Γεμίσαμε «σωτῆρες»!!! Πλάτη θὰ βάλῃ κάποιος;

Μεγάλο καημὸ ἔχει αὐτὸς ὁ Ντανιέλ κόν Μπετίτ μὲ τοὺς ἐξοπλισμοὺς μας!! Πολὺ μεγάλο!!! Λὲς κι ἀπεφάσισε ὡς νέος ὑπεργολάβος νὰ μᾶς σώσῃ!!!

Στὸ defencenet ηὗρα  τμῆμα τῆς συνεντεύξεως ποὺ παρεχώρησε στὴν ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ καὶ θαυμάζω τὸ «φιλελληνικό» του πνεῦμα!!!

Συνέχεια

Φιλοσοφία καὶ «ἀνεξιθρησκεία»! Ἐδῶ γελᾶμε!

Σημείωσις – Παρατήρησις τῆς 20ης Μαΐου 2011

Πρὶν διαβάσετε τὸ παρακάτω (ὅπου σαφῶς καὶ θίγονται τὰ κακῶς κείμενα τῆς κρατούσης τάξεως) καλὸ εἶναι νὰ κρατᾶτε ἐπιφυλάξεις. Ὅπου «πυθαγόρειον» τὴν σήμερον …ἀμφισβητήσεις, ἔρευνα καὶ πάλι ἔρευνα. Αὐτὸ γιὰ ἀρχή.

Ἐξαιρετικὴ ἔρευνα ἔχει κάνει ὁ κύριος Ἰωάννης Δέμος, ὅπου παρουσιάζει καὶ τὴν ἀλληλογραφία ποὺ ἄνοιξε μαζύ της. Μπορεῖτε νὰ τὸ διαπιστώσετε κι ἐσεῖς ἄλλως τέ. Ὁ πραγματικὸς ῥόλος τῶν ἐν λόγῳ …«φιλοσόφων» δὲν εἶναι γνωστός, ἀλλὰ εἶναι ἀντιληπτὸν πλέον πὼς εἶναι …ὕποπτος.

Στὴν Ἑλλάδα δὲν χρειάζεται ἡ φιλοσοφία!

Χρειάζονται τὰ σκυλάδικα, γιὰ νὰ …δια-σκεδάζουν οἱ «πολῖτες»…

Χρειάζονται οἱ φυλακὲς,  γιὰ νὰ φυλακίζονται κάτι πεινασμένα καὶ ἄθλια γεροντάκια τὰ ὁποῖα ὅμως χρήζουν προστασίας!!! (Θλιβερὲς λεπτομέρειες στὸν ΚΟΝΤΥΛΟΦΟΡΟ γιὰ τὴν ἀπαράδεκτη περιπέτεια ἑνὸς γέροντος ποὺ …ἐφυλακίσθη γιὰ ἐπαιτεία!!!)

Συνέχεια

Θὰ τολμήσετε νὰ μᾶς πεῖτε;

Τὸ σημερινὸ κείμενο θὰ τὸ φέρω ὡς ἀντιστάθμισμα σὲ ἔνα προηγούμενο δημοσίευμά μου, μὲ τίτλο ὅσοι κι ἐὰν εἶναι, εἶναι πλέον ἐθνικὸς κίνδυνος, διότι χρειάζομαι μία πληροφορία ποὺ ἔρχεται καὶ «δένει» μὲ τὰ νέα ἀλιεύματα!

Ὁ Σταῦρος Λυγερὸς ἔγραφε πρὸ δύο ἐτῶν:

«… Επειδή μόνο ένα ποσοστό συλλαμβάνεται, οι αριθμοί (ανά έτος) όσων εισήλθαν παρανόμως στην Ελλάδα είναι πολλαπλάσιοι όσων γράφονται στον γράφημα….»

Συνέχεια

Τὸ φαινόμενον τοῦ ἐπιλεκτικοῦ ἀνθρωπισμοῦ!

Ἕνα ἐξαιρετικὸ κείμενο ποὺ βάζει πάρα πολλὰ πράγματα στὴν θέσι τους, μὲ τὸ ὁποῖον συμφωνῶ σὲ κάθε του σημεῖον καὶ σᾶς τὸ συστήνω ἀνεπιφύλακτα.

Καλὸ θὰ ἦταν, ὅλοι μας, νὰ  ἐπαναπροσδιορίσουμε τὶς θέσεις μας καὶ τὴν στάσι μας σὲ κάθε τομέα ποὺ ἀφορᾶ τὴν πολιτεία, τὸν ῥόλο μας μέσα σὲ αὐτὴ καὶ τὴν ἀνθρώπινο πλευρὰ μας ποὺ χάνουμε!  Ὄχι τὸ τερατούργημα «πολιτεία» ποὺ διαβιοῦμε! Τὴν πολιτεία ποὺ μᾶς ἀξίζει καὶ δικαιούμεθα νὰ ζοῦμε!  Τὴν πολιτεία ποὺ ξεχάσαμε γιατὶ μᾶς ἔκλεψαν! Τὴν Καθαρὴ καὶ Ὑγιεὴ Ἑλληνικὴ Πολιτεία!

Συνέχεια

Ποιός εὐθύνεται;

Συμφωνῶ μὲ τὸν (παρακάτω) σχολιαστὴ. Θεωρῶ πὼς δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ κατηγορῇς τὸν μαθητὴ, χρήζοντάς τον ὑπεύθυνο γιὰ τὴν ἀμάθειά του καὶ νὰ ἀθωώνῃς τὸν διδάσκαλο! Δὲν φταίει ἕνα παιδὶ ποὺ τὸ ἐδίδαξαν νὰ εἶναι παλιάνθρωπος ἤ ἀπατεὼν γι τ πίκτητ του χαρακτηριστικ. Φταίει ὁ ἐκπαιδευτὴς-γονιὸς-διδάσκαλος, ποὺ ἐφρόντισε νὰ φτιάξῃ ἕναν ἀκόμη ἐγκληματία, εἴτε λόγῳ ἀδιαφορίας εἴτε λόγῳ …βλακείας!

Ἄλλως τε, ἀκόμη καὶ στὰ δικαστήρια, ὅσον ἀφορᾷ στὸ ἀνήλικο τμῆμα αὐτῆς τῆς παραμέτρου, δὲν καταδικάζεται τὸ παιδὶ. Τὸν γονέα στοχοποιεῖ ὁ δικαστὴς καὶ αὐτὸν τιμωρεῖ!

Συνέχεια

Ὁ μεσολαβητής GAP!


Διαβάζω στὸ insideinfo.gr ὅτι ὁ πρωθυπουργὸς μας εἶναι πάρα πολὺ καλὸς ἄνθρωπος! Μοναδικὸς στόχος του ἡ παγκόσμια εἰρήνη!! Δὲν ἀντέχει τὴν βία μὲ τὶποτα!!

Προσπαθεῖ νὰ μεσολαβήσῃ πρὸ κειμένου νὰ ἡρεμήσουν τὰ πράγματα στὴν Αἴγυπτο!

Κάτι τηλελεφωνήματα μὲ τὸν Μουμπάρακ, κάτι συμβουλὲς, κάτι προτάσεις….

Συνέχεια