Ἡ Ἑλλάδα τρέφει μὲ τὶς σάρκες της τὸ Φραγκεστάνικο τερατούργημα τῆς «€ὐρωζώνης».

Ἡ Ἑλλάδα θυσία στὸν βωμὸ τοῦ €ὐρὼ – τρέφει μὲ τὶς σάρκες της τὸ Φραγκεστάνικο τερατούργημα τῆς «’€ὐρωζώνης».
Συνεπῶς γιὰ αὐτὸ:
Ἀπαραίτητος εἶναι ἡ ἀπώλεια τῆς αἰσθήσεως τῆς ῥίζης καὶ συνειδήσεως τῆς ἱστορικῆς μας συνεχείας.
Ἀπαραίτητο ἕνα ἐκπαιδευτικὸ σύστημα, ποὺ παράγει συστηματικὰ ἀμορφώτους ἀνθρώπους.
Ἀπαραίτητος ἡ κατακερτματισμένη κοινωνία, ποὺ μὲ εὐκολία στρέφει τὴν μία ὁμάδα ἐναντίον τῆς ἄλλης. Συνέχεια

Νὰ χαίρεσαι Τέρενς ποὺ δὲν σοῦ ἐπιτρέπουν νὰ χρησιμοποιῇς τὴν Ἑλληνικὴ Σημαία!

Διότι ἐὰν σοῦ ἐπέτρεπαν θὰ σὲ συνέδεαν μὲ τὴν Χρυσῆ Αὐγή.
Ἐὰν ὅμως σὲ συνέδεαν μὲ τὴν Χρυσῆ Αὐγὴ θὰ ἤσουν κατακαμμένο χαρτί… Δῆλα δὴ τελειωμένος…

Γιατί τά γράφω αὐτά;
Μὰ διότι ἡ Ἑλληνικὴ σημαία διώκεται πλέον ἐπισήμως.
Εἶναι κακὸ κάθε παιδὶ ποὺ τὴν κρατᾶ.
Κι ἐπεὶ δὴ χρειάζονται ἕνα …νομικὸ πλαίσιο γιὰ νὰ τὸ στηρίξουν ὅλο αὐτὸ τὸ καφρολόγημα, τὴν προσέφεραν μὲ τὴν καρδιά τους στὴν Χρυσῆ Αὐγή. Ἔτσι, γιὰ νὰ μᾶς πείσουν πὼς ναί, εἶναι κακὸ πρᾶγμα τὸ νὰ κρατᾶ κάποιος τὴν Ἑλληνικὴ Σημαία…
Εἶναι παράνομο, ἀνήθικο, ἀπολιτίκ… (Κατὰ τὶς ἐκφράσεις τῶν ἡμερῶν!!!) Συνέχεια

Τί συμμετοχή πληρώνουμε γιά τά φάρμακα;

Ἐάν ἤμαστε ἀσφαλισμένοι; (Διότι οἱ περισσότεροι δὲν εἴμαστε πλέον ἀσφαλισμένοι…!!! Νὰ τὸ θυμόμαστε!!!)

Τί μᾶς ἔλεγε λοιπόν τό μπιμπίκιον; Θά μᾶς ἔλθη φθηνότερα τώρα μέ τά γενόσημά του;
Ἄν τὲ καλέ… Καί τόν πιστέψαμε; Ποιός πιστεύει πλέον τό μπιμπίκιον; Συνέχεια

Γιὰ αὐτοὺς δὲν ὑπάρχει λαός, κοινωνία, νόμοι…

Δὲν κυβερνοῦν, ἁπλῶς καὶ μόνον διαχειρίζονται λογιστικὲς πράξεις καὶ κείμενα ποὺ τοὺς ἀποστέλλονται ἀπὸ τὴν Εὐρώπη, ἐξανδραποδίζοντας κυριολεκτικὰ τοὺς Ἕλληνες.
Γιὰ αὐτοὺς:
δὲν ὑπάρχει λαὸς Συνέχεια

Στὶς 25 Μαΐου φεύγουν οἱ μὲν κι ἔρχονται οἱ δέ(ν)!!!


Κι ἐπεὶ δὴ κάποιοι τὸ ἔχουν ῥίξει ἤδη στὰ τῆς προετοιμασίας γιὰ τὸ κοκορέτσι καὶ τὸ σπληνάντερο, ἄς ἐνημερωθοῦν ἐγκαίρως γιὰ τὰ ὅσα ἀκολουθοῦν. Διότι οἱ ἡμέρες κυλοῦν σὰν νερό… Οἱ ἐκλογὲς ἔφθασαν…

Καὶ φυσικά, ὅπως πάντα, ΑΛΛΟΙ ἀποφασίζουν γιὰ τὸ ἐκλογικὸ ἀποτέλεσμα… Ὄχι ἐμεῖς… Συνέχεια

Ἡ μοναδικὴ ἐπιλογὴ τῶν Θεσσαλονικέων πρέπει νὰ εἶναι ὁ …Μπουτάρης!!!

ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΑΤΕΣ

Ο Παπαγεωργόπουλος, ο πρώην αντίπαλος του «πεντακάθαρου» Μπουτάρη είναι στην φυλακή…
Και ο Καλαφάτης, ο νυν αντίπαλος του «πεντακάθαρου» Μπουτάρη στο …«σκαμνί».

Συνωμοτεί ολόκληρο το σύμπαν για να βγει πρώτος …ο δεύτερος Μπουτάρης.
Θέλεις – δεν θέλεις Θεσσαλονικιέ,  ο …Soros θα αποφασίσει ποιος θα γίνει Δήμαρχος.
Συνέχεια