«Αυτή την στιγμή στο πεζοδρόμιο της πλατείας Συντάγματος, απέναντι από τη Βουλή, απαγορεύεται η συνάθροιση έστω και δύο ατόμων. Χωρίς να υπάρχει καμία συγκέντρωση στην Κάτω Πλατεία, ούτε κόσμος μπροστά στον Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ψωροκωσταιναῖοι
Τώρα θυμήθηκαν τὸ προξενεῖο;
Γιὰ νὰ δοῦμε, θὰ τὸ παύσουν ἐπὶ τέλους; Ἢ καὶ σὲ αὐτὴν τὴν περίπτωσιν ἰσχύει τὸ «οὐδὲν μονιμότερον ἐκ τοῦ προσωρινοῦ»;
Τους κάθισε βαρύ το γεύμα με τους μειονοτικούς και θυμήθηκαν το Προξενείο Κομοτηνής;
Η παραδοχή Πάγκαλου μέσα στη Βουλή, ότι η λειτουργία του προξενείου Συνέχεια
Οἱ τοῦρκοι εἶναι ἰκανοί, νά πραγματοποιήσουν τίς ἀπειλές των;
Ὅλα δείχνουν ὅτι οἱ προγραμματισμένες ἐνέργειες τῆς Κύπρου στήν Μεσόγειο στό οἰκόπεδο 12, γιά τήν ἔρευνα φυσικοῦ ἀερίου καί πετρελαίου θά ἐκτελεσθοῦν (ἴσως νά ὑπάρξῃ μιά μικρή ἀναβολή). Τό ζητούμενο γιά τούς Ἕλληνες, τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Κύπρου εἶναι ἄν θά πραγματοποιήσῃ ἡ γείτων τίς ἀπειλές πού ὑπαινίσσεται. Εἶναι ἰκανή νά συνεχίσῃ, ἐφαρμόζοντας τίς ἀπειλές της; Ἡ συνήθης τακτική τῆς τουρκίας εἶναι οἱ ἀπειλές καί ἡ τῆς Ἑλλάδος καί Κύπρου ἡ ὑποχωρητικότης. Ἀκόμη καί στήν περίπτωσιν τῶν Ἰμίων θά εἴχαμε κερδίσει ἄν δέν ὑποχωροῦσε τό δίδυμο Σημίτη – Παγκάλου τήν ἐποχή ἐκείνη. Ὅλοι ἐνθυμούμεθα “τίς εὐχαριστίες” τοῦ πρωθυπουργοῦ πρός τούς Ἀμερικανούς.
Αὐτή τήν περίοδο τά πράγματα δέν εἶναι τόσο εὔκολα γιά τούς γείτονες. Θά ἀνοίξουν ἄλλο ἕνα μέτωπο στό Αἰγαῖο ἤ στήν Κύπρο; Συνέχεια
Ἐκλογές, συγκυβέρνησις ἤ συναίνεσις;
Ἡ Νέα Δημοκρατία ἔχει ψηφίσει πάρα πολλά νομοσχέδια, μαζί μέ τήν κυβέρνησι. Διαφωνεῖ γιά τά μάτια τοῦ κόσμου καί τῶν ψηφοφόρων της καί τελικῶς, ἐνδίδει. Ἕνα ἀπό αὐτά, ἦταν καί τό νομοσχέδιο γιά τήν παιδεία.
Ἡ κατάστασις γιά τόν GAP καί τήν κυβένησί του, ἔχει φτάσει στό ἀπροχώρητο. Κανένας θετικός δείκτης στήν οικονομία, τά ἔθνικά θέματα εὐρίσκονται σέ ἐπικίνδυνο σημεῖο, ἰδίως ὅσον ἀφορᾶ τίς σχέσεις μας μέ τούς τούρκους. Μετά τήν ΔΕΘ, προοιωνίζονται ἐξελίξεις. Ἀνασχηματισμός ἔγινε…Τώρα τί; Ὁ Μητσοτάκης μίλησε γιά συναίνεσι ὁ Χατζηγάκης, προχθές, μίλησε γιά “πλάτη”. Συνέχεια
Σιγὰ μὴ κι ἔχαναν τὴν εὐκαιρία τὰ μεμέτια….
Ἔγραφα πρὸ χθὲς γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ (;;;;) τῶν Ἑλληνικῶν περιουσιῶν ἀπὸ τοὺς γείτονες. (Ἐπιστρέφονται ἐπὶ τέλους οἱ περιουσίες τῶν Ἑλλήνων στὴν Πόλι;) Κι ἀναρωτιόμουν, εὐλόγως, γιὰ τὰ ἀνταλλάγματα. Ἀφῆστε ποὺ στὸ θέμα τῶν ἀτομικῶν περιουσιῶν δὲν ἀναφέρεται κάποιος! Ὡς μὴ ὑπᾶρχον τὸ ἀντιμετωπίζουν!!! Σήμερα ὅμως ἔμαθα κάποια περισσότερα…. Εἶναι δυνατὸν τὰ ἁρπακτικὰ νὰ μὴν ἔχουν ἀπώτερες βλέψεις; Δὲν εἶναι….Γιὰ διαβᾶστε:
«Δώστε κι εσείς πίσω τα ακίνητα των οθωμανικών ιδρυμάτων»
Ο Νταβούτογλου ζητάει ανταπόδοση για την επιστροφή των ελληνικών περιουσιών
Συνέχεια
Alpha bank καί Μακεδονία
Πολλές ἑταιρεῖες καί ἐπιχειρήσεις στίς ἰστοσελίδες, γενικῶς, στά ἔγγραφα πού διακινοῦν καί στίς διαφημίσεις τους, ἀναφέρονται στήν πγδμ, ὡς Μακεδονία. Σκέτο. Οὔτε κἄν εἰσαγωγικά! Πῶς νά βάλῃς εἰσαγωγικά ὅταν ἀπευθύνεσαι σέ σκοπιανούς; Θά σέ “κράξουν”. Ἐπίσης θά πάψουν νά στηρίζουν τήν συγκεκριμένη ἐπιχείρησι ἤ τράπεζα. Περί τραπέζης πρόκειται αὐτή τή φορά. Ἰδού καί τά πειστήρια τοῦ “ἐγκλήματος”. Τό κεφάλαιο δέν ἔχει πατρίδα (καί οἱ ὑπάνθρωποι πού τό ὑπηρετοῦν). Συνέχεια



