Συγγνώμη…δεν βρήκα τωρινή φωτογραφία για την αυριανή απαγόρευση συγκεντρώσεων για να πλαισιώσω το κείμενο και έβαλα μία από το 1967..
Δεν βαριέσαι,το ίδιο είναι..την δουλειά της την κάνει θαυμάσια!
Συγγνώμη…δεν βρήκα τωρινή φωτογραφία για την αυριανή απαγόρευση συγκεντρώσεων για να πλαισιώσω το κείμενο και έβαλα μία από το 1967..
Δεν βαριέσαι,το ίδιο είναι..την δουλειά της την κάνει θαυμάσια!

Η κυρία Ρεπούση, η ομοϊδεάτισα και σύμμαχος του Αδωνι Γεωργιάδη και του Βορίδη, που δεν θέλει τις Θείες Εικόνες στα σχολεία και την Πρωϊνή Προσευχή….
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ….
Θέλει από την άλλη πλευρα ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΑ ΣΕ…ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ

Και ενώ όλοι εμείς οι απ’ έξω, αγωνιούμε για το τι μέλλει γενέσθαι και για να είμαι ειλικρινής, για το αν υπάρχει και μέλλον γενικώς, στην Βουλή, οι εκπρόσωποι της “Δημοκρατίας” σας, αγωνιούν για τα… πρωτεία…
Γενικῶς ἡ βία, καὶ εἰδικῶς ἡ σωματικὴ καὶ νοητικὴ βία, εἶναι ἀπὸ τὰ χειρότερά μου.
Ὁ σεβασμός, ἡ ἐπικοινωνία, ἰδίως μὲ αὐτοὺς ποὺ διαφωνῶ, εἶναι κάτι ποὺ μᾶλλον μὲ τρέφει παρὰ μὲ καταβάλλει.
Ἔχω κι ἐγὼ πάρα πολλὲς φορὲς ἐκνευριστεῖ μὲ πρόσωπα ποὺ ἐπιλέγουν μίαν στάσιν ζωῆς, ἡ ὁποία δὲν στηρίζεται σὲ ἐπιχειρήματα ἀλλὰ σὲ «θέσφατα», ἐπιλογές ἄλλων, κομματικὲς ἐντολές, οἰκογενειακὲς κληρονομιές, κοινωνικὲς δομὲς ἤ Συνέχεια
Ὅλα δείχνουν ὅτι ὁ «πολιτικός ἀνήρ» εὑρίσκεται στήν δύσι τῆς πολιτικῆς ζωῆς του. Τό (ἀπό)κόμμα του ἔχει φθάσει στό ναδίρ τῆς δημοτικότητός του. Ἀλλά δέν μπορεῖ νά τό πάρῃ ἀπόφασι.
Εἶναι ἀκόμα ἐδῶ γιά νά οὐρλιάζει ὅταν ἀπευθύνεται στόν Ἑλληνικό λαό ἀλλά ἀκόμα καί στό κανάλι πού τόν ἀνέδειξε καί τόν στήριξε ὅσο κανένα ἄλλο. Γιά τούς γνωστούς, ἐν πάσει περιπτώσει, λόγους. Ἄς μήν κάνουμε κουτσομπολιό………..Εἴμαστε ἐδῶ γιά νά ἀναδεικνύουμε τά κακῶς κείμενα καί νά ἐκθέτουμε τούς δημοσίους λειτουργούς τῆς χώρας. Κοινῶς, «νά τούς κρεμᾶμε στά μανταλάκια». Ἄς ἐλπίσουμε ὅτι θά τούς κρεμάσουμε καί κάπου ἀλλοῦ.
Θαυμᾶστε τόν Μπενίτο σέ μερικά βιντεοσκοπημένα στιγμιότυπα. Σίγουρα δέν εἶναι γιά γέλια, ἀλλά γιά κλάματα ἤ προβληματισμό. Αὐτόν τόν ἄνθρωπο τόν στέλνει ὁ λαός κάθε τέσσερα ἤ καί λιγότερα χρόνια, ἀνελλιπῶς, τήν τελευταία περίοδο στήν βουλή τῶν Ἑλλήνων!
Ζοῦμε σέ μία χώρα πού τήν λυμαίνονται ἀπατεῶνες κάθε μορφῆς. Εὑρίσκονται στά ὑψηλότερα σκαλοπάτια τῆς πολιτικῆς ζωῆς, μέχρι τόν τελευταῖο κάτοικο τῆς χώρας. Λίγοι εἶναι εκεῖνοι οἱ ὁποῖοι δέν θεωροῦν ἐξυπνάδα τόν παράνομο πλουτισμό καί τήν καταλήστευσι κράτους καί λαοῦ.
Ἕνεκα αὐτοῦ τοῦ γεγονότος, βασιλεύει ἡ ἀδικία παντοῦ. Συνέχεια