Οἱ ψηφοφόροι ὑπερβαίνουν τό σύνολο τοῦ λαοῦ!!!

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας απογραφής, που ανακοίνωσε επιτέλους χθες η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), ο νόμιμος πληθυσμός της χώρα μας ανέρχεται σε 9.903.268 Ελληνίδες και Έλληνες (νεογέννητους, ανήλικους, ενήλικες).
Σύμφωνα τώρα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών, που αυτή τη στιγμή είναι ακόμα αναρτημένα στην επίσημη ιστοσελίδα του, το εκλογικό σώμα της χώρας, δηλαδή οι άνω των 18 ετών Ελληνίδες και Έλληνες που είναι γραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους, ανέρχεται σε 9.952.570 ενήλικες πολίτες.

Τι παρατηρούμε λοιπόν από τα επίσημα στοιχεία του κράτους Συνέχεια

Δῆλα δή, τώρα ὁ Ἄκης θά πληρώσῃ;

Ὁ ἐξάδελφός του κατέθεσε στὸν εἰσαγγελέα τὰ μύρια ὅσα…
Τόσα, ποὺ καὶ μόνον αὐτὰ νὰ ἔχει διαπράξει ὁ Ἄκης, θεωρητικῶς πρέπει νὰ παραμείνῃ στὴν φυλακὴ ἰσοβίως καὶ παραλλήλως νὰ κατασχεθοῦν ὅλα τὰ περιουσιακά του στοιχεῖα, ἔως ἀποπληρωμῆς τῶν ὅσων ἅρπαξε.
Ἀλλά…

Ἀλλὰ δυστυχῶς δὲν εἶναι μόνον ὁ Ἄκης.
Εἶναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!! Φημισμένοι κι ἀφανεῖς..
Τὸ μακρύ τους χέρι ἔχει χωθεῖ βαθύτατα στὰ δικά μας πορτοφόλια καὶ σήμερα, ἐξ αἰτίας ἀκριβῶς αὐτοῦ τοῦ συστήματος διακυβερνήσεως, ἔχουμε φθάσει στὸ σημεῖον τοῦ νὰ πληρώνουμε γιὰ χρέη ποὺ δημιουργήσαμε, ἀλλὰ ἰδίως γιὰ χρέη ποὺ δὲν δημιουργήσαμε.
Συνέχεια

Κι ὅμως, ἡ ΝΔ δέν βγῆκε πρῶτο κόμμα στίς ἐκλογές

 

Σχεδόν καμμία αναφορά δεν έγινε από τα τηλεοπτικά κανάλια και τα ΜΜ’Ε’ για το πραγματικά πρώτο “κόμμα” των τελευταίων εκλογών, που δεν είναι άλλο από… την ΑΠΟΧΗ με ποσοστό 37,53% !!!

Ο Ελληνικός λαός σε αναλογία σχεδόν 4/10 γύρισε την πλάτη, στις Εθνικές εκλογές κάτι που δυστυχώς οι πολιτικοί (ο Θεός να τους κάνει) το αγνοούν επιδεικτικά. Επί 9.951.970 εγγεγραμένων ψηφοφόρων, ψήφισαν μόνο 6.216.856 (62,47 %).

Συνέχεια

Ἕλληνες, στὶς ἐκλογὲς ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ τὴν Μάχη! Ἀλλὰ ὁ πόλεμος συνεχίζεται!

 

Αυγερινός Κ.Χατζηχρυσός

Ελληνες, στις Εκλογές, ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ την Μάχη!

Πανηγυρίζουν την ήττα τους, για να μην αντιληφθούμε την Νίκη μας!

Οχι δεν τους σαρώσαμε, αλλά μήπως είμαστε βιαστικοί;

Σκεφτείτε! Συνέχεια

Κι ἐάν οἱ ἐκλογές εἶναι ἄκυρες;

Γι ν στρώνεται λόκληρος δικηγορικς σύλλογος κα ν ξεκιν τς καταγγελίες, κάτι δν πάει καλά.
Διαβάζοντας φυσικ κα τος λόγους γι τος ποίους θεωρε τς κλογς κυρες, τότε, ν κασχετη μ τ νομικά, ντιλαμβάνομαι πς ο παρατυπίες εναι πολ περισσότερες π ατς ποντέχονται.
χι δλα δ πς περιμέναμε κάτι καλλίτερο, πνα σύστημα πο μόνον σ παρατυπίες, παρανομίες κα παραλογίες μς χει μάθει… λλ νά… 
Εναι κνευριστικότατον ν βλέπουμε τφθαλμοφανῆ, νχουμε τν νόμο μ τ μέρος μας κα ν μ κουνιέται οτε νας εσαγγελες ατεπάγγελτα,πρ κειμένου νρευνήσ τ θέμα.
Συνέχεια

Τὸ μήνυμα τῶν ἐκλογῶν ἦταν σαφές!

Τελικά, το μήνυμα των εκλογών ήταν σαφές…
Ο Ελληνικός λαός απεχθάνεται τον δικομματισμό, αλλά ψήφισε ΠΑΣΟΚ & ΝΔ σε συσκευασία δώρου… Είναι κατά του μνημονίου, αλλά ψήφισε υπέρ… Δεν τον σκιάζει φοβέρα καμιά, πλην της αποχώρησής του από το ευρώ… Και φυσικά, δεν τα έφαγε ποτέ μαζί τους, αλλά τους έκανε πάντα το τραπέζι… Συνέχεια