Τούς πληρώνουμε γιά νά κάνουν χλιδᾶτα ταξείδια στίς Η.Π.Α.

Οἱ ἄχρηστοι. Ἡ κυβέρνησις τῆς συμφορᾶς, οἱ ὑπουργοί καί ὑφυπουργοί της, σέ χαλεπούς καιρούς γιά τήν χώρα, τρῶνε τίς σάρκες τῆς πατρῖδος μας ταξιδεύοντας τάχα γιά τήν προώθησι τοῦ τουρισμοῦ ἐνῶ παρευρίσκονται στούς γάμους τῶν κολλητῶν τους. Θαυμᾶστε τους! Συνέχεια

Τὰ σχέδια τῆς νέας τάξεως καλὰ κρατοῦν…

Ἐχθὲς παρουσίασα ἕνα κείμενο μὲ διάφορα ποὺ προγραμματίζουν τὰ «ἀφεντικά» τοῦ πλανήτου. (Κάτι βρώμικα παιχνίδια κατὰ τῆς   ἀνθρωπότητος!!!)  Μεταξύ τῶν πολλῶν συμπεριλαμβάνεται  καὶ ὁ ἐπερχόμενος πόλεμος ποὺ ψήνεται καὶ ὅλοι ὑποψιαζόμεθα πὼς θὰ ἔχῃ πάρα πολλὲς ἐπιπτώσεις στὴν ζωὴ τοῦ πλανήτου. 

Σήμερα, πρὶν σᾶς παρουσιάσω τὰ ὅσα πρὸ ὁλίγου διάβασα,  θὰ σᾶς δώσω μίαν πληροφορία ποὺ μοιράστηκε μαζύ μου ἕνας φίλος πρὸ μερικῶν ἐτῶν. 

Συνέχεια

Βία εἶναι…

Νετάκιας σήμερα. Ἕνα ἐξαιρετικό κείμενο ποὺ καταδεικνύει τὸν τρόπο ποὺ κάποιοι ἀλλοιώνουν τὰ νοήματα τῶν λέξεων.  «Παλαιὰ τους τέχνη κόσκινο» θὰ πεῖτε…. Θὰ συμφωνήσω….

Ἡ βία εἶναι κατά βάσιν κάθε τί ποὺ ΠΑΡΑβιάζει τὴν φύσι. (Μεταφέρω ἀπὸ παλαιότερο κείμενον μὲ τίτλο Ὅταν ἡ βία διαποτίζει τὴν καθημερινότητά μας,   κανένα θύμα δὲν τὴν ἀναγνωρίζει)

 [Βία= …………., χρήσις δυνάμεως πρὸς καταναγκασμόν, σπουδή, βιά ……. (Λεξικόν Δημητράκου, ἐκδόσεις Γιοβάνη, σελ. 304, Ἀθῆναι 1970) ]

Συνέχεια

Οἱ «σωτῆρες» μας!!!

Τόσες δεκαετίες ὅλοι οἱ παρακάτω ἦταν βολεμένοι. Συνεργάστηκαν μὲ κάθε τρόπο μὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ σήμερα στιγματίζουν. Ἄλλοτε ὡς ὑποστηρικτὲς κι ἄλλοτε ὡς παρατηρητές. Ἂλλοτε ὠς ἀπ’  εὐθείας ἀμειβόμενοι κι ἄλλοτε ὡς «ἐνάντιοι» κι «ἀντιπολιτευόμενοι». Πάντα ὅμως μέσα στὰ «κόλπα» καὶ στὰ «παιχνίδια».

Γράφω συχνὰ γιὰ τὴν στάσι ὅλων τους στὸ θέμα τῆς ΛΑΘΡΟμεταναστεύσεως. Σιωποῦν. Ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ψήφισαν ἢ ὑποστήριξαν τὸν ΛΑΘΡΟνόμο κι ἐν συνεχεῖᾳ μὲ κάθε δράσι ἢ ἀδράνεια ὅλων αὐτῶν τῶν «καθυστερημένων» πατριωτῶν. 

Συνέχεια

Ξεβράκωμα «ἀγανακτισμένων» β’

Αὐτοὶ οἱ «ἀγανακτισμένοι» τελειωμό δὲν ἔχουν μὲ τὰ πεπραγμένα τους… Ἀπὸ ὅπου καὶ νὰ τοὺς πιάσῃς …λερώνεσαι..

Πρὸ μερικῶν μηνῶν ἔτρεχαν σὲ ὅλην τὴν Ἑλλάδα γιὰ νὰ μαζέψουν ψηφαλάκια γιὰ Μπουτάριους καὶ Καμίνηδες… Καὶ τώρα …«ἀγανάκτησαν»…. (Μᾶς ἔκαναν νὰ χάσουμε καὶ τοὺς «300» οἰ ἄτιμοι…) Μήπως ἄλλαξε ὀ Μανωλιὸς κι ἔβαλε τὰ ῥοῦχα του ἀλλοιῶς;  Μπὰααα… Οὔτε κἄν στὸν κόπο δὲν μπῆκε νὰ ἀλλάξῃ… Ἅρπαξαν μίαν κίνησι κάποιων ἄλλων, τὴν καπέλωσαν καὶ τσοῦπ βγαίνουν τώρα ὠς «ἐθνοσωτῆρες» οἱ ξεπουλητές μας!!!!

Προσέξτε (ἀπό ἔχω μάτια καί βλέπω): 

Ο φερόμενος ως “εκπρόσωπος των αγανακτισμένων”, υποστηρίζει τις περικοπές μισθών και επιδομάτων…

Οἱ διοργανωτὲς τῶν «ἀγανακτισμένων» μήπως εἶναι ἐντεταλμένοι;

Πρὸ ὁλίγου διάβασα στὸ Η.Ο. τὸ παρακάτω:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΠΑΣΟΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ Ο ΗΛΙΑΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ,ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΤΩΝ “ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ” ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ!

Μετά την εμφάνιση στην εκπομπή του Χαρδαβέλα δύο εκ των διοργανωτών του “κινήματος”,πολλοί έγραψαν πως επρόκειτο για προβοκάτσια,αφού κανείς δεν εκπροσωπεί τους “αγανακτισμένους”.
Συνέχεια