Ὅπως ἀνέβασαν τὸν Χίτλερ, ἔτσι ἀνεβάζουν καὶ τὴν Χρυσῆ Αὐγή.

Γράφει ἡ Μαριάννα, ὡς σχόλιο γιὰ τὴν ἀνάρτησι:

Ποιό 40%; Στὸ 60% τὴν πηγαίνουν τὴν Χρυσῆ Αὐγή!!!

Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΟ 1924 ΦΥΛΑΚΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΙΝΗ 5 ΕΤΩΝ, ΕΞΕΤΙΣΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ.
ΤΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, Η ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΓΝΩΣΤΟ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΕΠΑΝΙΔΡΥΘΗΚΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ Ο Συνέχεια

Τραμποῦκος κι ὁ Ἀντωνάκης;

Ἐγὼ γνώρισα μίαν ἄλλην εἰκονα τῶν μΠατΣοΚων καὶ τῶν Νεοδημοκρατῶν. Γνώρισα τὴν εἰκόνα τοῦ τραμπούκου, ὅπως ἀκριβῶς σήμερα γνωρίζουν ὅλοι γιὰ τραμπούκους τοὺς ἀναρχοκάτιτέτοιους καὶ τοὺς χρυσαυγίτες. Μόνον ποὺ τὰ ἔζησα ἀπὸ μέσα. Ἤ ὀρθότερα, ἀπὸ τὴν πλευρὰ τοῦ παρατηρητοῦ, τοῦ πολὺ κοντινοῦ παρατηρητοῦ. Συνέχεια

Ὅταν σοῦ ἔλεγα νὰ παραιτηθῇς δὲν μὲ ἐπίστευες…

Πολὺ κουκούλα κυκλοφορεῖ…
Νά σκιάζομαι;

Μὲ χειροπέδες στὰ χέρια καὶ μπινελίκια στὰ χείλη ὁ ἀρχηγὸς τῆς ….«ἐγκληματικῆς ὀργανώσεως», σύρεται γιὰ ἀνάκρισι στὴν ΓΑΔΑ. (Ἄς μὴ γράφουμε ὀνόματα… Οὔτε τίτλους…. Νὰ φυλαγόμεθα δῆλα δή….!!!)
Τὸ Ἑλλαδοκαφριστὰν ἄφωνο ἐμπρὸς στὸ θέαμα.
Οὔτε βουλευτικὲς ἀσυλίες μετροῦν, οὔτε νόμοι, οὔτε Σύνταγμα…
Ἕνα ἀόριστο κατηγορητήριο, τὸ ὁποῖον βάσει καταγγελιῶν,  ἀπὸ ἐγκρίτους νομικούς, φιλικοὺς κυρίως πρὸς τὸ σύστημα καὶ τὰ μέσα προπαγάνδας του, καὶ σαθρὸ εἶναι, καὶ δὲν ἀφορᾷ στὴν πολιτικὴ δράσι τοῦ κινήματος ἀλλὰ κυρίως  καταδικάζει αὐτὸν ποὺ τὸ συνέταξε, ἀθωώνοντας αὐτὸν ποὺ φέρεται ὡς «ἐγκληματίας». Διότι ἐγκληματίας, μὲ τὴν γενικὴ ἔννοια, δὲν εἶναι… Ὄχι τούλάχιστον περισσότερο ἀπὸ ὅλους τοὺς ἄλλους ποὺ τόσες δεκαετίες καταστρέφουν τὴν χώρα καὶ τοὺς ἀνθρώπους της. (Βασικὰ ὅλοι ἐγκληματίες εἶναι, ἀλλὰ ἄς μὴ τὸ ἀναλύσουμε περισσότερο σήμερα!!!) Συνέχεια

Ποιό 40%; Στὸ 60% τὴν πηγαίνουν τὴν Χρυσῆ Αὐγή!!!

Πάλι ὁ Κύρος τὸ ἔβγαλε τὸ «λαβράκι».
Προσπάθησε νὰ δῇ τὸ τὶ γίνεται μὲ τὶς δημοσκοπήσεις καὶ …ξαφνιάστηκε!!!
Στὸ 47% ἀνέβαζαν τὴν Χρυσῆ Αὐγή, κάποιες. Στὸ 55% κάποιες ἄλλες.
Ἀληθὲς ἤ ψευδές, δὲν γνωρίζω. Οὔτε γνωρίζω τὸ εἶδος τοῦ κόσμου ποὺ ἐψήφισε. Οὔτε ἐὰν εἶναι στημένο.
Αὐτὸ ποὺ γνωρίζω εἶναι πὼς τρέχουν, τρέμουν, τσακίζονται νὰ μαζέψουν τὴν πολλὴ μεγάλη τους γκάφα αὐτοί, οἱ τῆς κυβερνήσεως.
Καὶ ναί… Πρόκειται γιὰ γκάφα διαμετρήματος… ἄς μὴ τὸ περιγράψω καλλίτερα…

Τί ἀποκαλύπτουν ὅμως οἱ δημοσκοπήσεις;
Χμμμ… Συνέχεια

Μὰ γνωρίζουν πὼς κάθε τους ὑπογραφὴ εἶναι ἀντισυνταγματική!

Τὸ γνωρίζουν καὶ πασχίζουν νὰ διαφυλάξουν μὲ κάθε λογικό, ἤ συνήθως παράλογο τρόπο, τὰ νῶτα τους.
Ἐδὼ ἔχουν καταργήσῃ ἐν τελῶς, βάσει ὁδηγιῶν κι ἀναθεωρήσεων, τοῦ Μπένυ κυρίως, ἀλλὰ ὄχι μόνον, ὅλο τὸ Σύνταγμα καὶ τὴν ἑλληνικὴ νομοθεσία, γιὰ νὰ βγαίνουν …λάδι καὶ νὰ μὴν ἀρθῇ ποτέ, κατ’  αὐτούς, ἡ βουλευτικὴ ἀσυλία. Λέτε νά μήν γνωρίζουν πόσο βαθειά ἔχουν χώσῃ τά πισινά τους στήν φυλακή;

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!!! Συνέχεια

«θὰ νομοθετοῦμε ὅπως θέλουμε ἐμεῖς, ὄχι τὸ Σύνταγμα»!