Ἡ Ἑλληνικότης εἶναι αἴσθημα ἤ συνείδησις;

Σήμερα γράφει ὁ Φειδίας μίαν ὑπέροχη …σύνθεσιν! Ἐγὼ δάκρυσα! Ἡ Ἑλληνικότης τί εἶναι; Αἴσθημα ἤ συνείδησις; Συνέχεια

Ὕβρις καὶ Νέμεσις!

Ὕβρις καὶ Νέμεσις…
Γιὰ νὰ ὑπάρξῃ Νέμεσις, πρέπει νὰ τὴν ἔχῃ ἐπισύρει ἡ Ὕβρις…
Κι ἐδῶ συζητᾶμε γιὰ τὴν ἀπόλυτον Ὕβριν!

Συνέχεια

Ὁ θάνατος τῆς κομματοκρατίας καί ἡ ἀναγέννησις τὴς δημοκρατίας (μέρος πρῶτο – πρωτογενή αἰτία)

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου

[email protected]

 www.apostoloupanos.gr

Δυόμιση χρόνια τώρα, όλοι μα όλοι, πολιτικά κόμματα, δημοσιογράφοι όλων των ΜΜΕ (έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων), «εργατοπατέρες» κομματικοί συνδικαλιστές, κομματικές φοιτητικές παρατάξεις, αιρετοί εκπρόσωποι των ΟΤΑ, όλοι οι κομματικοί συλλογικοί φορείς και ακόμη η πανεπιστημιακή διανόηση, αναλύουν και θα αναλύουν πως η χώρα θα ξεπεράσει την κρίση με το Μνημόνιο ή χωρίς το Μνημόνιο, με το Ευρώ ή Συνέχεια

Θέλει ἀλήθεια καί δικαιοσύνη ἡ παλιγγενεσία

Γράφει ὁ Χρῆστος Γιανναρᾶς

H κυβέρνηση μοιάζει να μη λογαριάζει το ψυχολογικό κλίμα που παραλύει τη χώρα και αποκλείει νομοτελειακά κάθε ενδεχόμενο οικονομικής ανάκαμψης. Tουλάχιστον αυτό μαρτυρεί η συμπεριφορά των κυβερνητικών MME.

Tα Δελτία Eιδήσεων, οι σχολιασμοί και οι συνεντεύξεις, σπέρνουν κάθε μέρα, από το πρωί ώς το βράδυ, τρόμο, απελπισμό, πανικό: Περικοπές μισθών και συντάξεων πάλι και πάλι και πάλι, κατάργηση επιδομάτων, αυξήσεις φόρων, έκτακτες εισφορές, χαράτσια υποχρεωτικής «αλληλεγγύης», διογκούμενα ποσοστά ανεργίας, κλεισίματος καταστημάτων, χρεωκοπίας επιχειρήσεων, ανεξέλεγκτα ωράρια, φήμες για Συνέχεια

Τὸ Μῖσος: Γιατὶ Οἱ Ἕλληνες Δὲν Εἶναι Φτιαγμένοι Γιὰ Νὰ Ζοῦν Μαζύ.

  • Όταν ο Αλλάχ έφτιαξε τον κόσμο έφτιαξε από κάθε εθνικότητα έναν άνθρωπο και τους έβαλε σε ένα ταψί. Τον Τούρκο τον έφτιαξε από τα καλύτερα υλικά βούτυρο, μέλι και γάλα ενώ τον Έλληνα τον έφτιαξε από τα χειρότερα σκατά, ακαθαρσίες, βρωμιές κλπ.
  • Αφού αναπαυόταν μετά το φτιάξιμο του κόσμου και των ανθρώπων, πήρε δυσάρεστο μήνυμα από τους αγγέλους του. Αλλάχ συμφορά.Ο Έλληνας στο ταψί τους ξεπάστρεψε όλους, πάει κι ο Τούρκος, πάει κι ο Εγγλέζος, πάει κι ο Εβραίος.
  • Έπεσε ο μεγάλος πάνσοφος Αλλάχ σε σκέψη μεγάλη και ιδέες δεν του κατέβαιναν. Καλεί συμβούλιο σοφών και αγίων και τότε ύστερα από πολλή σκέψη, αποφάσισε να ξαναφτιάξει τους ανθρώπους έναν από κάθε φύλο και εθνικότητα, αλλά δύο Έλληνες.
  • Πράγματι η ιδέα πέτυχε. Από τότε οι Έλληνες τρώγουνται μεταξύ τους και έχουν αφήσει τους άλλους σε ειρήνη και ηρεμία”.   Ν.Καζαντζάκης…

Συνέχεια

Γιατί τά σχολεῖα δέν μορφώνουν;

Γιατί;
Μὰ διότι ἔτσι πρέπει!
Διότι ἐὰν μόρφωναν, τότε θὰ ἦταν ἄχρηστα ὅλα τὰ συστήματα ἐλέγχου, τὰ μέσα καταστολῆς, καθῶς ἐπίσης καὶ ἡ ἐξουσία τῶν κρατούντων!
 Τί πρέπει νά γίνῃ;
Νὰ παύσῃ ἡ  ὑποχρεωτικὴ παιδεία!
Συνέχεια