Ἔγραφε πρὸ ἡμερῶν ὁ φίλος μας Συνεκτικὸς Ἱστός
Ὑπὸ ὁποιανδήποτε ἄλλη περίπτωσι θὰ στεναχοριώμουν μὲ τὴν ἀποχώσι τῆς τρόικας καὶ τὴν «ἔξοδο ἀπὸ τὸ μνημόνιο».
Ὅμως ἀπεδείχθη πὼς ἡ πολιτικὴ τῶν Βρυξελλῶν, νὰ χρηματοδοτῇ αὐτὸ τὸ διεφθαρμένο καὶ ἀνίκανο κράτος, κατέστρεψε τοὺς ἀποταμιευτὲς καὶ τοὺς ἐργατικοὺς καὶ ἐντίμους Ἕλληνες. Συνέχεια


Ακούω στις ειδήσεις και διαβάζω ότι η ελληνική κυβέρνηση «δίνει σκληρή μάχη» να μην έρχονται τα «τεχνικά κλιμάκια των θεσμών» (δηλαδή η Τρόικα) στην Αθήνα, αλλά να συναντώνται και να συζητούν με τους δικούς μας κάπου αλλού, π,χ. στις Βρυξέλλες.