Εἰδήσεις γιὰ γέλια (ἢ γιὰ κλάϋματα!)

Σήμερα «ἔπιασα» τὸν Ἀκυβέρνητο… 

Διαβάζω τὰ γραφόμενά του κι ἔχω λιγωθεῖ ἀπὸ τὰ γέλια… 

Μήπως ἔχει ἄδικο; Διότι ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε, ζοῦμε μέσα στὴν τρέλλα, στὴν ὑστερία, στὴν ἀνθελληνικότητα καὶ ἔχουμε καταντήσει νὰ τὸ θεωροῦμε φυσικότατον… Τόσο πολὺ σάπισε τὸ κεφάλι μας….

Διαβᾶστε τὶς «εἰδήσεις» γιὰ γέλια καὶ ἀποφασῖστε μόνοι σας…

Φιλονόη.

Είδηση Νο 1

Ἄς γελάσουμε λιγάκι

Οἱ διακοπές τελειώνουν. Ἡ θερινή ῥαστώνη, ὅπως συνηθίζουμε νά λέμε, γιατί διακοπές οἱ περισσότεροι ἐξ ἡμῶν δέν κατορθώσαμε νά κάνουμε, φέτος, λόγω μνημονίων καί ἀνικάνων πολιτικῶν. Βλέπετε, δέν εἴχαμε τήν τύχη τοῦ Γιωργάκη νά «ἁλωνίζουμε» τό μισό Αἰγαῖο καί τό Κρητικό. Πρωθυπουργός, γάρ, ὁ παπποῦς καί ὁ πατέρας.

Θερμό φθινόπωρο καί χειμώνας ἔρχεται. Θά κάνουμε καί οἰκονομία στό πετρέλαιο, ἄν καί μετά τήν πτῶσιν τοῦ Καντάφι πῆρε τήν κατιοῦσα καί ἔχει φθάσει στά 80 δολλάρια τό βαρέλι.

Ἄς γελάσουμε λιγάκι γιά νά φτιάξουμε διάθεσι, νά ἀποκτήσουμε κουράγιο καί νά γεμίσουμε τίς «μπαταρίες» μας. Τό παρακάτω ἀνέκδοτο Συνέχεια

Ἀπάντησις στὸν τρομονόμο τους!

 

Γέλασα μέχρι δακρύων, που έντρομοι, για μια ακόμη φορά, μέσα στο κατακαλόκαιρο, τροποποιούν τον τρομονόμο (τον νόμο λάστιχο). Τελικά το μεγαλύτερό τους πρόβλημα είναι η έλλειψη φαντασίας. Κρίμα τα παιδιά.

Συνέχεια

Ἡ ποδηλατάδα τοῦ πρωθυπουργοῦ στήν Σκιάθο (φωτογραφίες)

Ἡ ποδηλατάδα τοῦ πρωθυπουργοῦ στήν Σκιάθο (φωτογραφίες)4

Xαμός έγινε  το μεσημέρι της Πέμπτης με τον Γ. Παπανδρέου κοντά στην παραλία των Κουκουναριών στη Σκιάθο, όταν, σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ  του kentrinews.gr,  λουόμενοι τον αντιλήφθηκαν να περνά στον δρόμο με το ποδήλατο και  πίσω ακολουθούσαν  άνδρες της προσωπικής του φρουράς μέσα σε ένα πολυτελές lexus και  κάποιοι άλλοι σε δύο μοτοσικλέτες. Μόλις τον πήρε χαμπάρι μια νεαρή κοπέλα έτρεξε και του φώναξε ειρωνικά : «πρόεδρε , πρόσεχε γιατί ξεφούσκωσε η αλυσίδα» ενώ άλλοι άρχισαν τη γιούχα. Συνέχεια

Τό ὡραιότερο μέρος τοῦ κόσμου, γιά διακοπές!

Ἑτοιμαζόσαστε γιά διακοπές; Εἶστε καθ΄ὁδόν; Κάνετε τό μπάνιο σας σέ κάποια παραλία τῆς Ἑλλάδος; Μήπως ἦρθε ἡ ὥρα νά τό σκεφτεῖτε καλλίτερα; Θά σᾶς πρότεινα – σέ ὅσους δέν ἔχουν πάει, ἀκόμη – νά ἐπισκεφθεῖτε τήν Κρήτη. (ἄν δέν ΄παινέσῃς τό σπίτι σου…)! Μιλῶ σέ αὐτούς πού ἔχουν τήν «πολυτέλεια», ἐφέτος νά ταξειδεύσουν. Δύσκολοι καιροί, εἶναι ἀλήθεια. Τέλος πάντων. Γιά ὅποιον δέν μπορεῖ νά ἀπολαύσῃ τίς παραλίες καί τήν Ἱστορία τῆς Μεγαλοννήσου παραθέτω ἕνα πολύ ὡραῖο βίντεο τοῦ συμπατριώτη μου, Κρασανάκη!

Συνέχεια

Ἀλλαγή στό λογότυπο τοῦ πασοκ!

Όπως όλα δείχνουν το ΠΑΣΟΚ αποχαιρετά τον ιστορικό πράσινο ήλιο από το λογότυπο του. Οι νέες πρακτικές και πολιτικές του κόμματος οδηγούν τους επικοινωνιολόγους, που έχουν εγκατασταθεί στην Ιπποκράτους, στην αλλαγή του. Μάλιστα τα πρώτα προσχέδια, που παραπέμπουν στην πράσινη ανάπτυξη είναι έτοιμα και βρίσκονται στα χέρια του Πρωθυπουργού. Η Piazza έχει στα χέρια της ένα από τα λογότυπα!!! 

Συνέχεια