Ένα παιδάκι 5 ετών πέθανε στα χέρια του Δημοσίου Συστήματος Υγείας.
Το γύριζαν από Νοσοκομείο σε Νοσοκομείο (Άμφισσα, Λαμία, Λάρισα και για νεκροτομή έφτασε στην Θεσσαλονίκη).
Πέθανε γιατί αρχικά δεν υπήρχε Παιδονευρολόγος, και μετά δεν υπήρχε σε λειτουργία Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Κι αφού πέθανε δεν υπήρχε ούτε ιατροδικαστής να κάνει νεκροτομή και το έστειλαν νεκρό στην Θεσσαλονίκη.
Συνέχεια




