Εντελώς απροκάλυπτα και προκλητικά γίνονται κάποια πράγματα στην Ελλάδα και μάλιστα μπροστά στα μάτια των Ελλήνων πολιτών!
Ένας από τους ανθρώπους στο Συμβούλιο της Επικρατείας, που πριν λίγες εβδομάδες απεφάνθη ότι το Μνημόνιο είναι Συνταγματικό, παραιτήθηκε από την θέση του για να πάει στο πλευρό του Παπανδρέου!
Πρόκειται για τον Νο2 στο ΣτΕ, ο αρχαιότερος αντιπρόεδρός του και επί σειρά ετών πρόεδρος του Γ΄ Τμήματος, Γεώργιος Σταυρόπουλος.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκέψεις
Πλήρωνε Ἓλληνα!
Ποιός νόμος καί ποῦ ἰσχύει;
Στό Πακιστάν εἲχαμε τήν δολοφονία τοῦ Παντζάµπ Σαλµάν Ταζίρ, πανίσχυρου κυβερνήτου μίας ἀπό τίς πλουσιότερες ἐπαρχίες τῆς χώρας, τῆς Ἰσλαμαμπᾶντ.
Ἡ δολοφονία ἒγινε ἀπό ἂτομο τῆς προσωπικῆς του φρουρᾶς καί αἰτία της ἦταν ἡ ἂρνησις τοῦ Σαλμάν νά συναινέσῃ στήν θανατική καταδίκη χριστιανῆς, ἡ ὁποία κατά κάποιους εἶχε καταφερθεῖ ἐναντίον τοῦ Μωάμεθ.
Ἐσωτερικές ὑποθέσεις τοῦ Πακιστᾶν, θά πῇ κάποιος καί θά μέ βρῇ σύμφωνη.
Ὃμως, μοῦ δημιουργοῦνται κάποια ἐρωτηματικά.
Μουσεῖον Μεταναστεύσεως!!!
Στήν ἠλεκτρονική ἒκδοσι τῶν ΝΕΩΝ διαβάζουμε πώς ὁ κύριος Πάγκαλος παρουσίασε τά σχέδιά τῆς κυβερνήσεως γιά τόν Πειραιά!
Μαθαίνουμε ὃτι:
“Μέσα στα επόµενα δέκα χρόνια ο Πειραιάς πρόκειται να αποκτήσει νέο Αρχαιολογικό Μουσείο, Εθνικό Ναυτικό Μουσείο και Μουσείο Ενάλιων Αρχαιοτήτων, Μουσείο Μετανάστευσης, θεµατικό πάρκο για την ελληνική και πειραϊκή ναυτική ιστορία καθώς και πολιτιστικό κέντρο για εκθέσεις που θα προσφέρεται ως χώρος ηχογραφήσεων και κινηµατογραφήσεων µέσα σε ένα από τα µεγαλύτερα πάρκα της Αττικής…..
Οἱ εἰσπράκτορες τῶν ὑπεργολάβων!
Κύριε Κυβερνῶντες μας! Διαβάζω σήμερα σὲ διάφορες ἱστοσελίδες, τὴν πρόθεσί σας νὰ νομοθετήσετε μὲ τέτοιον τρόπο, ὣς τε νὰ προστατεύσετε τὰ συμφέροντα τῶν ὑπεργολάβων-διαχειριστῶν τῶν ἐθνικῶν μας (κι ὂχι μόνον) ὁδῶν.
Τί ἒγινε;
Ἀποφασίσατε νά γίνεται εἰσπράκτορες τῶν ὑπεργολάβων κύριοι κυβερνῶντες μας;
Νά τά πάρουμε λίγο ἀπό τήν ἀρχή;
Ὡς Ἓλληνες πολῖτες καί φορολογούμενοι, ἀπό τήν μεταπολίτευσι καί μετά (τοὐλάχιστον),
Πρὸς Δασκάλους.
Φτάνει. Αρκετά χάζεψες τη φωτογραφία. Με το δίκιο σου, δε λέω… Όποιο πρόβλημα κι αν αναλογιστεί κανείς, όποιο κι αν συζητήσει, αν δεν ενταθεί η συζήτηση και φτάσει σε κάποιο συμπέρασμα, αυτό είναι σχεδόν πάντα ένα και το αυτό. Έλλειψη παιδείας. Και τί μπορούμε να κάνουμε γι αυτό; Το υπουργείο, αποδεδειγμένα αναλώνεται στο να μετονομάζει τις εισαγωγικές προς το Πανεπιστήμιο εξετάσεις από πανελλήνιες σε πανελλαδικές και από πανελλαδικές σε πανελλήνιες. Άλλοτε επαναφέρει κι άλλοτε αναιρεί τη βάση τού δέκα, καταργεί και επανιδρύει πειραματικά σχολεία και πάει λέγοντας. Οπότε από κει μη περιμένουμε καμία βοήθεια. Οι γονείς; Οι γονείς εδώ και χρόνια δουλεύουν και οι δύο τουλάχιστον μία δουλειά και όπως έχουμε ξαναπεί, το ότι τα παιδιά σας δεν χορεύουν Olympians, αφού αυτά χόρευε η γιαγιά τους, είναι υπέρβαση. Ή δική τους, ή της Γιαγιάς. Θα σας γελάσω. Ο καθένας προσωπικά; Τι να κάνει ο καθένας προσωπικά; Να βρει και την αγάπη για τη γνώση και το χρόνο και τη διάθεση, αφού πρώτα έχει γίνει ενεργός πολίτης και η ζωή του αρχίσει να τρέχει ανεξέλεγκτα; Γίνεται, αλλά δε μπορεί κανείς να κατηγορήσει κάποιον που μένει σε όση γνώση αποκόμισε στα σχολεία κρυφοκοιτώντας μόνο λίγα πράγματα από τη στιγμή που άφησε τα θρανία.


