Ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ κατέθεσε (ἤ θὰ καταθέσῃ, δὲν κατάλαβα) σχέδιον νόμου γιὰ τὴν ΑΟΖ.
Ἔως ἐδῶ ἔχουν καλῶς ὅλα.
Τὸ κακῶς, ποὺ ἔχει νὰ κάνῃ μόνον μὲ τὸν κακὸ καιρὸ τῶν «κυβερνώντων», καθῶς ἐπίσης καὶ ὅλων τῶν παρατρεχαμένων, εἶναι ἡ στάσις τους ποὺ κρατοῦν ἀπέναντι στὴν Χρυσὴ Αὐγή.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλύφοι
Τί θά γίνῃ μέ τόν Ἀβραμόπουλο; Θά τόν μαζέψετε ἐπί τέλους;
Αὐτός δέν ἦταν πού ὥς ὑπουργός καταστροφῆς τῆς ὑγίειας ὑπέγραψε τίς παραγγελίες τῶν 16 ἐκατομμυρίως ἐμβολίων, πού χρυσοπληρώσαμε μέν, πετάξαμε δέ; (Καὶ μετὰ ἔβγαινε κι ἐφώναζε στὸν Λοβέρδο «βγᾶλε τὴν σκούφια σου καὶ βάρα με!!!)
Αὐτός δέν εἶναι πού ἰσχυρίσθη πώς τά Σκόπια δέν ἔχουν βλέψεις κατακτητικές κατά τῆς Ἑλλάδος; Σέ ποιά Σκόπια Συνέχεια
Ἡ μεγάλη προδοσία!
Ἡ μεγάλη Προδοσία… Ἀπό τούς μεγαλυτέρους ἐθνοπροδότες εἶναι αὐτός πού ἔχουμε γιὰ πρόεδρο σήμερα;
Ναί… Δεῖτε τὸ γιατί…!!!
Ἀντιγράφουμε ἀπὸ ἄρθρον τοῦ Σπύρου Ζουρνατζῆ εἰς ἐφημερίδα «Ἐλεύθερος Κόσμος», σελὶς 7, 28.05.2006:
Ἀντιγράφω τὸ κατηγορητήριον Σιαπκαρᾶ…:
π.χ. «Παραδίδουμε τὸ μισὸ Αἰγαῖον στὴν Τουρκία ἐὰν ἡ Τουρκία παραδώσῃ στὴν Ἑλλάδα τὰ ἐδάφη τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, τοῦ Πόντου καὶ τῆς Ἀνατολικῆς Θρᾴκης.»
Ὁμοίως, χωρὶς τὴν ψῆφο τῆς Ἑλληνικῆς Βουλῆς τοῦ ἄρθρου τοῦ Συντάγματο 28/3, ὁ Πολωνο-Βουλγαρο-Ἑβραῖος Ὑπ. Ἐξ. τῆς Ἑλλάδος Μινέικο – Τσᾶντ – Παπανδρέου καὶ ὁ προδότης Ὑπ. Ἄμ Τσοχατζόπουλος, ὑπὸ τὶς ἐντολὲς τοῦ Βαυαρο-Ἑβραίου «πρωθυπουργοῦ» Σημίτου ἢ Μαρδοχάι Ἀβουρῆ, ὑπούλως – προδοτικῶς – παρανόμως καὶ ἀντί-συνταγματικῶς, διένειμαν εἰς τὰ ἐπιτελεία τῶν Ἑλληνικῶν ΓΕΕΘΑ – ΓΕΣ – ΓΕΝ – ΓΕΑ «ἀποῤῥήτους» ἀπηγορευμένους καὶ σὲ διατεταγμένη ἀπόκρυψι ἀπὸ τοὺς μέσους καὶ κατωτέρους ἀξιωματικούς, χάρτες τοῦ Αἰγαίου, ὡς χάρτες τοῦ νέου καθεστῶτος ἐρεύνης καὶ διασώσεως στὸ Αἰγαῖον, μὲ τὴν ἰδίαν διαχωριστικὴ γραμμή, τὴν ὁποίαν ἀπεφάσισαν οἱ Τοῦρκοι «μονομερῶς» (διάβαζε: «διμερῶς μὲ τοὺς δικούς μας προδότες πολιτικοὺς ὅλων τῶν κομμάτων»!) στὸν τουρκικὸ νόμο 24611/2001!!!
Παραθέτουμε αὐτὸν τὸν προδοτικὸ χάρτη ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα «ΣΤΟΧΟΣ», σελ. 1,9 τῆς 6ης Ἀπριλίου 2006, μὲ τὴν ἐπισήμανσι ὅτι στὴν ἀνωτέρω «Ἐσχάτη Προδοσία» καὶ «Προδοσία τῆς Χώρας», Ποιν. Κωδ. 134 ἔως καὶ 152, μὲ ἐπιβαλλόμενες θανατικὲς ποινές, ἐνέρχονται ἀπολύτως μὲ πλήρη πρόθεσι καὶ δόλο οἱ ὑποστράτηγοι, ἀντιστράτηγοι, ὑποπτέραρχοι, ἀντιπτέραρχοι, ὑποναύαρχοι καὶ ἀντιναύαρχοι τῶν Ἑλληνικῶν ΓΕΕΘΑ-ΓΕΣ-ΓΕΝ-ΓΕΑ καὶ τῶν περιφερειακῶν μονάδων τῶν Ἑλ. Ἐνόπλων Δυνάμεων, οἱ ὁποῖοι, ὡς ἐκβιαζόμενοι μασόνοι (λόγῳ μασονικῶν τελετῶν παθητικοῦ σοδομισμοῦ: «διαχωρισμοῦ τῶν Σεφιρῶθ]), ἄνευ ἐξαιρέσεως, συνυπέγραψαν καὶ ἀπεδέχθεισαν τὸν ὡς ἄνω χάρτη! 
Μὲ βάσι τὴν «συνθήκη τῆς Λωζάννης», τὴν ὁποίαν συνυπέγραψε καὶ σήμερα παραβιάζει ἡ Τουρκία, ἡ Τουρκία δὲν ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ διαθέτῃ χωρικὰ ὕδατα Αἰγαίου ἕξι μίλλια , διότι ἡ «Συνθήκη τῆς Λωζάννης» καθορίζει τὰ χωρικὰ ὕδατα Τουρκίας στὰ τρία μόνον μίλλια!
Διὰ τὸ ὡς ἄνω προδοτικό, διὰ τὴν Ἑλληνικὴ Ἐθνικὴ Κυριαρχία, «Μνημόνιον Παπούλια – Γιλμᾶζ», παραθέτουμε φωτοτυπία τῆς ἐφημερίδος «Τὸ Παρασκήνιον», 16-06-2006, σὲ μεταγραφή:
«Σὲ αὐτὸ τὸ προδοτικὸ «μνημόνιον» οἱ ὁρολογίες τῆς «συνθήκης Λωζάννης», περὶ «ὅλης τῆς θαλάσσης τοῦ Αἰγαίου ὡς Ἐθνικῶν Ἑλληνικῶν Χωρικῶν Ὑδάτων», περὶ «ὅλου τοῦ ἐναερίου χώρου τοῦ Αἰγαίου ὡς Ἐθνικοῦ Ἑλληνικοῦ Ἐναερίου Χώρου», περὶ «Ὅλων τῶν Νήσων τοῦ Αἰγαίου, πλὴν Ἴμβρου – Τενέδου καὶ τῶν ἐντὸς τῶν τριῶν μιλλίων τουρκικῶν χωρικῶν ὑδάτων, ὡς Ἐθνικοῦ Ἑλληνικοῦ Ἐδάφους» καί, περὶ τοῦ «Ἑνιαίου κι Ἀδιαιρέτου ὅλων τῶν Νήσων τοῦ Αἰγαίου, ὅλης τῆς Θαλάσσης τοῦ Αἰγαίου καὶ ὅλου τοῦ ἐναερίου χώρου τοῦ Αἰγαίου, ὡς Ἐθνικοῦ Ἑλληνικοῦ Χώρου, Ἑλληνικῆς Κυριαρχίας, πλὴν Ἴμβρου καὶ Τενέδου καὶ τῶν τριῶν μόνον μιλλίων τῶν τουρκικῶν χωρικῶν ὑδάτων», ἀντιακατεστάθησαν μὲ τὶς προδοτικὲς παραδοχὲς περὶ «Διεθνοῦς Ἀνοικτῆς Θαλάσσης» καὶ περὶ «Διεθνοῦς Ἐναερίου Χώρου, ἐντὸς τῶν ὁποίων θὰ ἔχη στρατιωτικὲς δραστηριότητες ἡ Τουρκία κι ἔτσι παρεδόθη προδοτικῶς Ἐδαφικό, Νησιωτικός, Θαλάσσιος καὶ Ἐναέριος Ἑλληνικὸς Ἐθνικὸς Χῶρος Αἰγαίου στὴν Διεθνῆ Κοινότητα καὶ στὴν Τουρκία, χωρὶς τὴν σύμφωνο πλειοψηφία τῆς Ἑλληνικῆς Βουλῆς 151 ψήφων, συμφώνως μὲ 28/3 τοῦ Συντάγματος…
Τὸ ὕπουλον «ἐπέλεξέ το».
Ἄν καὶ τηλεόρασιν δὲν βλέπω, τὰ νέα της τὰ μαθαίνω.
Κι ὄχι μόνον τὰ μαθαίνω, ἀλλὰ ἀγανακτῶ.
Ἔχει λοιπὸν ἐμφανισθεῖ μία διαφήμισις ποὺ ἀν τί τοῦ «ἐπίλεξέ το» μᾶς ἐπιβάλλει νεολογισμὸ μὲ τὸ «ἐπέλεξέ το»…
Ἔτσι, διότι οἱ διαφημιστές, καθῶς ἐπίσης καὶ οἱ ἐπιχειρηματίες, ἔχουν ἄλλην ἄποψιν.
Τοῦ ‘φυγε ἡ Μαγκιὰ τοῦ Μεϊμαράκη μπροστὰ στὸν Νταβούτογλου!
Τά μπλουζάκια τί τά ἤθελαν;
Ὅταν ἔλαβα τὸ παρακάτω μήνυμα σκέφθηκα αὐτὰ ποὺ σκέπτομαι πάντα.
Δικτατορίσκοι-«Φασίστες»-πράκτορες-παρακρατικοὶ «κόκκινοι», «μαῦροι», «κίτρινοι» ἔχουν καταπατήσει τὴν χώρα μου καὶ τραβοῦν διὰ τῆς βίας νὰ ἐπιβάλουν τὶς ἀποψεις τους.
Ἐὰν ἐξετάσουμε τὴν κάθε πλευρὰ χωριστά, δίκαια θὰ εὕρουμε, ἀλλὰ θὰ εὕρουμε κι ἄδικα…
Καὶ φυσικά, τὸ μεγαλύτερον ἄδικον ὅλων αὐτῶν εἶναι ἡ χρήσις βίας.

