Το ευνοϊκό καθεστώς που ίσχυε για την συνταξιοδότηση των γυναικών, μετά από 25 χρόνια υπηρεσίας, εφόσον είχαν ανήλικο παιδί, θα ισχύσει και για τους άντρες, στα πλαίσια των αρχών της ισότητας.
Είδαμε και άδειες «μητρότητος» σε άντρες, πάλι λόγω ισότητας, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν η απασχόληση της μητέρας.
Επιπλέον το ποσοστό των γυναικών δημοσίων υπαλλήλων, με επαπειλούμενες και προβληματικές εγκυμοσύνες, πριν ακόμα κι από την σύλληψη του εμβρύου, φτάνει σε ποσοστά ρεκόρ. Συνέχεια

«…Προ της 30ής Απριλίου 1998, δύο μήνες πριν εκπνεύσει η απόσπασίς μου στην Λευκωσία, ήλθα σε επικοινωνία με τον κύριο Κωνσταντίνο Κανόνη, Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή επικεφαλής του Δικτύου Εξωτερικού και τέλος με τον κύριο
βρὲ φίλε γαβριὴλ νὰ σὲ ῥωτήσῳ κάτι…
