Νὰ προσέχουμε τὸ τὶ λέμε καὶ τὸ τὶ γράφουμε…
Πολὺ νὰ προσέχουμε!!!
Μὴν καὶ δῶ κάπου νὰ ἀναφέρεται ἡ φράσις «σφαγὴ στὴν Παλαιστίνη», διότι δὲν θὰ προλάβω νὰ σᾶς …διασώσω…
Οὔτε κι ἐγὼ θὰ …διασωθῶ, διότι θὰ σᾶς ἔχω φίλους μου… Καὶ οἱ φίλοι, κατὰ τὸ «δεῖξε μου τὸν φίλο σου…» πηγαίνουν πακέτο!!!
Εἶναι τώρα ὧρες νά παίζουμε; Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: συμμορία τῶν 300
Τώρα τὸ μΠατΣοΚ ἐξασφαλίζει τὴν ἰσόβια κάθειρξιν.
Ὁ Παπανδρεϊκὸς δημαγωγικὸς ἐφιάλτης πλανιέται πάνω ἀπὸ τὴν χώρα καὶ ἡ θεσμοποιημένη ἀναξιοκρατία ὡς ἐφιαλτικὸ βαμπὶρ μεταλλάσσεται σὲ δυναμικὴ λοιμικὴ μέχρι νὰ κανιβαλίση τὸν ἴδιο τὸν ἑαυτὸ της.
– «Κάντε ὅ,τι θέλετε, ἀρκεῖ νὰ μὲ ψηφίζετε»
– «Τὸ ΠΑΣΟΚ στὴν κυβέρνηση, ὁ λαὸς στὴν ἐξουσία»!
– «Τ$οβόλα δῶστα ὅλα»..! Συνέχεια
Στὴν πραγματικότητα οἱ λεονταρισμοὶ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ εἶναι χαμαιλεονταρισμοὶ.
Εἶναι πασίδηλο πλέον πὼς οἱ λεονταρισμοὶ τοῦ ΣΥ ΡΙΖ Α εἶναι «δῆθεν» – στὴν πραγματικότητα εἶναι χαμαιλεονταρισμοὶ.
Σήμερα ποὺ ἔχει μεταβάλλει ριζικὰ ὁ ΣΥ ΡΙΖ Α τὶς θέσεις του.
Ἀπὸ τὴν καταγγελία τοῦ Μνημονίου εἶναι τώρα στὴ διαπραγμάτευση (!).
Ἀπὸ τὸ ἐπαχθὲς καὶ παράνομο χρέος, στὴν ἀναγνώριση τοῦ λεγομένου χρέους. Συνέχεια
Μὲ ἐντολὴ Σαμαρᾶ… (;;;) ἤ ὄχι;

Καὶ μὴ χειρότερα νὰ λέμε…
Δυστυχῶς, στὸ Ἑλλαδοκαφριστάν, ἀν τὶ νὰ διώκονται οἱ ἐθνοπροδότες διώκονται οἱ ἄσχετοι… (Καὶ μὴ πεταχθῇ κάποιος νὰ ἰσχυρισθῇ πὼς ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ ἐγκληματικὴ ὀργάνωσιν, διότι θὰ γελάσουν καὶ οἱ πέτρες… Ὄχι διότι εἶναι ἤ ὄχι ἐγκληματικὴ ὀργάνωσις, τὸ ἐν λόγῳ κόμμα, ἀλλὰ διότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἐνδιεφέρθη πραγματικῶς ἡ δικαιοσύνη γιὰ τὰ πραγματικὰ ἐγκλήματα σὲ αὐτὸν τὸν τόπο!!! Λίγη ἱστορία θὰ μᾶς πείσῃ!!! Ἕνας Πολυζωΐδης κι αὐτὸς ὡς ἐξαίρεσις… Μόνον!!!).
Κι ἀν τὶ ἕνα ἔγκλημα, ὅταν ὑφίσταται, νὰ τὸ ἀναλάβουν τὰ ποινικὰ δικαστήρια, τὸ ἀναλαμβάνουν οἱ …τηλεπερσόνες!!! Παντὸς εἴδους, χρώματος, ἰδεολογίας, χρηματοδοτήσεως, συμφερόντων καὶ ἀλληλοεξυπηρετήσεων τηλεπερσόνες… (Ναί… αὐτοὶ ποὺ ἀπεργοῦν σήμερα γιὰ τὰ …δίκαιά τους!!! Ὅταν μᾶς ξεπουλοῦσαν δὲν ὑπῆρχαν δίκαια κοινά… Τώρα …κοινοποιήθησαν!!!) Συνέχεια
Ἐμεῖς δὲν καταλαβαίνουμε ἀπὸ ὑψηλὴ πολιτική…
Παρακαλώ να μου εξηγήσει κάποιος:
Επί πρωθυπουργίας ΓΑΠ, το 2010, αποχωρήσαμε κακήν κακώς από τις αγορές με κρατικό χρέος 125% του ΑΕΠ των 235 δις, ανεργία 10% και 260 δις ευρώ καταθέσεων με καθυστερημένες οφειλές προς το κράτος 35 δις, επειδή ήμασταν αναξιόχρεοι. Συνέχεια
Ζοῦμε στὴν χώρα ποὺ ὁ πρῶτος παραβάτης τῶν νόμων εἶναι ὁ …νομοθέτης!!!
Ζούμε σε μία χώρα που τα πρόστιμα για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας τα έχει υπογράψει ως υπουργός ο …Μιχάλης Λιάπης!
Συνέχεια