Σήμερα «ἔπιασα» τὸν Ἀκυβέρνητο…
Διαβάζω τὰ γραφόμενά του κι ἔχω λιγωθεῖ ἀπὸ τὰ γέλια…
Μήπως ἔχει ἄδικο; Διότι ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε, ζοῦμε μέσα στὴν τρέλλα, στὴν ὑστερία, στὴν ἀνθελληνικότητα καὶ ἔχουμε καταντήσει νὰ τὸ θεωροῦμε φυσικότατον… Τόσο πολὺ σάπισε τὸ κεφάλι μας….
Διαβᾶστε τὶς «εἰδήσεις» γιὰ γέλια καὶ ἀποφασῖστε μόνοι σας…
Είδηση Νο 1




