Διχασμὸς τῶν κοινωνιῶν ἀκόμη καὶ γιὰ τὰ …σουβλατζίδικα!!!

Ὅταν ἡ Νέα Τάξις ἐπενδύῃ στὸν …«ὅπως καὶ δήποτε» διχασμὸ τῶν κοινωνιῶν, μὲ εὐτελῆ προσχήματα…!!!

Κουφαλίτσες, ἀντισπισιστές, ἐλπίζω νὰ μὴν πειράξετε, τοὐλάχιστον, τὸ σουβλατζίδικο τοῦ Κάβουρα, στὰ Ἐξάρχεια, ἀπὸ ὅπου τρῶν ὅλα τὰ «μή-γκάου» συντρόφια…
Θὰ ἔχουμε, τότε, ἐμφύλιο στὴν Πλατεία…

Συνέχεια

Φθηνές, ὁπαδικὲς ἀτάκες

Συνεχίζουν οἱ πολιτικοί, σὲ κάθε θέμα, νὰ κάνουν τὸ μόνον ποὺ γνωρίζουν νὰ κάνουν καλά: νὰ συῤῥικνώνουν τὸν λόγο στὸ ἐπίπεδον τῆς φθηνῆς, ὁπαδικῆς ἀτάκας.

Συνέχεια

Λύσεις σοσιαλιστικὲς καὶ κατὰ τῆς …ἀξιοκρατίας!!!

Μετὰ τὴν «ἀπαγόρευση» τῆς ἀξιολογήσεως τῶν ὁδηγῶν ταξὶ ἀπὸ τοὺς πελάτες (τί ἔννοια ἔχει ὅταν ὁ ταρίφας ἔχει τριετῆ σύμβαση μέ τήν πλατφόρμα;) ἀναμένεται νέα νομοθετικὴ ῥύθμισις, ποὺ θὰ ἀπαγορεύῃ  τὰ ἀστέρια στὸ booking, τὴν ταινιοκριτικὴ στὸ Ἀθηνόραμα καὶ τὴν βαθμολογία τῶν ἑστιατορίων ἀπὸ τοὺς πελάτες.

Συνέχεια

Διακρίνοντας τοὺς ὑποστηρικτὲς τοῦ Κυριάκου

Δὲν ἐσχολίασα ἐπίτηδες ἐπὶ τριημέρῳ τὴν ἄνοδο τοῦ Κυριάκου στὴν Θεσσαλονίκη. Περίμενα νὰ ἰδῶ ὅλες τὶς ἀντιδράσεις γιὰ νὰ ἔχω νὰ γελῶ.
Ἀπὸ τὰ τελείως ἀκίνδυνα «κούλης» καὶ «χαιρέτησε μίαν κούκλα», ἔως τὰ πολὺ ἐπικίνδυνα περὶ «Σωτῆρος» καὶ «λυτρωτοῦ».
Γενικὰ ἐπεκράτησαν οἱ ἡδονικὲς κραυγὲς τῶν τέως ΠΑΣΟΚτζήδων ποὺ ἐξελίσσονται σὲ σχεδὸν κᾶλτ ὑποστηρικτὲς τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη. Συνέχεια

Ὑποψηφίου …«ἐθνοσωτῆρος» ἐμφανὴς «γενναιότης»!!!

Κι ἐδῶ βλέπουμε τὸν ἀρχηγὸ τῆς ἀντιπολιτεύσεως νὰ κάνῃ αὐτοψία, καταβάλλοντας ὑπεράνθρωπες προσπάθειες, σκύβοντας ἐπάνω ἀπὸ τὸ πρόβλημα, τὴν ὥρα ποὺ ἕνα ἄλλο μέλος τοῦ κόμματος ἑτοιμάζει τὸ ἐπόμενο τουΐτ ποὺ θὰ ἀποδεικνύῃ πόσο ἀτρόμητος καὶ γενναῖος εἶναι ὁ ἀρχηγὸς τῆς ΝΔ, ὅπου, μὲ κίνδυνο τῆς ζωῆς του, ὑπερβάλλει ἑαυτὸν γιὰ τὴν σωτηρία τῶν ἑλληνικῶν ὑδάτων. Συνέχεια

Θὰ «ἄλλαζαν τὰ πάντα» γιὰ νὰ ἀλλάξουν …τίποτα!!!

Ἐγὼ σᾶς τὸ εἶπα ἀπὸ τὴν ἀρχή. Ἐὰν αὐτὸς ὁ τύπος μείνῃ ἐκτὸς νυμφῶνος νὰ μοῦ τρυπήσετε τὴν μύτη καὶ νὰ μοῦ περάσετε χαλκᾶ. Καὶ τὰ αὐτιὰ νὰ μοῦ τρυπήσετε, ὄχι μόνον τὴν μύτη.

Χάσαμε ὅμως τὸ …«τραγάκι»!!!

Εἶναι ἀποφασισμένοι ἐκεῖ στὴν ΝΔ καὶ ἔχουν καὶ ἀρχηγὸ μεταῤῥυθμιστή.
Ἀποφασισμένοι νὰ τὰ ἀλλάξουν ὅλα, γιὰ νὰ μὴν ἀλλάξῃ τὸ ὁ,τιδήποτε!!!

Συνέχεια