Ἀπίστευτο καί ὅμως ἀληθινό!

Κάποτε γράφαμε στό Φιλονόη καί φίλοι ὅτι ἔχει μεγάλο ἔνδιαφέρον ἡ ὑπόθεσις μέ τόν ὀρυκτό πλοῦτο τοῦ Αἰγαίου καί τῆς Ἀνατολικῆς Μεσογείου, γενικῶς. Ἐνδιαφέρον, ὄχι μόνον γιά τήν ἀντίδρασιν τῆς τουρκίας καί τά ἐπακόλουθα αὐτῆς ἀλλά πολύ περισσότερο γιά τήν  ἀντίδρασιν τῆς Ἑλληνικῆς πλευρᾶς. (Ἑλλάς – Κύπρος). Ἐπίσης, σημασία δέν ἔχει νά κατέχῃς κάτι πολύτιμο ἀλλά Συνέχεια

Ξεκινάει ἐντὸς ὁλίγου ἐπισήμως ἡ ληστεία!

Ολα για το χαράτσι ακινήτων και ΔΕΗ: είσπραξη, διακοπή ρεύματος, επανασύνδεση

Του ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΩΡΓΑ

Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα αρχίσουν να καταφτάνουν στους καταναλωτές οι πρώτοι 190.000 λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος που θα είναι φουσκωμένοι με το ειδικό τέλος ακινήτων, το οποίο θα πληρώνουμε εσαεί επ’ απειλή διακοπής της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.Ηδη η ΔΕΗ έχει ετοιμάσει τα σχετικά έντυπα (η χρέωση του ειδικού τέλους στο λογαριασμό θα είναι διακριτή) και Συνέχεια

Τὰ καθάρματα ἢθελαν καὶ τὸ γλεντάκι τους….

Ἔτσι, νὰ τοὺς μαζεύουμε, νὰ τοὺς ταΐζουμε, νὰ τοὺς κοιμίζουμε, νὰ τοὺς παρέχουμε τὰ πάντα δωρεάν, ἀπὸ ἐκπαίδευσι ἔως ἐπιδόματα γιὰ νὰ συντηροῦν σκηνὲς καὶ θάμνους, νὰ τοὺς κανακεύουμε γενικῶς, νὰ τοὺς λέμε κι εὐχαριστῶ ποὺ μᾶς προτίμησαν… Κι αὐτοὶ νὰ παραπονοῦνται… Τοὺς στερήσαμε τὸ γλέντι.  (Στὸ μεταξὺ ἔχουν φτιάξει τὰ σπίτια τους στὴν πατρίδα τους, τὰ μαγαζιά τους, τὶς ἐπιχειρήσεις τους… Πλήρωνε Ἕλληνα… Καὶ φέρνε Καστανίδηδες γιὰ νὰ σὲ λένε καὶ ῥατσιστὴ ἀπὸ ἐπάνω…)

Εἶπαν λοιπὸν πὼς ἔπρεπε νὰ τὸ διοργανώσουν μόνοι τους τὸ γλεντάκι…

Συνέχεια

Σῶστε τὰ ..σωσμένα ἀπὸ τὸν GAP καὶ τὴν παρέα του.

Πρὸ ἡμερῶν ἔγραφα γιὰ τὴν μεγάλη ἐπιτυχία τῆς ΕΛΑΣ καὶ τὴν σύλληψι τῶν ἀρχαικαπήλων ποὺ πουλοῦσαν προϊόντα καπηλείας γιὰ 10 ἑκατομμύρια.  (Ὅταν ἡ ΕΛΑΣ κάνῃ τὴν δουλειά της, ἀποφεύγονται ἀκόμη κι ἐθνικὲς τραγωδίες!)

Σήμερα μαθαίνω πὼς τὸ τρίο GAP-Γερουλάνου-Παπουτσῆ πῆγαν νὰ τὰ …θαυμάσουν! 

Τρόμαξα! 

Ἐὰν τὰ μικρὰ λαμόγια πάσχιζαν νὰ τὰ πουλήσουν γιὰ 10 μύρια.. Τὰ μεγάλα τί θὰ κάνουν;

Στα χέρια αρχαιοκαπήλων χρυσός από τη Μακεδονία

Καιρὸς νὰ γίνουμε ὅλοι παιδόφιλοι!


Δὲν παίζουν μὲ αὐτὲς τὶς σκέψεις! Οὔτε γιὰ ἀστεῖο!

Κάποιοι ὅμως δὲν ἔχουν καμμίαν συναίσθησι καὶ φυσικὰ οὐδεμίαν λογική! 

Συνέχεια

Ἀκόμη προσλαμβάνουν (τούς ἡμετέρους).

Γιατί δέν μειώνεται τό λειτουργικό κόστος τοῦ δημοσίου τομέως παρά τό γεγονός ὅτι οἱ μισθοί τῶν δημοσίων ὑπαλλήλων ἔχουν δεχτεῖ ἀλλεπάλληλα πλήγματα μέ ἀποκορύφωμα τό ἐνιαῖο μισθολόγιο πού θά ἰσχύσῃ ἀπό 1-1-2011; Ἡ ΝΔ ἀποδίδει τό γεγονός στό ὅτι ἔχουν γίνει 25.850 προσλήψεις καί ἔχουν συναφθεῖ 3.353 συμβάσεις ἔργου.

Μέ ἀπόφασιν τοῦ ὑπουργοῦ Ἐσωτερικῶν καί Οἰκονομικῶν διενεργήθη ἀπογραφή τοῦ προσωπικοῦ τοῦ δημοσίου. Κατεγράφησαν ὅλοι ὅσοι Συνέχεια