Τὰ ἔσοδα (τῶν δημοσίων ταμείων) καταῤῥέουν…

Μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ τὰ ψεύδη τῆς κυβερνήσεως, τὰ πιστὰ σκυλάκια τους στὰ τηλε-κατευθυνόμενα ΜΜΕ, ἐξακολουθοῦν να λένε πὼς ἀπὸ τὴν πρώτη δόση τοῦ ΕΝΦΙΑ, εἰσπράχτηκαν 1,2 δισ εὐρῶ.

Λένε ψέμματα.
Τὰ ἔσοδα καταρρέουν καὶ γιὰ αὐτὸ προσπάθησαν νὰ εἰσπράξουν ὅ,τι μποροῦν, μέσῳ τῶν δόσεων, ἔως τὰ ἑπόμενα ἐκκαθαριστικά.
Ὅλη ἡ ἱστορία λοιπόν, δείχνει πὼς αὐτοὶ οἱ κλεφτοκοττάδες, ἤθελαν ἁπλᾶ, μέχρι νὰ ἔλθῃ τὸ ἐπόμενο ἀδιέξοδο σὲ ἕξι μῆνες, νὰ ἁρπάξουν ὅ,τι μποροῦν.
Ἡ τρόικα ἁπλᾶ πιέσε καὶ φυσικὰ πέτυχε νὰ ἐπισπεύσῃ τὴν διαδικασία καὶ νὰ προχωρήσῃ ἡ τελικὴ συγκρούσις. Συνέχεια

Ὁ ἐποικισμὸς προωθεῖται ὡς …μακροπρόθεσμη ἐπένδυσις!

Ἄλλο ἕνα πρόβλημα ρεγουλαρισμάτων.
Οἱ «τεχνοκράτες», «εἰδικοί» κτλ. προώθησαν τὸ ἐποικιστικὸ ὡς μία …«μακροπρόθεσμη ἐπένδυση» γιὰ τὶς ἐπόμενες γενεὲς καταναλωτῶν καὶ δούλων.

Συνέχεια

Οἱ Anonymous ἦσαν πάντα τσιράκια τῆς …Νέας Τάξεως.

ΟΙ ANONYMOUS ΗΣΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ …ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ.

Στις αρχές του Απρίλιου του 2012 είχα γράψει ότι οι Anonymous είναι ΜΕΓΑΛΗ απάτη, την ίδια στιγμή που το MEGA είχε αφιερώσει δύο ολόκληρες εκπομπές για να τους αναδείξει και να τους καθιερώσει στην συνείδηση και του τελευταίου Έλληνα, ως …«αυθεντικό κι αντισυστημικό» κίνημα χάκερ. Συνέχεια

Ψυχάρης καὶ «Βῆμα» στηρίζουν τὴν …ἐπομένη κυβέρνησιν!!!

Ὁ Ψυχάρης Jr. στο Ποτάμι.
Ποὺ ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε …«τοῦ ἀνήκει», κατὰ κάποιον τρόπο, ἀφοῦ εἶναι τὸ κόμμα τοῦ μπαμπᾶ του.
Τί; Μόνον ὁ Γιωργάκης θά τό παίζη ἀρχηγός στήν οἰκογενειακή ἐπιχειρήση; Συνέχεια

Ἀνθυποπίθηκοι.

Οἱ ἴδιοι ποὺ πρὶν δέκα ἡμερες ψήφισαν γιὰ τὴν ῥύθμιση ὅλων τῶν χρεῶν, καὶ του ΕΝΦΙΑ, σὲ 100 δόσεις,
…σήμερα ψηφίζουν ὀνομαστικὰ ὑπὲρ τῆς τροπολογίας, γιὰ …ἐξαίρεση τοῦ ΕΝΦΙΑ ἀπὸ τὴν ῥύθμιση, γιὰ τὶς 100 δόσεις. Συνέχεια

Μόνον ὅταν ἀδικοῦνται κάποιοι, ἀρχίζουν τὶς …ἀποκαλύψεις!!!

ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΙΣ …ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!!!

To NEWSBOMB είναι από τις ελάχιστες ιστοσελίδες που ΔΕΝ παίρνει διαφήμιση από τους τοκογλύφους και παραπονιέται.
Θα έπρεπε να το περιμένει μετά από τόσα αφιερώματα στην Ισραηλινή ΤEVA και στον …«φιλάνθρωπο» Soros!!!Όταν προσέξει κάποιος από που προέρχεται η διαφήμιση των άλλων ΜΜΕ, όλων των παρατάξεων, καταλαβαίνει τον καημό τους.

Δύο άρθρα από το NEWSBOMB με ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Συνέχεια