Ντοκουμέντο ντροπῆς

Τά κατορθώματα τοῦ ἀμερικανοεβραίου πού μέσα σέ δύο χρόνια κατέστρεψε τήν Ἑλλάδα. Εἶχε ἀρχίσει τό «θεάρεστον» ἔργο του ἀπό τήν ἐποχή πού χρημάτισε ὑπουργός ἐξωτερικῶν τῆς κυβερνήσεως Σημίτη. Ὅτι δέν πρόλαβε ὁ πατέρας τό συνέχισε ὁ «ἰός».Ἔτσι μᾶς προέκυψε τό βιβλίο τῆς Ῥεπούση πού μιλᾶ γιά τόν συνωστισμό καί ὄχι μόνο. Μήπως μᾶς προορίζουν γιά ἐπαρχία τῶν Μογγόλων; Λέω τώρα ἐγώ ….

Ἡ σύμβασις – μαμούθ τοῦ κυρίου Μέργου μέ τήν ΔΕΗ

Ο κύριος Μέργος είναι ο άνθρωπος που έκανε την ανεκδιήγητη δήλωση περί κατώτατου μισθού που εξόργισε την κοινωνία. Μετά την σημερινή αποκάλυψη του “Ολυμπία”, θα καταλάβετε όλοι το ποιόν της παρέας που κυβερνά την Ελλάδα και το απύθμενο θράσος. Συνέχεια

Οὔτε εὐρώ ἀπό τήν εἰσφορά ἀλληλεγγύης στούς ἀνέργους – Ὅλα γιά τούς τοκογλύφους

Ούτε ένα ευρώ δεν έχει πάει στον ΟΑΕΔ από την «Ειδική εισφορά αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας» που πληρώνουν εδώ και δύο χρόνια οι φορολογούμενοι, και δημιουργείται το ερώτημα που πάνε αυτά τα χρήματα; Προφανώς στους δανειστές.

Δεν έφτασαν ποτέ εκεί σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία» που επικαλείται τις σχετικές ανεπίσημες εκθέσεις του οργανισμού.Στις εκθέσεις αυτές, που έχουν στα χέρια τους στην κυβέρνηση γίνεται σαφής αναφορά ότι τα χρήματα της ειδικής εισφοράς του 2% από τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, που ξεκίνησαν να κρατούνται από το 2011 «υπέρ ανέργων». Συνέχεια

Σκῦψε εὐλογημένε!!!

Σκῦψε…
Πολύ!
Προσκύνα! Κυλίσου χάμω!!! Πέσε μέσα στὶς λᾶσπες!
Χώσου μέσα στὰ κόπρανα!!!
Γίνε μικρότερος ἀπὸ τὸ ταπεινὸ σκουλήκι…
Σκῦψε…
Συνέχεια

Τέτοιες ἐπενδύσεις γουστάρεις μπουμπούκι μας;


Ἀπεφάσισα λοιπὸν νὰ σὲ ἀκούσω.

Στρώθηκα μὲ ὑπομονή, φόρεσα τὸ καλό μου χαμόγελο, ἐπέτυχα νὰ μαζέψω ὅλην τὴν ὑπομονή μου καὶ κάπως τὰ κατάφερα.
Ἀλλὰ ἀμέσως μετά, ὅταν ἔφθασες νὰ οὐρλιάζῃς γιὰ τοὺς ἐπενδυτὲς ποὺ χάνουμε, μοῦ ἀνέβηκε τὸ αἷμα στὸ κεφάλι.
Συνέχεια

Ἦλθε καί ὁ Γάλλος λακές τοῦ διεθνοῦς κεφαλαίου, νά ἁρπάξῃ

Τόν ὑπεδέχθη ὁ Ἕλλην λακές τῶν ξένων τοκογλύφων, ὁ ὁποῖος – ἀναφερόμενος στά Ἑλληνικά, ἐνεργειακά ἀποθέματα – μίλησε γιά εὐρωπαϊκές πλουτοπαραγωγικές πηγές(!!!) καί ὁ γάλλος ἀποτυχημένος πρόεδρος τῆς γαλλικῆς δημοκρατίας, ἀπήντησε: “ἄν μπορῇ ἡ Γαλλία νά συνεκμεταλλευθῇ αὐτά τά ἀποθέματα θά τό κάνῃ”! Συνέχεια