Καί τώρα τί;

Ἀκούσαμε λόγια, κενὰ περιεχομένου, ὑποσχέσεις καὶ εὐφάνταστες ἀνακοινώσεις. Ὅλα ἄνευ ἀντικρύσματος. Ψέμματα… ψέμματα… ψέμματα. Ἐκεῖ μέσα, στὴν βο(υ)λή των, ὅπου γιὰ νὰ εἰσέλθῃ κάποιος πρέπει νὰ εἶναι ἀρκούντως ἐκβιάσιμος, πρὸ κειμένου νὰ λέῃ μονίμως «ναὶ σὲ ὅλα». Ἐκεῖ μέσα συμφῶνται καὶ ὑπογράφονται καθημερινῶς μικρὰ ἢ μεγάλα ἐγκλήματα κατὰ τῆς Ἀνθρωπότητος. Μία γενοκτονία ἀκόμη πρὸ τῶν πυλῶν, ἀλλὰ ἅπαντες σφυρίζουν ἀδιάφορα. παραπλανῶντας μας μὲ ὅλων τῶν εἰδῶν τὶς ἀρλοῦμπες, γιὰ νὰ κερδίζουν χρόνο καὶ νὰ συντηροῦν τὶς καρέκλες των.

Τώρα λοιπὸν ποὺ ἐψηφίσθη τό, μὲ ἐμπνευσμένης φαντασιακῆς ἔξω-πραγματικότητος, «μεσοπρόθεσμον πλαίσιον δημοσιονομικῆς στρατηγικῆς», ἀλλὰ οὐσιαστικῶς μνημόνιον ὑποδουλώσεώς μας, ὅλα φαίνονται νὰ ἔχουν τελειώση γιὰ τὴν χώρα. Μιλᾶμε δῆλα δὴ γιὰ ὑπογραφὲς ποὺ θὰ μᾶς κρατοῦν σιδηροδεσμίους στὶς τοκογλυφικὲς ὀρέξεις γιὰ πολλὲς δεκαετίες.
Συνέχεια

Ἄδωνις: ὁ ἀπόλυτος ἐκπρόσωπος τοῦ καθεστῶτος!!!

Πράγματι ξεπέρασε τὸν ἑαυτό του!! Πράγματι τὰ ἔδωσε ὅλα! Κάποιοι τὸν χαρακτήρισαν ἐμετικό… Ἴσως νὰ ἔχουν καὶ δίκαιον. 

Ἐγώ θὰ χρησιμοποιήσω τὸν (ἀνθελληνικό) λόγο του γιὰ νὰ τοῦ  ἀποδείξω πόσο «μπασμένος» μέσα στό ὑπάρχον σύστημα εἶναι, πόσο ἀνθελληνικῶς δρᾶ καὶ πόσο πολύ ψεύδεται. 

Συνέχεια

Πασόκ ἤ τέφρα

Ψάχνοντας στό διαδίκτυο χθές τό βράδυ ( στό  «θάνος εὐη») ἀνεκάλυψα ἕνα ἰστολόγιο σκέτο τεφαρίκι. Ἡ πρώτη μου ἀντίδρασις ἦταν νά βάλω τά γέλια. Δέν μποροῦσα νά κρατηθῶ. Ὅμως….ἀναρωτιέμαι ἄν ὑπάρχουν ἀκόμη ἄνθρωποι, μετά ἀπό ὅλες αὐτές τίς προδοτικές κινήσεις καί τήν λεηλασία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ στήν ὁποίαν ἔχει προβεῖ τό πασόκ, πού στηρίζουν αὐτό τό κόμμα. Ἔριξα μιά ματιά στά γραφόμενα τῶν διαχειριστῶν τοῦ ἰστολογίου καί δέν πίστευα στά μάτια μου. Ἡ ἐπιτομή τῆς βλακείας καί τοῦ “προβατισμοῦ”( ἄς μοῦ ἐπιτραπεῖ ἡ ἔκφρασις). Ἐπικαλοῦνται,βεβαίως καί αὐτοί τό συμφέρον τῆς πατρῖδος. Συνέχεια

Τί ὑπηρετοῦσα τόσα χρόνια;

Ἀναρωτιέται ὁ ταξίαρχος… Τί ὑπηρετοῦσε; 

Τί ὑπηρετούσαμε ὅλοι μας; 

Ποῦ ἀκριβῶς στηρίξαμε τὴν νομική μας ὑπόστασι; Τὴν πολιτειακή μας; Τὴν ἠθική μας;

Ποιά συνείδησι καλύπταμε;

Συνέχεια

Ἡ πλατεία.

Μόνον φωτογραφίες σήμερα. Ἀπὸ τὸν Σάκ Τσάκ. Ἐκπληκτικὲς καὶ …μαρτυριᾶρες… Μαζὺ μέ τὰ δικά του σχόλια…

Η πλατεία με το Ζάππειο και τη νέα του διακόσμηση

28 & 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2011 – ΠΟΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ; Συνέχεια

Τὰ γρανάζια τῆς ἐξουσίας.

Μία διαπίστωσις ἀπὸ τὸν ἀγαπητό Στέφανο Ληναῖο ποὺ κατεγράφῃ μόλις πρὸ …11 ἐτῶν! Τί συμπτώσεις κι αὐτὲς ὅμως…

Ἀτελείωτες.

Φιλονόη.

(φωτογραφία ἀπό ἐδῶ)

Αυτό το κείμενο γράφτηκε πριν 11 χρόνια ακριβώς..

Συνέχεια