Ἀντι-εἰδήσεις 15 Νοεμβρίου 2013.

Ἕνα γρήγορο σταχυολόγημα εἰδήσεων, μήπως καὶ δοῦμε πιὸ …ἀποστασιοποιημένα τὸν κόσμο μας!!!

παρ’ ὁλίγον …πολιτική!!!

  • Τὸ Ἀλεξέι τὴν «διπλάρωσε» τὴν Θοδώρα.
    Κι ἐν ἐγὼ ἀκόμη ἀναζητῶ τὸν κερδισμένο ἀπὸ τὴν πρότασι μομφῆς καὶ τὴν σχετικὴ ψηφοφορία, τὸ Ἀλεξέι μᾶς «πέταξε» τὴν Θοδώρα στὰ μοῦτρα καὶ τριγυρνᾶ πανευτυχὴς στὰ κανάλια.
    Δὲν κατάλαβε, διότι δὲν μποροῦν νὰ τοῦ τὸ ἐξηγήσουν, λόγῳ τῆς ἐπάρσεως ποὺ τὸν καβάλησε, πὼς ἡ Θοδώρα τὰ πισινά της προστάτευε… Ὄχι τὸ Ἀλεξέι….
  • Ἐπίσης, τὸ Ἀλεξέι θὰ μᾶς κρατήσῃ στὴν Εὐρωζώνη.
    Βλέπει κι ἐκλογές… Ὅλα καλά.. Συνέχεια

Μὲ αὐτοὺς τοὺς πολιτικοὺς δὲν γίνεται νὰ ὑπάρξῃ ἀντιμετώπισις τῆς κρίσεως.

 

Σύμφωνα καὶ μὲ τὴ νέα δημοσκόπησι τῆς Pulse, ὁ ΣΥΡΙΖΑ κι ἡ ΝΔ εὑρίσκονται στὸ 20% περίπου.
Σὲ χαμηλότερα ἀπὸ τὸ ἐκλογικό τους ἀποτέλεσμα ἐπίπεδα.

Η ΝΔ λογικὰ πέφτει.
Ἡ κυβέρνησις Σαμαρᾶ ἔχει ἀποτύχει νὰ ἐμπνεύσῃ μὲ ὅραμα, ἐλπίδα, προοπτική τους πολῖτες.
Ἀντίθετα μὲ τοὺς ἀδίκους φόρους ποὺ ἐπιβάλλει, ἔχει ξεζουμίσει τὴν μεσαία τάξι καὶ τὴν ὁδηγεῖ στὸν ἐξανδραποδισμό. Συνέχεια

Ποιός συνεχάρῃ τόν πρόεδρο τῆς Κορέας γιά τήν ἐκλογή του εἴπαμε;

Δὲν θυμᾶμαι καλά…
Φτοῦ… Μὲ ἐπρόδωσε ἡ μνήμη μου…
Μία ἀκόμη προσπάθεια… λίγο…χμμμμ…
Ἐνεθυμήθην…. Τὸ ΚΚΕ ἦταν βρέ… Ναί, τὸ ΚΚΕ…
Εὐτυχῶς διότι ἐὰν δὲν τὸ εἶχαν κάνει πῶς θά μπορούσαμε σήμερα νά τούς τρίψουμε στά μοῦτρα τό κατακάθι τους; Συνέχεια

Ἀντι-εἰδήσεις 14 Νοεμβρίου 2013.

Ἕνα γρήγορο σταχυολόγημα εἰδήσεων, μήπως καὶ δοῦμε πιὸ …ἀποστασιοποιημένα τὸν κόσμο μας!!!

παρ’ ὁλίγον …πολιτική!!!

  • Τὸ Ἀντωνάκι βιάζεται νὰ τελειώνῃ μὲ τὴν τρόικα.
    Εἶναι ἄντρας αὐτός. Μὴν τὸν βλέπετε ἔτσι. Εἶναι ἄντρας κατὰ βάθος.
    Τσαμπουκάς…
    Τώρα λοιπὸν βιάζεται νὰ τελειώνῃ μὲ τὴν τρόικα, διότι φθάνει στὸ τέλος της ἡ βασιλεία του.
    Ἡ ἡρωϊκή του ἔξοδος θὰ μείνῃ στὶς μνῆμες μας ὡς ἡ μοναδικὴ ἔξοδος συγχρόνου πολιτικοῦ ἀπὸ παγίδες ποὺ μόνος του ἔστησε στὸν ἑαυτόν του. Θὰ μᾶς προκύψῃ καὶ Ὁ Ἥρως!!! Συνέχεια

Οἱ κήνσορες.

ΟΙ ΚΗΝΣΟΡΕΣ (αὐξ. ἀριθ. 8956734586)

Πρὶν ἀπὸ λίγο διάστημα κάποιος Βαλλιανάτος, ἔγραψε τὸ περίφημο «εἴμαστε ὅλοι χρυσαυγίτες» στὸ προφὶλ του, καὶ παρὰ τὴν κριτικὴ ποὺ δέχθηκε ὡρυόταν γιὰ τὸ δικαίωμα τῆς ἀπόψεως καὶ τῆς ἐλευθερίας λόγου. (Βἐβαια μία τέτοια δήλωση, θὰ μποροῦσε νὰ ἐκληφθῇ καὶ ὡς ρατσιστικὴ ἄμα τὸ καλοσκεφτοῦμε).
Τώρα τὸ ΕΠΣΕ, τοῦ ὁποίου εἶναι πρόεδρος, ἔκανε μήνυση γιὰ δῆθεν ρατσιστικὲς δηλώσεις, κατὰ κάποιων ἀνυποψίαστων δημοτικῶν συμβούλων, ἐπειδὴ ἐξέφρασαν τὴν ἄποψή τους γιὰ κάποια ἀπόφαση τοῦ Δήμου Κεφαλληνίας, ποὺ δὲν ἐλήφθη μὲ τὶς προσήκουσες δημοκρατικὲς διαδικασίες.
Λοιπὸν οὐδεὶς δικαιοῦται ἐλευθερία λόγου ὅταν ἐπιτίθεται καὶ τὴν ἀρνεῖται σὲ ὁποιονδήποτε ἔχει διαφορετικὴ ἀπὸ τὴν δικὴ του ἄποψη. Ὅπως πολὺ εὔστοχα παρατήρησε τὸ ἱστολόγιο Μπλὲ Μῆλο: Συνέχεια

Τὰ κουτσαβάκια.

ΤΑ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΑ (αὐξ. ἀριθ. 342578946)

Βγῆκαν πρὸ χθὲς στὴν Βουλὴ κάτι ὑποκείμενα νὰ πουλήσουν ψευτομαγκιά στὸν ἑλληνικὸ λαό, μὲ τὸ χειρότερο ἀπὸ δαύτα, ὁ πρωθυπουργὸς τους, νὰ δίνῃ ρεσιτὰλ θράσους. Συνέχεια