Ἡ γνωστή συριζοσελίδα left.gr, φιλοξενεῖ τήν ὁμιλία τοῦ Alexis στό συνέδριο τοῦ «Συνασπισμοῦ τῆς μνημονιακῆς ἀριστερᾶς καί τῆς βλακείας». Ἔτσι μετονομάσθηκε ὁ γνωστός μας τΣΥ.ΡΙΖ.Α.
«”Εμεῖς εἴμαστε οἱ γκρεμιστές, γιατί ἐμεῖς εἴμαστε καί οἱ κτίστες», εἶπε ὁ Alexis στούς «προοδευτικοἀριστερούληδες». Τά πρόβατα, δηλαδή πού τόν ἀκολουθοῦν.
Alexis, ξέχασες τό «Σκαπανεῖς». Σοῦ θυμίζει τίποτα τό Συνέχεια

Καλά! Ἔχουν πάρει χαμπᾶρι τά δημοσιογραφολαμόγια, ὅτι μέ τά ρεπορτάζ πού βγάζουν γιά τούς ἀπολυμένους … τό μόνο πού καταφέρνουν εἶναι 


