Ἀπὸ ἐδῶ οἱ «γνήσιοι δημοκράτες» κι ἀπὸ ἐκεῖ οἱ …«ἐπικίνδυνοι λαϊκιστές»!!!

Φωνασκοῦν τὰ ΠασοκοΝΔ ψηφίδια ποὺ τὰ ὀρφανὰ τοῦ Τσαουσέσκου, «φασιστικὰ» καὶ «ἀντιδημοκρατικὰ», «φιμώνουν» τὸν ἀγαπημένο μου Ἄδωνις μὲ τὴν «ἀνεπίσημο» ἀπόφασί τους τοῦ τύπου: «νὰ κι ἐγώ, δὲν σοῦ μιλάω, δὲν σοῦ μιλάω, δὲν σοῦ μιλάω…»

Δηλαδὴ γιὰ νὰ καταλάβω: Συνέχεια

Ἡ …ἀντικατάστασις τῆς ΔΗΜΑΡ ἀπὸ τὸ …«Ποτάμι»!!!

Μετὰ ἀπὸ μιὰ ἐπιτυχημένη πορεία  ἡ ΔΗΜΑΡ ὁλοκλήρωσε τὸν ῥόλο τοῦ δεκανικιοῦ τοῦ συστήματος, καὶ ἀφοῦ στίφθηκε σὰν λεμονόκουπα καὶ ὅσο ἄντεχε, πετάχτηκε σὰν πατσαβούρα.
Τὴν ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ!
Γιατὶ μετὰ τὶς ἐκλογὲς τοῦ 2012 κυβέρνηση ΜΟΝΟΝ μὲ ΝΔ καὶ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ!!!
Χρειάζονταν τὴν «δῆθεν» δημοκρατικὴ καὶ ἀριστερίζουσα συμμετοχὴ γιὰ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. Συνέχεια

Ἀντιμνημονιακὸς βουλευτῆς ἀγκάλιαζε καὶ φιλοῦσε τὸν Σαμαρᾶ συγχαίροντάς τον! (ΒΙΝΤΕΟ)

Αυτά δεν γίνονται πουθενά. Αντιμνημονιακός βουλευτής έτρεξε χθες το καφενείο της Βουλής να συγχαρεί τον Σαμαρά για το σύστημα Υγείας. Συνέχεια

Στὸ κάλεσμα γιὰ ἀνασύνταξη τῆς «κεντροδεξιᾶς» πανούκλας ΔΕΝ περισσεύει κανείς!!!

Τὸ πόσο ψυχασθενεῖς εἶναι οἱ πολιτικοί, ἀποτυπώνεται πλήρως στὴν δημόσια ἐπανεμφάνιση Ῥουσσοπούλου στὰ «40» τῆς ΝΔ.
Τὸ πάθος τους γιὰ δημοσιότητα καὶ ἐξουσία, εἶναι χυδαῖο. Συνέχεια

Τὸ μεγάλο παζάρι ξεκινᾶ…

Καὶ τώρα ἀρχίζει τὸ μεγάλο παζάρι!!!
Ψῆφος ἐμπιστοσύνης!

Τὴν Δευτέρα…

Ὁ Γιοῦγκερ ἔρχεται φορτωμένος μὲ πολὺ …«μαροῦλι»!!! Συνέχεια

Τὰ ΤΡΙΑ ΔΙΣεκατομμύρια ἀπὸ τὸν ΕΝΦΙΑ θὰ τὰ πάρουν οἱ τράπεζες ἐὰν ΔΕΝ παρουσιάσουν …κέρδη!!!

«…Συγκεκριμένα το δημόσιο εγγυάται ότι θα καταβάλλει τον αναβαλλόμενο φόρο στην περίπτωση που οι τράπεζες δεν παρουσιάσουν κέρδη τα επόμενα 30 χρόνια ώστε να συμψηφιστεί με τον φόρο…. »

Συνέχεια