
Ὤχ, τό μάτι μου. Ἔτσι σκέφθηκα ὅταν διάβασα τίς δηλώσεις τοῦ Ἀντωνάκη (τοῦ ἑτέρου ὀλιγίστου) στήν Καλαμάτα. Πρόσεχε βρέ παιδάκι μου. Δέν ξέρεις καμμία φορά. Ἔχεις καί μία εὐαισθησία. Κάπως ἔτσι τήν ἔπαθες τήν προηγούμενη φορά;
Τώρα, πάντως, ἡσύχασα. Ἀφοῦ θά μᾶς βοηθήσῃ ἡ παναγιά, ὅτι κι ἄν κάνει ὁ ἀνύπαρκτος, δέν μπορεῖ….θά ὁρθοποδήσουμε.
Βρέ Ἀντωνάκη, δέν εἶδες καί τόν Καμμένο; Δέν τόν βοήθησε ἡ παναγιά. Ἐξηφανίσθη κι αὐτός καί τό κόμμα του.
Καί μή χειρότερα…..
Μήπως ἦρθε ἡ ὥρα νά Συνέχεια

Ὁ Ἀλὴ πασσᾶς τῶν Ἰωαννίνων, ὅταν κατάφερε νὰ «ὑποτάξῃ» τὸ Σούλι, ὑπέγραψε συμφωνίες ἀπολύτως δεσμευτικὲς καὶ τὶς συνόδευσε μὲ ὅρκους φοβερούς. Τίποτα δὲν κράτησε φυσικά. 

