Κατρακύλα γιὰ τὸ ἐκπαιδευτικό μας σύστημα….

Ἀλλὰ ἡ Ἀννούλα ἐλπίζει, σχεδιάζει καὶ προγραμματίζει τὰ καλλίτερα γιὰ τὰ παιδάκια μας. Κόβει μυθολογίες, πετσοκόβει ἱστορίες, ἐξαφανίζει ἑλληνικά, ἐμφανίζει ἀγγλικά καὶ τουρκικά, μπαλώνει, κλείνει σχολία, συγχωνεύει ἄλλα, κόβει, ῥάβει…. Γενικῶς, τοῦ  μπαλώματος γίνεται στὸ ὑπουργεῖον ἀ-παιδείας.  Συνέχεια

Τέλος καὶ μὲ τὴν διδαχὴ τῆς Μυθολογίας μας!

Μάλιστα! Τελειώνουν καὶ μὲ αὐτὸ τὸ ἐμπόδιον! 

Τελειώνουν γενικῶς μὲ τὴν ἱστορία καὶ μὲ κάθε τι ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ θυμίσῃ στοὺς Ἕλληνες τὸν πραγματικό τους ῥόλο. 

(ἀπὸ Ὀλυμπία τὸ παρακάτω)

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ – ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ.

Είναι αναίσχυντοι και οι πράξεις τους ισοδυναμούν με πολιτιστική γενοκτονία.

Η διδακτέα ύλη που αποτελεί βάση του ανθρωπισμού και της ελευθερίας εντοπίζεται από την κοιτίδα της.

Συνέχεια

Ὁ νέος διοικητής τῆς Ἑλλάδος ἔρχεται στήν Ἀθήνα

 Το σχέδιο για περιορισμό της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας μπαίνει σε απόλυτη εφαρμογή στην προσπάθεια να προχωρήσει η «φιλετοποίηση» της χώρας και να ξεπουληθεί ο εθνικός πλούτος σε τιμή ευκαιρίας με τη μέθοδο fast track («ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε»). Δεν είναι τυχαίο ότι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος σε συνέντευξή του ανέφερε ότι η συμφωνία των Βρυξελλών δεν είναι δανειακή σύμβαση, γι’ αυτό και δεν θα υπάρξει νέο Μνημόνιο, άρα δεν χρειάζεται να περάσει καν από τη Βουλή! Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση πιστεύει ότι θα… γλιτώσει τις κινητοποιήσεις των αγανακτισμένων πολιτών και ταυτόχρονα θα αποφευχθούν νέοι κραδασμοί, διαγραφές και αποχωρήσεις βουλευτών, που θα αρνηθούν να ψηφίσουν μια ακόμη ύποπτη συμφωνία. Συνέχεια

Ἐὰν δὲν φύγῃ ὁ Κινέζος…

Δουλειὰ δὲν γίνεται!

Ἔχει ῥίξει σὲ ἀπίστευτα χαμηλὲς τιμὲς κάθε εἴδους προϊόν, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τσακίζῃ κάθε μὴ κινεζικὴ παραγωγικὴ διαδικασία.

Συνέχεια

Ἐάν δέν ἀντιδράσουμε ἄμεσα, τότε…

Τό «πρῶτο βῆμα» πρός τήν καταστροφή πραγματοποιήθηκε πέρυσι, μέ τήν ὑπογραφή τοῦ μνημονίου. Ὁ πρωθυπουργός τό παρουσίασε ὡς «λύσι ἐθνικῆς σωτηρίας» ἀπέναντι στήν ἐθνική χρεωκοπία καί δεσμεύτηκε γιά τήν «προσωρινότητα» του, ἀφοῦ τό ἀργότερο τό 2012 θά «βγαίναμε στίς ἀγορές»…

Τό «δεύτερο βῆμα» πρός πρός τήν ἐθνική ὑποτέλεια καί τήν παράδοσιν τῆς χώρας ἔγινε μόλις πρίν λίγες ἑβδομάδες, μέ τήν ψήφισιν τοῦ Μεσοπροθέσμου, τό ὁποῖο διαφημίστηκε ἀπό τόν Γ. Παπανδρέου καί τή «νέα» κυβέρνησί του ὡς «ἀναγκαία γέφυρα» γιά νά φτάσουμε μέχρι τό 2013, ὁπότε καί θά ἐνταχθοῦμε στόν ….ἀσφαλῆ «μηχανισμό στηρίξεως»… Συνέχεια

Στάσις πληρωμῶν; Γιά πόσο;

Πᾶμε γιά στάσι πληρωμῶν; Μᾶλλλον μόνο γιά τό ἐσωτερικό τῆς χώρας. Πρέπει νά εἴμαστε ἐντάξει στίς ὑποχρεώσεις μας πρός τούς διεθνεῖς τοκογλύφους κι ἐμεῖς….ἄς πεινάσουμε:

Πρωτοφανής εντολή προς τις Εφορίες                                                                                                                                                                                                  Ξεπερνά κάθε …φαντασία η εγκύκλιος του γ.γ. του υπουργείου Οικονομικών κ. Γ. Καπελέρη προς τις Εφορίες όλης της χώρας, η οποία ουσιαστικά δίνει εντολή για μία στάση πληρωμών …ολίγων ημερών για μισθοδοσία, δαπάνες, επιστροφές φόρων και γενικά για κάθε δαπάνη που αφορά της ΔΟΥ. Συνέχεια