Ἄδειασε καὶ ἡ πλατεία τοῦ (ἀλλοτινοῦ) Συντάγματος. Νὰ πάῃ κι ὁ GAP νὰ κάνῃ διακοπὲς ἥσυχος. Μὴν τὶς χάσῃ… Πολὺ θὰ τοῦ κακοφανῇ καὶ τότε νὰ δεῖτε νέα μέτρα καὶ νέους φόρους καὶ νέες θλίψεις ποὺ θὰ περάσῃ.
Γιὰ ἐτοῦτο κι ἔδωσε ἐντολὴ νὰ ἀδειάσῃ ἡ πλατεία τοῦ (ἀλλοτινοῦ) Συντάγματος. Γιὰ νὰ μὴν τὸν πιάσουν τὰ κυκλοθυμικά του καὶ ματά-ξανά-ξεσπάσῃ στὸν κοσμάκη.
Εἰλικρινῶς, ἔχω πέσει κάτω ἀπὸ τὰ γέλια! 
Λοιπόν, βαρέθηκα νά ἀσχολοῦμαι καί νά σκέφτομαι, συνεχῶς, τήν οἰκονομική, τήν πολιτική καί τήν κοινωνική κατάστασι στήν Ἑλλάδα. Τώρα θά μοῦ πεῖτε: “Κάνε κι ἀλλοιῶς”. Δέν μᾶς ἀφήνουν νά ἀσχοληθοῦμε μέ αὐτά πού θά ἔπρεπε. Ὁ Ἕλληνας δέν εἶναι πλασμένος γι΄ αὐτά. Δέν τὄχει. Τέλος. Γι΄αὐτό καί οἱ ἀκατονόμαστοι πού μᾶς κυβερνοῦν (Ἕλληνες μόνον στήν ὑπηκοότητα,) παρέδωσαν τά “κλειδιά” αὐτῶν τῶν θεμάτων στούς ξένους πού ἐπιβουλεύονται αὐτά πού ἔχουμε (εἴχαμε, μήπως;). Ἔχω ξεχάσει πότε ἔκανα τήν τελευταία ἀνάρτησι γιά κάποιο ἄλλο θέμα. Ἔχω ξεχάσει εἶπα; Οὐ γάρ, ἔρχεται μόνον. Ἔχω περάσει καί τά 40…..Κακό εἶναι αὐτό, τώρα; Γιά νά δοῦμε τί λένε οἱ εἰδικοί:
Διαφορά δικτατορίας – δημοκρατίας: Στην πρώτη ο λύκος ηγείται δια της βίας, ενώ στη δεύτερη ηγείται δια της συναίνεσης των προβάτων