Ἀρκετὰ μὲ τὴν ΕΡΤ. Τὸ παρακάναμε! Ἤ τὴν φτιάχνουμε ἤ τὴν πετᾶμε!!!

Ἀλήθεια, ποιός πανηλίθιος σκαρφίστηκε ὅλο αὐτό τό περί ΕΡΤ;
Ξέρετε τί περνᾶ ἀπό τό μυαλό μου;
Στόχος δὲν ἦταν ἡ ΕΡΤ ἀλλὰ  μία ἀκόμη προσπάθεια, τάχα μου, συνενώσεως τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας, ὑπὸ τὴν σκέπη, κάποιων, ἄς ποῦμε, «δημοκρατικῶν» δυνάμεων.
Δῆλα δὴ κάποιων ἀκόμη σωτήρων…
Κάπου μέσα μου αἰσθάνομαι πὼς αὐτὸ τὸ παιχνίδι παραμένει τμῆμα μίας πολὺ μεγαλυτέρας ἐκστρατείας χειραγωγήσεως κι ἐλέγχου.
Τήν πληρώνουν εἴπατε οἱ ἐργαζόμενοι;
Χμμμ…
Συνέχεια

Νά ἀφήσουμε γιά λίγο τήν ΕΡΤ καί νά δοῦμε πῶς θά σώσουμε τήν τροφή μας;

Εἴπαμε, ἡ ΕΡΤ κλείνει, δὲν κλείνει, θὰ κλείσῃ, δὲν θὰ κλείσῃ… Τέλος πάντων, ἡ μισὴ Ἑλλὰς ἀσχολεῖται μαζύ της. Τὸ τὶ συμβαίνει ὅμως πίσω ἀπὸ αὐτὴν τὴν ἱστορία θὰ τὸ ἀνακαλύψουμε ἐκ τῶν ὑστέρων, ὅταν θὰ μᾶς ἔχουν φορέσῃ κι ἄλλα κακὰ τῆς Μοίρας μας.
Κι ἐπεὶ δὴ προσωπικῶς χ@στηκα γιὰ τὴν κάθε ΕΡΤ, ἐφ΄ ὅσον ἔχω σβήσῃ τὴν τηλεόρασί μου ἐδῶ καὶ σχεδὸν δεκατρία χρόνια, θὰ ἀσχοληθῶ σήμερα μόνον μὲ τοὺς σπόρους, μὲ τὴν τροφή μας καὶ μὲ τὴν αὐτάρκειά μας.

Συνέχεια

Ὅλοι οἱ πολῖτες ἔχουν φοροδοτικὸ δικαίωμα.

Ὅλοι οἱ πολῖτες ἔχουν φοροδοτικὸ δικαίωμα.Τὸ Σύνταγμα ΟΡΙΖΕΙ πὼς ὅλοι οἱ πολῖτες ἔχουν ΦΟΡΟΔΟΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!!!
Τὸ Σύνταγμα ΟΡΙΖΕΙ πὼς Ὅλοι οἱ πολῖτες ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ  νὰ τὸ ὑπερασπίζονται ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ!!!!

ΔΗΛΑΔΗ!!!

Συνέχεια

«Κοντέψαμε νὰ ἀφανίσουμε τὸ μοναδικό μας εἰσόδημα»!

Στὴν ἀρχὴ γέλασα μὲ τὸ παρακάτω.
Μετὰ σταμάτησα ἀπότομα νὰ γελῶ καὶ στάθηκα ἀκίνητη.
Γιὰ ἀκόμη μίαν φορὰ συνειδητοποίησα πὼς, μεταξὺ ἀστείου καὶ σοβαροῦ, οἱ περισσότεροι ἀπὸ ἐμᾶς ἀντιμετωπίζουμε τὴν ἐπικρατούσα κατάστασι ὥς κάτι προσωρινό. Εἶτε μὲ ἐλπίδα, εἶτε μὲ ἀπελπισία, εἶτε μὲ τσαρλατανισμό, εἶτε μὲ τὴν ἔως τώρα ὤχαδελφίστικη στάσι μας, εἶτε ἐπιδερμικά, εἶτε ἀκόμη καὶ μὲ ἀναισθησία.
Τὸ πρόβλημά μας δὲν εἶναι κάτι πρόσκαιρο. Εἶναι κάτι μόνιμο. Εἶναι ἡ ἀρχή!
Συνέχεια

Ὥρα νὰ πιάσουμε τὸ σάρωθρον!

 

Καὶ νὰ μὴ τὸ ἀφήσουμε στιγμὴ ἀπὸ τὰ χέρια μας.
Ἐνδεικτικῶς βέβαια ἐμφανίζονται κάποια γνωστὰ πρόσωπα, ἀλλὰ ὅλα, μὰ ὅλα τὰ πρόσωπα τῆς, ἄς ποῦμε, πολιτικοκομματικοκινηματικῆς σκηνῆς εἶναι γιὰ νὰ σαρωθοῦν! Παλαιοὶ καὶ νέοι. Ἀποδεδειγμένα ἠλίθιοι καὶ μή!
Τὸ σάρωθρον βέβαια, ἐπεὶ δὴ ἐμεῖς τὸ καθυστεροῦμε, ἔχει ξεκινήσῃ μόνο του νὰ σαρώνῃ. Ἄλλως τε δὲν χρειάζεται καὶ πολὺ κόπο… Αὐτοὶ ὅλοι ἤδη τελείωσαν.
Σειρὰ λαμβάνουν οἱ ἐπόμενοι καὶ μετὰ οἱ μεθεπόμενοι, πρὸ κειμένου νὰ μπορέσουμε σιγὰ σιγά, ἀλλὰ Συνέχεια

Πλατεία Κυψέλης… κάποτε…

Νὰ σᾶς πῶ…
Ἐὰν ἡ Ἀθήνα εἶχε αὐτὴν τὴν εἰκόνα θὰ τὴν σεβόμουν καὶ μαζὺ μὲ ἐμέναν θὰ τὴν ἐσέβοντο ὅλοι οἱ κάτοικοί της.
Ἀλλὰ ἡ Ἀθήνα δὲν ἔχει αὐτὴν τὴν εἰκόνα.
Οὔτε αὐτὰ τὰ χρώματα… Οὔτε αὐτὲς τὶς μυρωδιές…  Οὔτε αὐτὲς τὶς γεύσεις… (Μὴ γελιέσθε… Αὐτὲς οἱ φωτογραφίες εἶναι ὁλοζώντανες… Καὶ μυρωδιὲς ἀναδύουν καὶ χρώματα καὶ γεύσεις ἀφήνουν….)
Ἡ Ἀθήνα πλέον εἶναι ἕνα τέρας. Εἶναι ἕνα τέρας ποὺ αὐτοκαταστρέφεται καὶ καταστρέφει ὅλους τοὺς κατοίκους Συνέχεια