κάφρων;

(ἀπὸ τὴν μετάφρασι τῆς google)
Ένας Αφγανός κορίτσι του οποίου τα μέλη της οικογένειας σκοτώθηκαν τη νύχτα μετά από μια επιδρομή του ΝΑΤΟ και αφγανικές δυνάμεις, καλύπτει το πρόσωπό της, όπως αυτή κλαίει κατά τη διάρκεια μιας διαμαρτυρίας στην Taloqan, 18 του Μαΐου, 2011
καὶ τὸ πρωτότυπο:
An Afghan girl whose family members were killed overnight after a raid by NATO and Afghan forces, covers her face as she weeps during a protest in Taloqan, May 18, 2011

Ἡ Χαρούλα μὲ εἰδοποίησε γιὰ μία λεπτομέρεια, ποὺ ἀγνοοῦσα, ἀναφορικῶς μὲ τὴν δημοσίευσί μας, μὲ τίτλο:

Δημοπρασίες ἀνθρώπων.

Ἡ φωτογραφία πράγματι παριστάνει ἕνα 9χρονο κορίτσι, ποὺ πράγματι κλαίει ἀλλὰ δὲν κλαίει διότι τὸ δημοπρατοῦν δημοσίως.
Κλαίει διότι οἱ βομβαρδισμοὶ τῶν Ἀμερικανῶν, οἱ γνωστοὶ «κατὰ λάθος» βομβαρδισμοί, τὸ ὀρφάνεψαν. Συνέχεια

Μά εἶναι δυνατόν νά ἀμφιβάλῃ ὁ «Εἰσαγγελάτος» γιά τά ὅσα ὁ ἴδιος λέει;

Ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε ἔχει δίκαιον βουνὸ τὸ πιντί…
Ξέρει πὼς ἔχει πάρῃ μέρος στὸ χονδρὸ φαγοπότι καὶ θέλει κάπως, μὲ κάποιον τρόπο, νὰ ἀρχίσῃ σιγὰ σιγὰ νὰ βγάζῃ τὴν οὐρίτσα του ἔξω ἀπὸ τὸν χορό.
Μά γίνεται; Μπορεῖ; Ποιός θά ξεχάσῃ τήν καταγγελία τοῦ γείτονος τοῦ Καντάρη γιά τίς ἰδιοκτησίες τοῦ Εἰσαγγελάτου στήν πλατεία Βικτωρίας, τίς ὁποῖες ἐνοικίαζε στούς «νεοέλληνες» βγάζοντας τό κάτι τίς του; Ἔ; Συνέχεια

Ἡ παράνοια κτυπᾶ ἐπισήμως τὴν δημοσιοΚαφρία.

Ἡ ἐντολὴ ποὺ ἔχουν λάβῃ οἱ παπαγάλοι εἶναι νὰ θέσουν ἐκτὸς νόμου τὴν Χρυσὴ Αὐγή, εἶτε κυριολεκτικῶς εἶτε μεταφορικῶς. Πολὺ πιθανὸν νὰ μὴ τοὺς βγοῦν τὰ κουκιά, ἀπὸ νομικῆς πλευρᾶς, ἀλλὰ θὰ τὸ παλέψουν νὰ κάνουν μὲ τὸ ζόρι τὴν νύκτα ἡμέρα. Ἕνας ἀπὸ αὐτούς στὸ newsit, κι ἕνας ἄλλος στὸ ἔθνος καὶ τέλος πάντων, μὲ τὴν ἀναπαραγωγὴ τῶν εἰδήσεων ποὺ γίνεται, μία μεγάλη μερὶς ἐξ αὐτῶν,  δίδουν ῥέστα!!! Καὶ τὶ ῥέστα!!! Λειψά!!!

Ἀναφέρουν λοιπὸν γιὰ τὸ κήρυγμα μίσους τῆς θυγατρὸς Μιχαλολιάκου. Διάβασα τὴν δημοσίευσί της κι αὐτὸ ποὺ διεπίστωσα εἶναι μία ἐρώτησις ποὺ θέτει ἡ κοπέλλα, γιὰ τὸ ἐὰν εἶναι ἔτοιμοι κάποιοι νὰ θυσιασθοῦν γιὰ τὶς ἰδέες τους. Συνέχεια

Ξανά τό ἴδιο σκηνικό, κατά τά ἄλλα ψηφίζουμε ἐλεύθερα

Για να επέλθει “αυθόρμητα” η ανάγκη για αλλαγή κυβέρνησης … απαιτείται ένα προεκλογικό συμβάν που θα την καταστήσει λίγο πριν τις εκλογές …ακατάλληλη να κυβερνάει τον τόπο.
Όταν η Πρεσβεία των ΗΠΑ διαπίστωσε ότι η Ελλάδα αρχίζει να γέρνει απρογραμμάτιστα προς τα αριστερά έδωσε εντολή να χτυπήσουν τον Λαμπράκη ώστε να προκληθούν έκτροπα , να κατέβουν οι αριστεροί σε διαδηλώσεις , η αστυνομία να επιδείξει αυταρχικότητα , να χρεωθεί το πολιτικό κόστος ο Καραμανλής της ΕΡΕ και … εντελώς …φυσιολογικά κι αβίαστα να εκλεγεί ο Γεώργιος Παπανδρέου-Μινέικο (Υπουργός του Ελ.Βενιζέλου) και άνθρωπος των “Άγγλων” κι “Αμερικανών” τοκογλύφων.
Εκλογές ζήτησε ο Γέρος της “Τοκογλυφίας” (Ένωση Κέντρου) … πριν καν ξεψυχήσει ο Συνέχεια

Βρὲ τὸν «ἀνθρωπιστὴ» τὸν ΑΝΤΑΡΣΥΑ!!!

Νεκροὶ ἀπὸ τὰ ἀμερικανά, σὲ ἄλλην «διάσωσίν τους», ποὺ ὅμως «φορτώθηκαν» στὸν Ἄσαντ…

Καὶ τὸ πρωτοπαλλήκαρό του τὸν Κωνσταντίνου…
Βρὲ κόψιμο καὶ πόνος ποὺ τοὺς ἔπιασε μὲ τοὺς Συρίους… (Ποὺ τελικῶς, κατὰ πῶς ἀντιλαμβάνομαι, ὅλοι οἱ εἰσαγώμενοι μᾶς προέκυψαν …Σύριοι!!!)
Γιὰ νὰ ἀκούσουμε ὅμως αὐτὰ ποὺ ἰσχυρίζεται ὁ μίστερ «ἀνθρωπιστής»:
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=9KeLnr594vQ#t=50]

Μήπως ὅμως νά δίδαμε λόγο καί στούς …Συρίους; Μήπως ἔχουν κάτι διαφορετικό νά μᾶς ποῦν; Συνέχεια