«Ἀγανακτισμένα» συνθήματα;

Στὸ κέντρο τῆς πλατείας Συντάγματος πραγματοποιεῖται  ἐδῶ κι  ἀρκετὲς ἡμέρες «συμβούλιο»… «Ἐκκλησία τοῦ Δήμου»…. «Ἄμεσος Δημοκρατία»….  Ἐνδιαφέροντα πράγματα!!! Ὑψηλῆς αἰσθητικῆς καὶ ἀντιλήψεως!!!

Ἔνα ἀπὸ τὰ ζητήματα ὅμως ποὺ θέτουν εἶναι  ποκλεισμός τς λληνικς σημαίας π κάθε δράσι τους!!!! Καλοῦν Ἕλληνες νὰ ἀγανακτήσουν, δίχως ὅμως νὰ τοὺς ἀναγνωρίζουν τὸ δικαίωμα τῆς Ἑλληνικῆς τους καταγωγῆς; Γιατί  Συνέχεια

Ὁ Προμηθέας ἐπέστρεψε!!! (ἀναδημοσίευσις)

Ἐγώ εἶδα αὐτό: Συνέχεια

Ἕνα μήνυμα πρὸς τόν ΓΑΠ….

Μιλάει ὁ Φώτης Μπόμπολας…

Στὰ περισσότερα συμφωνῶ… 

Ἀναφέρει σχεδὸν τά περισσότερα ἐξ ὅσων μᾶς ἀπασχολοῦν..

Κάτι ἄφησε ἔξω, ἀλλὰ θὰ τὸ δοῦμε κι αὐτό….

Πάντως σᾶς τό συνιστῶ…  Λέει ἀλήθειες…

Συνέχεια

Τό ὑπ΄ ἀριθμόν ἕνα πρόβλημα τῆς Ἑλλάδος δέν εἶναι τό μνημόνιο

Ἕνας ἀγῶνας, σάν καί αὐτόν πού λαμβάνει χώρα κάθε μέρα στίς πλατεῖες τῶν μεγαλυτέρων πόλεων τῆς Ἐλλάδος καί κυρίως στήν πλατεία Συντάγματος δέν μπορεῖ νά μή λαμβάνη ὑπ΄ ὅψιν του τό ὑπ΄ ἀριθμόν ἕνα πρόβλημα τῆς χώρας πού εἶναι ὁ λαθρομεταναστευτικός ἐφιάλτης.

Προχθές κατέβηκα  στό Σύνταγμα γιά νά διαδηλώσω  ἐναντίον τῆς σημερινῆς κυβερνήσεως πού μᾶς ἔφερε στήν χειρότερη θέσι τῶν τελευταίων 37 ἐτῶν, καί ἐναντίον τοῦ μνημονίου, βεβαίως. Πρίν ἀρχίσουν νά μαζεύονται οἱ Ἕλληνες ὀργισμένοι – προτιμῶ αὐτήν τήν λέξι ἀπ΄ αὐτήν τῶν ἀγανακτισμένων. Νομίζω, ἀνταποκρίνεται περισσότερο στήν πραγματικότητα καί δέν εἶναι εἰσαγώμενη – ἡ πλατεία εἶχε γεμίσει μικροπωλητές Συνέχεια

Μόνο ἕνα σοβαρό φόβητρο ἀντιστροφῆς τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ θά φρονηματίσει τά Σκόπια

Πρέπει νά τούς μιλοῦμε στήν γλῶσσα πού ξέρουν….Εἶναι μιά πολύ καλή ἰδέα ἀλλά στήν πράξι; Ἀνεφάρμοστη. Ποιός θά τά κάνει αὐτά κύριε Παπαθεμελῆ; Τό ἀχτύπητο δίδυμο, Δρούτσα – ΓΑΠ; Ἀστεῖα πράγματα.
Οι παράλληλοι βίοι της ελληνοσκοπιανής διπλωματικής αντιπαράθεσης της τελευταίας 20ετίας αποτυπώνουν το μονίμως ευένδοτο της ελληνικής πλευράς και το πεισμόνως ανένδοτο της σκοπιανής. Πανσλαβιστικό σταλινο-τιτοϊκό επινόημα το ψευδώνυμο μόρφωμα των Σκοπίων, υιοθετήθηκε μετά το ’91 από την Ουάσιγκτον και προήχθη σε χαϊδεμένο παιδί της. Συνέχεια

Καὶ ξαφνικά οἱ καλλιτέχνες ἀπέκτησαν φωνή!!!

Πόσον καιρό τρωγόμαστε μὲ τὰ ἔργα ΓΑΠ καί λοιπῶν; (Δὲν ἀναφέρομαι στὰ τῶν προηγουμένων, ὄχι γιατί ἦταν καλλίτερα, ἀλλά γιατί ἐτοῦτοι μᾶς ἔχουν μέσα σὲ λιγότερο ἀπό δύο χρόνια ΞΕΤΙΝΑΞΕΙ!!!! Οἱ προηγούμενοι ἔκαναν ἀκριβῶς τὸ ἴδιο, ἀλλὰ πιὸ «διακριτικά»…)

Πόσον καιρό λοιπόν τρωγόμαστε; Ἀπό τήν πρώτη ἡμέρα ποὺ ἀνέλαβε τήν ἐξουσία; Ἀπό τὴν πρώτη στιγμὴ ποὺ κατῂργησε τὸ «Ἐθνικῆς» ἀπὸ τὸ ἀ-Παιδείας; Ἀπὸ τὸν διορισμό Δραγώνα; Ἀπὸ τὰ ψυλλιάσματά μας γιὰ τὰ ξεπουλήματα ποὺ τὸν ἀκολουθοῦν; 

Δὲν θυμᾶμαι μίαν ἡμέρα νὰ τὴν περάσαμε ὄμορφα. Δίχως ἀγωνία ἢ δίχως κακὲς εἰδήσεις. Ἀκούσατε κάπου κάποιον καλλιτέχνη μας; (Ἐξαιρῶ τὸν Νότη καὶ τὸν Πρέκα  ποὺ εἶναι «φασίστες» κατὰ τοὺς παπαγάλους.) Ἀκούσατε κάπου γιὰ τὸν Συνέχεια