Ψάχνοντας στό διαδίκτυο χθές τό βράδυ ( στό «θάνος εὐη») ἀνεκάλυψα ἕνα ἰστολόγιο σκέτο τεφαρίκι. Ἡ πρώτη μου ἀντίδρασις ἦταν νά βάλω τά γέλια. Δέν μποροῦσα νά κρατηθῶ. Ὅμως….ἀναρωτιέμαι ἄν ὑπάρχουν ἀκόμη ἄνθρωποι, μετά ἀπό ὅλες αὐτές τίς προδοτικές κινήσεις καί τήν λεηλασία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ στήν ὁποίαν ἔχει προβεῖ τό πασόκ, πού στηρίζουν αὐτό τό κόμμα. Ἔριξα μιά ματιά στά γραφόμενα τῶν διαχειριστῶν τοῦ ἰστολογίου καί δέν πίστευα στά μάτια μου. Ἡ ἐπιτομή τῆς βλακείας καί τοῦ “προβατισμοῦ”( ἄς μοῦ ἐπιτραπεῖ ἡ ἔκφρασις). Ἐπικαλοῦνται,βεβαίως καί αὐτοί τό συμφέρον τῆς πατρῖδος. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: χαμογελᾶμε
Ἐπὶ τέλους! Ἦλθε ἡ ὧρα νὰ λύσουμε τὸ δημογραφικό μας!
Ἐὰν δὲν ἀντιμετωπίσουμε μὲ χαμόγελο τὰ ὅσα ζοῦμε, κινδυνεύουμε νὰ πέσουμε σὲ μαύρη κατάθλιψι! Εἶναι ἄλλως τε γνωστὰ τὰ ὅσα συμβαίνουν πλέον μὲ τὶς αὐτοκτονίες στὴν χώρα μας. Κοντεύουμε νὰ πάθουμε ὅσα δὲν πάθαμε ἐπὶ τουρκοκρατίας…. Τέτοιος ἀφανισμός!
Ὁ Θωμᾶς Παπατόλης γράφει μὲ κέφι… Καὶ μᾶλλον ἔχει δίκαιον…
Φιλονόη.
Μπράβο στο ΓΑΠ! Αυτό το παιδί τα έχει λύσει ΟΛΑ!
Στην αρχή έλυσε το κυκλοφοριακό. Η Θεσσαλονίκη είχε φτάσει (και με το ανέκδοτο που λέγεται “Μετρό”) στο σημείο μηδέν (ξέρεις εκεί που παίζεις τάβλι με το δίπλα οδηγό ή βγάζεις γκόμενα στη μέση της Τσιμισκή).
Συνέχεια
Ἡ γελοιογραφία τῆς ἡμέρας
Καλημέρα σας. 16 Ἰουνίου σήμερα (τοῦ ἁγίου Μνημονίου, ὅπως ξέρετε, βοήθειά μας) καί ἔχει τά γενέθλιά του ὁ Γιωργάκης. Ἄντε νά τόν χαίρονται αὐτοί πού τόν ἀγαποῦν (ὑπάρχουν;) ! Νά δοῦμε γιά πόσον καιρό θά τόν βλέπουμε νά βγαίνη στήν τηλεόρασι καί νά μιλᾶ. Μήπως ἔχουν αὐξηθεῖ οἱ πωλήσεις τῶν τηλεοράσεων, τελευταίως; Λέω, τώρα ἐγώ. Τελικῶς, δέν παρητήθη. Μέ τίς ὑγιείες μας…. Συνέχεια
Τὸ κίνημα τῆς καλημέρας καὶ τοῦ χαμογέλου!
Δὲν ξέρω ἐὰν μποροῦμε νὰ τὸ κάνουμε.
Ὅμως πρέπει!
Οἱ Ἰάπωνες περνοῦν μέσα ἀπὸ τὴν φωτιά καὶ τὸ ἀτσάλι! Ἀλλὰ ΖΟΥΝ! Καὶ χαμογελοῦν! Κι ἀτενίζουν μὲ θάρρος τὸ μέλλον τους! Κι ὅσους ἔχασαν, τοὺς τιμοῦν καὶ συνεχίζουν!
Ἡ καλημέρα καὶ τὸ χαμόγελο! Πόσο μᾶς λείπουν….
Ἂς δοκιμάσουμε.
Τὸ χρωστᾶμε στὸν ἑαυτὸν μας.
Ἡ Ἀνθρωπότης ἐπιστρέφει;
Ὃλο αὐτό τό παράλογον οἰκοδόμημα πού ἒχει στηθεῖ καί σκεπάζει ὡς ὀμίχλη, ἢ ἀκόμη χειρότερα, ἐξαφανίζει ἀπό τό ὀπτικό μου πεδίο, κάθε τι ὑγιές καί ἂριστον, μέ «πνίγει».
Προσπαθεῖ νὰ μὲ «πείσῃ» γιά τό «λογικόν» τοῦ παραλόγου. Ὃμως ἐξακολουθοῦν ἐντός μου νὰ ὑφίστανται «κεραῖες» ἐντόπισμοῦ τῶν ἀτοπημάτων του.
Παραλλήλως, ἡ διαστρέβλωσις παραδοσιακῶν ἀρχῶν καί ὀπτικῶν, ὡς καταιγίδα σαρώνει καί ἀποσαθρώνει, ὃσες ἀξίες ἐδομήθησαν ἀπό ἀρχαιοτάτων χρόνων καί καθῲρισαν τούς ὃρους καί τίς βάσεις τοῦ ἠθικῶς ζεῖν καί σκέπτεσθαι.
Ἡ παραποίησις ἐννοιῶν, πού ὁδηγοῦσαν τήν ἀνθρώπινον σκέψι καί στάσι ζωῆς στήν ἀνάδειξιν τῶν βελτίστων ἐκφράσεών της, ἒχει λάβει διαστάσεις ἐπικίνδυνες. Ὃταν γιά παράδειγμα κάποτε ὁ ἂνθρωπος θεωροῦσε ὑπέρτατον χρέος του νά πορεύεται ὡς καλός κι ἀγαθός, ἐν ὦ σήμερα ἡ λέξις ἀγαθός ἒχει ταυτιστεῖ μέ τό «χαζός», αὐτομάτως, μή συνειδητά, ὑποβιβάζεται ὁ ῥόλος τῆς ὑπάρξεως τοῦ ἀνθρώπου ἐπί τῆς γῆς στά ἀναγκαῖα κι ἀπαραίτητα τῆς ἐπιβιώσεως.
Ἡ ὃλο καί μεγαλυτέρα ἀπομάκρυνσις τοῦ ἀνθρώπου ἀπό παραδοσιακῶς κεκτημένες ὑποχρεώσεις καί δικαιώματα, ὃπως γιά παράδειγμα τό δικαίωμα-ὑποχρέωσις τοῦ ἂρχειν καί ἂρχεσθαι, ἒχει καταντήσει μάστιγα πού καταφέρεται ἐναντίον τῆς ἐπιβιώσεως κάθε μικρῆς ἢ μεγάλης κοινωνίας. Συνέχεια
