Ἀγαλλιασθεῖτε Ἕλληνες…διεθνοποιήσαμε τὴν παιδεία μας!!

Τα μάθατε τα ”ευχάριστα” νέα;; Το παιδί μας από εδώ,βραβεύτηκε κι όχι για ότι κι ότι!!
Βραβεύτηκε για την ”διεθνοποίηση της παιδείας” στην χώρα μας! Τι είναι αυτό;
 Όλες οι ανατριχιαστικιές λεπτομέρειες στο παρακάτω άρθρο… Συνέχεια

Πακιστανική σημαία στό κάστρο τῶν Ἰωαννίνων

 

Οἱ λαθροεισβολεῖς πού εὑρίσκονται στήν χώρα μας, εἶναι φανατικότεροι ἀπ΄ αὐτούς πού κατοικοῦν στίς χῶρες προελεύσεώς τους. Ἐδῶ, δέν ἦρθαν γιά νά μάθουν τήν Ἑλληνική γλῶσσα καί τήν Ἱστορία μας. Οὔτε γιά νά θαυμάσουν τόν Ἑλληνικό πολιτισμό!

Ἦρθαν στήν χώρα μας γιά νά ζήσουν καλλίτερα ἀπ΄ ὅτι ζοῦν στήν πατρίδα τους καί νά ἐπιβιώσουν μέ ὁποιονδήποτε τρόπο, θεμιτό ἤ ἀθέμιτο. Ἔμαθαν, ἐπίσης, ὅτι εἴμαστε «παιδική χαρά», ξέφραγο ἀμπέλι…… Ὅτι ἀγαποῦμε καί ξεβρακωνόμαστε σέ ὁτιδήποτε ξενόφερτο καί ἀπεφάσισαν νά μᾶς «τιμήσουν μέ τήν παρουσία τους». (Μέ συγχωρεῖτε, τήν εἰσβολή καί τό λεπίδι τους ἤθελα νά πῶ).

Λόγω τῆς παραβατικῆς τους συμπεριφορᾶς καί τῆς συνεχοῦς ὑποστηρίξεως ἀπό τήν ἄφρονα ἑλληνική; πολιτεία, δημιουργοῦν ἀντιπάθειες καί μίση ἀπό τήν πλευρά τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν. Οἱ περισσότεροι ζοῦν σέ ἡμιαγρία κατάστασι. Συνέχεια

Λαὸς ποὺ ζητᾶ σωτῆρες…


Καταλήγει μὲ ἀφεντικά…

Πρὸ μηνῶν, στὴν ἀνάρτησιν:

Λαὸς ποὺ ἀναζητᾶ σωτῆρες, καταλήγει μὲ ἀφεντικά!

ἔγραφα γιὰ τοὺς «σωτῆρες» τῆς Λιβύης ποὺ τὴν …ἔκαψαν!!!!
Σήμερα ἐπανέρχομαι, χρησιμοποιῶντας σχεδὸν τὸν ἴδιον τίτλο.

Συνέχεια

Μήνυμα στοὺς βαρβάρους…


Βάρβαρε…
Ὅταν ὁ Ἕλλην ἔφτιαχνε Καρυάτιδες … ἐσὺ ἀνήμπορος νὰ Δημιουργήσῃς τὶς ἔκλεβες, γιατί ἔτσι ἐπίστευες ὅτι θὰ κλέψῃς καὶ τὸ Πνεῦμα ποὺ θὰ σὲ κάνῃ Ἄνθρωπο…
Ὅταν ὁ Ἕλλην ἐ δημιουργοῦσε λέξεις Ἐπιστήμης (Γνώσεως) … ἐσὺ ἀνήμπορος νὰ δημιουργήσῃς δικές σου τὶς υἱοθετοῦσες αὐτούσιες στὸ λεξιλόγιό σου, γιὰ νὰ συνδεθῇς μέσῳ τοῦ Λόγου μὲ τὴν Οὐσία… Συνέχεια

Ἔγκλημα στὴν παραλία καὶ στὴν Ὀλυμπιάδα!

Τον Θέμο Αναστασιάδη,δεν μπορώ να πω ότι τον συμπαθώ.Πιστεύω δε, ότι είναι εντελώς παιδί  του συστήματος αυτού,το οποίο βγήκε από τα σπλάχνα του και το υπηρετεί επιμελώς.Όταν όμως λέει κάποια πράγματα ακριβώς με το όνομά τους,δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί το, όπως στην προκειμένη περίπτωση,στο άρθρο του. που αναδημοσιεύω παρακάτω.
Συνέχεια

Νὰ γιατὶ ἔβγαλε ὁ Κούβελος τὴν Παπαχρήστου…..

Γιὰ νὰ πάρῃ τὴν θέσιν της….
Μεγαλύτερη καφρίλα θά μπορούσαμε νά ἔχουμε;

Συνέχεια