Τέλος στὴν διδαχὴ τῶν Ἑλληνικῶν γιὰ τοὺς Ἕλληνες τῆς διασπορᾶς!

Φυσικὸν ἐπακόλουθον, θὰ λέγαμε! Γιὰ ποιόν λόγο νὰ τὰ διατηρήσῃ ἡ «κυβέρνησις»; Γιὰ νὰ ξοδεύεται; Καὶ πῶς θὰ πληρώνῃ τοὺς μισθοὺς τῶν Συνέχεια

Ποιός θὰ πληρώσῃ τὰ «ἔργα» τοῦ κάθε Ἄκη;

Σαφῶς κι ἐφ’ ὅσον ἡ δικαιοσύνη δὲν ἔχει ἀποφανθεῖ, δὲν δικαιούμαστε νὰ συζητᾶμε γιὰ ἐνοχὴ τοῦ κάθε Ἄκη. 

Ἀλλὰ ὅταν ὁ Ἄρειος Πᾶγος ἀποφαίνεται πὼς ἔχουν ἤδη παραγραφεῖ τὰ πεπραγμένα (νόμιμα ἢ μή) τότε γιὰ ποιάν παραπομπή συζητᾶμε; Γιὰ ποιάν δίκη παρωδία συζητᾶμε; Γιὰ ποιάν παράστασι μᾶς προετοιμάζουν; 

Ὁ νόμος εἶναι νόμος γιὰ ὅλους. Ὅλες οἱ κατοχικὲς κυβερνήσεις ἔχουν ἐφαρμόσει τὸ «δίκαιον» ποὺ τὶς ἐξυπηρετεῖ, μὲ κύριον στόχο τὴν ἐλευθέρα τους διαπλοκή, τὴν ἀτιμωρησία τους καὶ τὸν παράνομο  πλουτισμό τους. Ἔχουν λοιπὸν μεριμνήσει νὰ μποροῦν νὰ κλέβουν ἄνευ ἐλέγχου, νὰ ὑπεξαιροῦν ἄνευ τιμωρίας καὶ νὰ χαίρονται τὰ κλοπιμαῖα ἄνευ ἀνησυχίας. 

Συνέχεια

Τί εἴπατε; Ἐκλογές; Δέν φεύγει μέ τίποτα

Ἡ προσπάθεια ἐξαπατήσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ ὡς πρός τίς συνέπειες τῆς ἐπιλεκτικῆς χρεωκοπίας ἐκ μέρους τῆς κυβερνήσεως Παπανδρέου ἀποσκοπεῖ στό νά μή τρέξῃ ὁ κόσμος στίς τράπεζες γιά νά ἀποσύρῃ τίς καταθέσεις του. Στίς Ἑλληνικές τράπεζες ὑπάρχουν γύρω στά 180 δισεκατομμύρια καταθέσεις. Καί μόνο τό ἕνα τέταρτο ἀπό αὐτές νά ἀποσυρθῇ ἐν μέσω κλίματος πανικοῦ, καμμιά ΕΚΤ δέν μπορεῖ νά διασώσῃ τό Ἑλληνικό τραπεζικό σύστημα ἀπό τήν πλήρη χρεωκοπία! Γι΄ αὐτό εἶχε πεῖ ὁ ἕταιρος ἀντιπρόεδρος τῆς κυβερνήσεως, ὁ Θεόδωρος Πάγκαλος ὅτι θά βγάλουν τά τάνκς γιά νά προστατεύσουν τίς τράπεζες!

Στή γραμμή Παγκάλου ἐναρμονίστηκε καί ὁ Συνέχεια

Προσφορές γιά πάντα. Τό ἀφεντικό τρελλάθηκε

Τό θέμα δέν εἶναι τόσο πρόσφατο ἀλλά ἐπανέρχομαι διότι ὁ Ἑλληνικός λαός πρέπει νά μάθῃ καί νά ἀρχίσῃ νά ξυπνᾶ, στέλνοντας τήν κυβέρνησι καί τούς ὑπολοίπους τοῦ συστήματος, ἐκεῖ πού μόνον αὐτός ξέρει. 

Σύμφωνα μέ τά ἄρθρα τοῦ έφαρμοστικοῦ νόμου, ξεκινᾶ διαδικασία ἐκποιήσεως τοῦ δημοσίου πλούτου χωρίς ἡμερομηνία λήξεως, ἡ ὁποία θά μπορῇ νά συνεχίζεται ἀενάως, ἔως ὅτου ἡ Ἑλλάδα ἀφεθεῖ χωρίς περιουσία καί δίχως βέβαια στό τέλος νά ἔχῃ ξεχρεώσει. Ἁπλῶς θά ἔχῃ μείνει μέ χρέος, ἀλλά δίχως κρατικά assets νά χρησιμοποιήσῃ ὡς ἀναπτυξιακά ἐργαλεῖα. Ἡ κυβέρνησις μέ τήν πρώτη δανειακή σύμβασι καί τήν δεύτερη πού ἐπίκειται, μετατρέπει ὅλο καί μεγαλύτερο μέρος τοῦ ὁμολογιακοῦ χρέους σέ ἐνυπόθηκο. Ἔχει ἤδη ὑποθηκεύσει δημόσια περιουσία στήν τρόϊκα μέ τήν σύμβασι γιά τό πρῶτο δάνειο, παραιτούμενη ἀπό τήν «ἀσυλία ἐθνικῆς κυριαρχίας» ὅπως ἀναφέρεται στό κείμενο συμφωνίας καί συνεχίζει. Ταυτόχρονα βγάζει στό σφυρί ὅτι διαθέτει ἡ χώρα καί ὅτι μπορεῖ νά ἀποκτήσῃ στό μέλλον. Συνέχεια

Ὅταν τὸν πολιτισμό καταπατᾶ ὁ σκοταδισμός…

Τότε ἔχουμε τὴν ἀπαρχὴ τοῦ τέλους! 

Τὸ ΟΑΚΑ καὶ τὸ ΣΕΦ ἐκχωροῦνται στοὺς ΛΑΘΡΟεποίκους γιὰ νὰ τελέσουν τὶς θρησκευτικές τους τελετές γιὰ τὸ ῥαμαζάνι!!

Καὶ δὲν εἶναι βέβαιον πὼς θὰ δεκτοῦν! Διότι τὰ πιντιὰ ἔχουν ἀπαιτήσεις!!!!

Προσέξτε, 

Συνέχεια

Ὁ δήμαρχος πάει γιὰ τὰ φρᾶγκα!

 

Καὶ μόνον! 

Διαβᾶστε:

Ο Καμίνης ζητά αναδρομικά απο το δημόσιο της τάξης των 289.220€

Ζούνε τον μύθο τους στην πλάτη του Ελληνικού λαού! Η ιστορία θα τους καταγράψει ως την πιο άθλια διοίκηση που πέρασε απ΄την Ελλάδα σε όλα τα επίπεδα. Μέσα στην χλιδή, κυβέρνηση Συνέχεια