Πλήρης στήριξις τῶν ἀρχηγῶν στόν Παπαδήμ(ι)ο

Δέν εἴχαμε καμμία ἀμφιβολία περί αὐτοῦ. Ὅλοι οἱ πολιτικοί ἀρχηγοί, Πα-σοκ, ΝΔούλας καί ΛΑ.ΟΣ. στηρίζουν τόν Παπαδήμ(ι)ο εἰς τό «θεάρεστον» ἔργο του. Κυρίως γιά τήν ὁλοκλήρωσι τοῦ PSI. Τοῦ ξεπουλήματος, στήν οὐσία τῆς δημοσίας περιουσίας τῆς Ἑλλάδος.

Ἀκούγεται ὅτι εἶναι ἐξωφρενικές οἱ ἐγγυήσεις πού ζητοῦν οἱ δανειστές γιά νά ἀποδεχθοῦν τό «κούρεμα».Τήν δουλειά τους κάνουν, βεβαίως, κι αὐτοί…..

Οἱ πολιτικάντηδες, οἱ δικοί μας, μόνον συνεχῶς, σκύβουν καί γεμίζουν μέ ψεύδη τούς ἀνεγκεφάλους πού νομίζουν πώς, ὅταν καί ἄν γίνουν ἐκλογές τόν Ἀπρίλιο θά πάρουμε τήν πατρίδα μας πίσω, μέ τόν Ἀντωνάκη πρωθυπουργό. Τόν ἀντιμνημονιακό, παρεμπιπτόντως.

Οἱ ἐποχές πού ζήσαμε στήν Ἑλλάδα ἔχουν περάσει, ἀνεπιστρεπτί. Τώρα, τό μόνο πού μποροῦμε νά κάνουμε εἶναι νά Συνέχεια

Βρὲ τὸν Ἀντωνάκη τὸν Σαμαρᾶ!!!

Ἀλλοῦ τρώει, ἀλλοῦ πίνει κι ἀλλοῦ πάει καὶ τὰ δίνει!!!

Ἐδῶ ζεῖ, ἀπὸ ἐδῶ πληρώνεται ἀλλὰ τὸ χρῆμα του δὲν ἐμπιστεύεται νὰ τὸ καταθέτῃ ἐδῶ!!!

Συνέχεια

Λέτε στό τέλος νά κάνουμε κι ἄγαλμα στόν GAP;

Δὲν ὑπάρχει αὐτὴ ἡ πραγματικότης!

Εἶναι πλαστή!

Δὲν γίνεται νὰ συνδιαλεγόμαστε γιὰ θέματα τέτοιου εἴδους!!

Ὁ GAP ἥρως!!!

Οἱ προκλήσεις πρέπει νὰ ἀνταποδίδονται!

Τοὐλάχιστον! 

Μάλιστα θὰ προέτεινα νὰ γίνῃ ἡ ἀνταπόδοσις ἄμεσα. 

Γιὰ παράδειγμα, θὰ μπορούσαμε νὰ ἀντιστρέψουμε ὅλα τους τὰ σύμβολα. 

Συνέχεια

Δὲν ὑπογράφω ῥέ!!! Ἔχω καὶ μίαν ἀξιοπρέπεια!

δεν υπογράφω ρε!

Συνεργάζομαι με σπιούνους, με ανίκανους, με τενεκέδες αλλά δεν υπογράφω. 
Δέχομαι μνημόνια, εξώδικα, συμβάσεις και πωλητήρια αλλά δεν υπογράφω.
Πουλώ το σπίτι, την πατρίδα και την μάνα μου αλλά δεν υπογράφω.
Λέω ψέμματα, αλλάζω τακτικές, παίρνω πίσω τα λόγια μου αλλά δεν υπογράφω.
Συνέχεια

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ στὸν Σαμαρᾶ.

Μία παρατήρησις μόνον στὰ ὄσα γράφει ὁ ἀγαπητός μας Χάρρυ Κλύνν.

Δὲν θὰ ἀκούσῃ τίποτα ὁ Ἀντωνάκης. Ἐὰν θέλῃ νὰ καταστραφῇ πολιτικά, θὰ πράξῃ τὰ πρέποντα.

Ἐὰν ὄχι, τὰ συνήθη. 

Συνέχεια