Ὅταν ἡ Νέα Τάξις ἐπενδύῃ στὸν …«ὅπως καὶ δήποτε» διχασμὸ τῶν κοινωνιῶν, μὲ εὐτελῆ προσχήματα…!!!
Κουφαλίτσες, ἀντισπισιστές, ἐλπίζω νὰ μὴν πειράξετε, τοὐλάχιστον, τὸ σουβλατζίδικο τοῦ Κάβουρα, στὰ Ἐξάρχεια, ἀπὸ ὅπου τρῶν ὅλα τὰ «μή-γκάου» συντρόφια…
Θὰ ἔχουμε, τότε, ἐμφύλιο στὴν Πλατεία…
Δὲν ἐσχολίασα ἐπίτηδες ἐπὶ τριημέρῳ τὴν ἄνοδο τοῦ Κυριάκου στὴν Θεσσαλονίκη. Περίμενα νὰ ἰδῶ ὅλες τὶς ἀντιδράσεις γιὰ νὰ ἔχω νὰ γελῶ.
Κι ἐδῶ βλέπουμε τὸν ἀρχηγὸ τῆς ἀντιπολιτεύσεως νὰ κάνῃ αὐτοψία, καταβάλλοντας ὑπεράνθρωπες προσπάθειες, σκύβοντας ἐπάνω ἀπὸ τὸ πρόβλημα, τὴν ὥρα ποὺ ἕνα ἄλλο μέλος τοῦ κόμματος ἑτοιμάζει τὸ ἐπόμενο τουΐτ ποὺ θὰ ἀποδεικνύῃ πόσο ἀτρόμητος καὶ γενναῖος εἶναι ὁ ἀρχηγὸς τῆς ΝΔ, ὅπου, μὲ κίνδυνο τῆς ζωῆς του, ὑπερβάλλει ἑαυτὸν γιὰ τὴν σωτηρία τῶν ἑλληνικῶν ὑδάτων.