Δέν σοῦ κάθονται καλά;
Κρίμα….
Διότι θὰ ἔβλεπες τὶς «μετοχές» σου νὰ ἀνεβαίνουν στὰ ὕψη…

Αὐτὸ τὸ Μὶ εἰς τὴν Νὶ οὐδέποτε μοῦ «καθόταν» καλά.
Αὐτὸ τὸ «παιδὶ» τοῦ Πολυτεχνείου οὐδέποτε μοῦ ἄρεσε.
Αὐτὸ τὸ ἀποτελειωμένο Τίποτα ποὺ περιφέρει τὸ σαρκίον ὅπου εὕρει χῶρο γιὰ νὰ γλείψῃ, νὰ σκύψῃ καὶ νὰ προσκυνήσῃ, οὐδέποτε ἦταν τοῦ γούστου μου…. (Ἔχω κι ἄλλους λόγους… Ἀλλὰ δὲν εἶναι τῆς παρούσης!)
Ὁ τσαλαπετεινὸς τῆς πολιτικῆς. Ὁ μαϊντανὸς τῆς σαχλαμάρας. Ὁ ἀπόλυτος ξεφτίλας!
Τὸ ἔγραφα κι ἐχθές…
Ἀπεχώρησαν ἀπὸ τὴν βο(υ)λὴ τὰ σούργελα καὶ μαζύ τους ἀπέσυραν καὶ τὴν πρότασιν γιὰ τὴν ἀντισυνταγματικότητα τῶν μέτρων…
Μωρέ τί νούμερα εἶναι ἐτοῦτα;
Μά καλά, εἶναι καλά; Πᾶνε καλά; Ἤ ἔχουν πάρει ἤδη τά ὅρη καί τά ἄγρια βουνά;
Πόσους βο(υ)λευτές ἔχει ὁ τΣΥΡΙΖΑ;
71 παρακαλῶ!!!
Συνέχεια
Καλά, ἐὰν δὲν τὸ ἐπεβεβαίωνε φίλος, δὲν θὰ τὸ ἐπίστευα!
Ὁ τΣΥΡΙΖΑ ἐζήτησε ψηφοφορία γιὰ νὰ χαρακτηρισθοῦν τὰ νέα μέτρα ποὺ ἐψηφίσθησαν ὥς ἀντισυνταγματικά, ὁ Μπαρμπαρούσης τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς μᾶλλον θὰ ἐστήριζε τὴν πρότασι τοῦ τΣΥΡΙΖΑ, ἀλλὰ στὸ μεταξὺ ὁ τΣΥΡΙΖΑ ἄλλαξε γνώμη κι ἀπεχώρησε!
Συνέχεια