Τί εἴπαμε πὼς ἔχουμε; Κατοχή; Λᾶθος! Δὲν ἔχουμε κατοχή! Ἔχουμε μία ἀκόμη γενοκτονία!
Τι περιμένει όσους δεν πληρώσουν τους νέους φόρους
Μη έκδοση φορολογική ενημερότητας, προσαυξήσεις εκπρόθεσμης Συνέχεια
Τί εἴπαμε πὼς ἔχουμε; Κατοχή; Λᾶθος! Δὲν ἔχουμε κατοχή! Ἔχουμε μία ἀκόμη γενοκτονία!
Τι περιμένει όσους δεν πληρώσουν τους νέους φόρους
Μη έκδοση φορολογική ενημερότητας, προσαυξήσεις εκπρόθεσμης Συνέχεια
Ἀναδημοσιεύω ἕνα κείμενον γιὰ τὸ θέμα τῶν ΟΥΚ, διότι πολὺ τὸ παραμέλησα. Καὶ δὲν τοῦ πρέπει…
Τά ΟΥΚ στό δικαστήριο !!! Πού μᾶς ἔφθασε ἕνας Δημητρᾶς!!!
Η παράνοια στήν Ἑλλάδα καλά κρατεῖ. Παρακαλῶ διαβάστε τήν παρακάτω εἴδηση ἀπό τό
Πρῶτο Θέμα, μέ τίτλο: Σε δίκη 39 ΟΥΚαδες για ρατσιστικά συνθήματα
Σε δίκη στο Ναυτοδικείο Πειραιά, παραπέμπονται σήμερα οι 39 άνδρες των ΟΥΚ μετά από δίωξη που ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πειραιά κατόπιν έγκλησης από τον εκπρόσωπο του Ελληνικού Συνέχεια
Ναί, καλῶς διαβάσατε! Καὶ στὰ μαντριά! Στὶς στᾶνες!
Απίστευτο ..μέσω τροπολογίας φορολογούν και τα μαντριά με τα πρόβατα των κτηνοτρόφων..
Μέσω τροπολογίας που κατέθεσαν απόψε στην Βουλή φορολογούν Συνέχεια Σχετικὰ μὲ τὴν παρακάτω εἴδησιν.
Νὰ βάζουμε τὰ πράγματα σιγὰ σιγὰ στὴν σωστή τους διάστασιν.
Οἱ τύποι εἶναι ἀπατεῶνες καὶ ἀπεδείχθη.
Παρ΄ ὄλα αὐτὰ δὲν σβήνουμε τὴν ἀνάρτησιν, γιὰ νὰ μπορέσουν, βάσει τῆς ἑνότητός μας, νὰ διαπιστώσουν ὅλοι οἱ ἀναγνῶστες τὸ πόσο πολὺ (καὶ αὐτοί) μᾶς ἐμπαίζουν.
Ἡ παρακάτω εἴδησις μᾶς ἤλθε ἀπὸ τὴν Ἑλένη. ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΙΠΟΤΑ!!! Κάποιοι ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ἔκαμαν τὸ θαῦμα τους! ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ!!! ΤΕΛΟΣ!!!
Παραθέτω τὴν εἴδησι ὅπως τὴν διάβασα στὴν ζούγκλα καὶ στὴν σελίδα τῆς END… Θὰ καταλάβετε γιατί!!!
Δωρεά μετοχής 670 δισ. ευρώ
Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, το 1904, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Συνέχεια
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΝΑΝ ΗΓΕΤΗ

Το “διάγγελμα” του Ευάγγελου Βενιζέλου -ενός εν δυνάμει πρωθυπουργού- προς τον ελληνικό λαό και την αντιπολίτευση ήταν ξεκάθαρο και με ατσάλινη λογική. Ήταν φανερό ότι μετέφερε τις εντυπώσεις του και τις απόψεις από τους ομολόγους του της ΕΕ και φάνηκε ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος και πεπεισμένος από αυτούς. Θα πρέπει να τους άκουσε με μεγάλη προσοχή.
Πράγματι αυτά που του ζήτησαν ήσαν ξεκάθαρα και λογικά και φάνηκε ότι ο εν δυνάμει πρωθυπουργός τα αποδέχτηκε καθ’ ολοκληρία αφού ακουμπούσαν σε μια τετράγωνη λογική επιχειρηματολογία.
Εἶχα πολύ καιρό νά ‘δῶ τηλεόρασι. Προχθές, ἔπαιζε ὁ Ὀλυμπιακός μέ τόν Ο.Φ.Η. καί δέν ἄντεξα στόν πειρασμό. Θυμόμουν τήν ἐποχή τοῦ τελευταίου παγκοσμίου κυπέλλλου “ἔπεφταν” οἱ διαφημίσεις “βροχή”. Τράπεζες πού μᾶς παρότρυναν νά πάρουμε δάνεια, στεγαστικά, καταναλωτικά, διακοποδάνεια κλπ. Κατοχικά δάνεια δέν εἶχαν κάνει τήν ἐμφάνισίν τους, ἀκόμη. Αὐτοκίνητα, εἰαγωγῆς ἐδιαφημίζοντο, κυρίως Γερμανίας, Ἰαπωνίας καί Ἰταλίας. Πλυντήρια Siemens (ποῦ τό θυμήθηκα πάλι, τοῦτο;) καί ἄλλων γνωστῶν ἑταιρειῶν.
Προχθές ὅμως εἶχαν ἀλλάξει τά πράγματα. Συνέχεια