Στις σημερινές διαδικτυακές μου ”τσάρκες”,πέτυχα μια ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος,κάπως διαφορετική από τις άλλες.
Σίγουρα διασκεδαστική και την μοιράζομαι μαζί σας… Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἐκλογές
Πόσο ἀξίζει ἡ ἀξιοπρέπεια τῶν Ἑλλαδιτῶν τό 2012;
Πρῶτα πᾶς καὶ τοὺς Ξαναψηφίζεις καὶ μετὰ στήνεσαι στὴν οὐρὰ γιὰ τὰ τζαμπὲ ζαρζαβάτια… ὡσὰν μηρυκαστικὸ* ποὺ εἶσαι… Λαουτζίκος ἐς ἀεί!
*μηρυκαστικὸν: τὸ θηλαστικὸν ΖΩΟΝ ποὺ ἀναμασσᾷ τὴν τροφή του… ἤτοι τὰ βοοειδῆ, ἀμνοειδή, αἰγοειδή…
Μπεεεεὲ ἢ μουυυυυυυυυῦ… τὸ ἴδιο εἶναι… Συνέχεια
Nigel Farage: «Οἱ Ἕλληνες πάσχουν ἀπὸ τὸ σύνδρομο τῆς Στοκχόλμης»

Τώρα τι να του πεις; Οτι δεν έχει δίκιο;
Από όποια άποψη και να το δεις, έχει δίκιο..
Αλλά δεν τα ξέρεις όλα αγαπητέ Νιλ. Οι Ελληνες δεν πάσχουν μόνο από το σύνδρομο της Στοκχόλμης, αλλά κι από το σύνδρομο του ραγιά..
Τι είναι αυτό; Που να στα λέω τώρα….και τι να καταλάβεις;; Συνέχεια
BBC: «Τὸ κόμμα τοῦ Μνημονίου σὲ προσπάθεια Συμμαχίας».
Ποιές ἐκλογές;

Σήμερα ψηφίζουμε…
Νὰ εἴμαστε καλά..
Νὰ ἔχουμε μίαν εὐχάριστον ἠμέρα…
Νὰ καταθέσουμε τὴν ψῆφο μας…
Καὶ μετὰ νὰ πᾶμε στὴν θάλασσα γιὰ …βουτιές!
Ὄχι, δὲν ἔγινα ἀδιάφορη ἐξ αἴφνης… Συνέχεια
Ἄν τὲ πάλι μία ἀπὸ τὰ ἴδια…
Ἀκόμη καταμετροῦν ψήφους… (Λένε….)
Ἀκόμη ἀναζητοῦμε τρόπους νὰ καταλάβουμε ποιὸς τελικῶς ἔκανε τὴν μεγαλυτέρα νοθεία… (Λέτε νά μήν ἔχουν κάνει νοθεῖες; Λέτε τά ἀποτελέσματα νά εἶναι αὐτά πού διαβάζουμε;)



