Ἄχ «Ἅγιε» πατέρα ἐσύ….!!

Πολλά ελέχθησαν για την περιβόητη υπόθεση της παραιτήσεως του Πάπα Βενέδικτου.

Όργιο φημών για σκάνδαλα επί σκανδάλων σε υποθέσεις παιδεραστίας κληρικών και ανώτατων κληρικών, έκαναν πιθανώς (;;;;) τον Πάπα να τραπεί εἰς ἄτακτον φυγήν.

Μιας και η βοή της παραιτήσεώς του ακόμα δεν έχει κοπάσει, ας θυμηθούμε μερικά ..πολύ ενδιαφέροντα που είχε πει ο «άγιος» αυτός πατέρας σχετικά με αυτό που κάθε νοήμων άνθρωπος, οφείλει να μάχεται…Την παγκοσμιοποίηση!

Συνέχεια

«Τὰ κομματόσκυλα τραγουδοῦν ἀκόμη».

Χειροκροτώντας τον Γιώργο Παπανδρέου ή αλλιώς μια εξήγηση για το πώς πέρασαν τρία μνημόνια και θα περάσουν άλλα τόσα αν χρειαστεί…

HAARP, τὸ τρομακτικὸ ὁπλικὸ σύστημα.

 

Ὅταν πρωτοδιάβασα κάποιες πληροφορίες γιὰ τὸ HAARP ἀνησύχησα. 
Βλέπετε, ὁ πλανήτης μας εἶναι ἀπὸ μόνος του ἔτσι δομημομένος, ποὺ ἀκόμη καὶ τὶς καταστροφικὲς καταιγίδες ἤ τοὺς φονικοὺς σεισμούς, ἤ ἀκόμη καὶ τὶς μεγάλες φυσικὲς καταστροφές, τὶς «κατανέμει» μὲ «δίκαιον» τρόπο, πρὸ κειμένου νὰ μὴν πάσχῃ μόνον μία πλευρὰ τοῦ πλανήτου. Ἄλλως τέ, ἀκόμη κι ἐὰν δὲν τὸ συνειδητοποιοῦμε αὐτό, ἡ ὅποια γήινος δραστηριότης εἶναι Ἀνάγκη νὰ μᾶς συμβῇ, ὄχι ἀποτέλεσμα τυχαίων γεγονότων καὶ συμπτώσεων.
Τὰ προβλήματα ξεκινοῦν, καὶ οὐδεὶς γνωρίζει τὸ ποῦ θὰ παύσουν, ἐὰν φυσικὰ παύσουν, ἀπὸ τὸν παράγοντα τῆς ἀνθρωπίνου ἐπεμβάσεως. Ὅταν γιὰ παράδειγμα κάποιοι ἠλίθιοι κι ἀνεγκέφαλοι σχεδιάζουν νὰ προσθέσουν στὴν Σελήνη δορυφόρο, τὴν στιγμὴ ποὺ ἤδη σὰν οὐράνιο σῶμα εἶναι ὑπερβολικὰ μεγάλο γιὰ τὸν πλανήτη μας, αὐτὸ καταδεικνύει τὸ πόσο ἐπικίνδυνοι μποροῦν νὰ γίνουν οἱ ἀνθρώπινοι χειρισμοί. Μποροῦν δῆλα δὴ νὰ ἐπιφέρουν μίαν μόνιμο καταστροφή, μὴ θεραπεύσιμο, μὲ ἀποτέλεσμα φυσικὰ νὰ μὴν ἐπιβιώσουν οὔτε οἱ ἴδιοι ἀπὸ κάτι τέτοιο. Ῥωσσικὴ ῥουλέτα παίζουν, κι ἄς ἀδυνατοῦν νὰ τὸ συνειδητοποιήσουν.

Συνέχεια

Σκέψεις ὑπὸ …παραγγελίαν!!!

Εὐτυχῶς ποὺ οἱ φίλοι μου παρακολουθοῦν κάθε ἀνισορροπία ποὺ συμβαίνει στὸν πλανήτη.
Εὑτυχῶς, διότι δὲν θὰ ἄντεχα νὰ ἀσχολοῦμε μὲ τὴν κάθε βλακεία, τοῦ κάθε ἀνεγκεφάλου.
Ἡμέρα σκέψεως ἡ ἐχθεσινὴ παρακαλῶ!
Δῆλα δή, ἐὰν τὸ θέσουμε στὶς σωστές του βάσεις, μόνον αὐτὴν τὴν ἡμέρα πρέπει νὰ σκεπτόμεθα…
Τὶς ὑπόλοιπες καλὸ εἶναι νὰ τὸ κλειδώνουμε, νὰ τὸ καταργοῦμε, νὰ τὸ φιμώνουμε…
Συνέχεια

Ἀποσύρεται τό ἄλογο ἀπό τίς τροφές; Μά πῶς ἔφθασε ἔως ἐκεῖ;

Ἀπορίας ἄξιον πάντως παραμένει τὸ γεγονὸς τῆς ἀφίξεως τοῦ ἀλόγου στὶς τροφὲς ποὺ σερβίρει ἡ ΝΕΣΤΛΕ!!!
Προσωπικῶς ἀνησύχησα, ἄν καὶ οὐδέποτε καταναλώνω προϊόντα αὐτῆς τῆς ἐταιρείας.
Ὄχι, δὲν ἀνησύχησα γιὰ τὸ τὶ θὰ φάω.
Γιὰ τὰ φουκαριάρικα τὰ ἀλογάκια ἀνησύχησα. 
Δὲν γνώριζα πὼς οἱ κατ’ ἐξοχὴν δηλητηριαστὲς παιδιῶν τώρα στόχευσαν τὰ ἄλογα, ὡς μέσον βελτιώσεως τῶν Συνέχεια

ΗΠΑ-ΕΕ ἐνιαία ἀγορά καί στό βάθος διατροφή μέ γενετικῶς τροποποιημένα τρόφιμα

Δεν ήταν παρά μία και μόνη φράση αυτή που εκφώνησε ο Μπαράκ Ομπάμα στη διάρκεια της ομιλίας του προς το αμερικανικό έθνος την περασμένη Τρίτη. Ηταν όμως αρκετή για να σημάνει παγκόσμιο συναγερμό στους κυβερνητικούς, πολιτικούς και ηγετικούς επιχειρηματικούς κύκλους: «Ανακοινώνω απόψε ότι θα αρχίσουμε συζητήσεις για έναν ευρύ Διατλαντικό Συνεταιρισμό Εμπορίου και επενδύσεων με την Ευρωπαϊκή Ενωση»! Οι αντιδράσεις των Ευρωπαίων ήταν ενθουσιώδεις. «Από κοινού θα σχηματίσουμε τη μεγαλύτερη εμπορική ζώνη στον κόσμο» δήλωσε ο Μ.Μπαρόζο.

Ο Ντ.Κάμερον ανακοίνωσε ότι ως προεδρεύων των G8 θα προωθήσει τις συνομιλίες. Ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης Στ. Ζάιμπερτ δήλωσε ότι πριν από τον Ιούνιο θα έχουν διαμορφωθεί οι εντελώς συγκεκριμένοι όροι και το πλαίσιο των ευρωαμερικανικών διαπραγματεύσεων. Ο επίτροπος Εμπορίου της Κομισιόν Κ. Ντε Χεχτ σε μια ακόμη πιο εντυπωσιακή κίνηση, έθεσε ως όριο ολοκλήρωσης των συνομιλιών ΕΕ – ΗΠΑ τα δύο χρόνια! Η αμερικανική πλευρά αποδέχθηκε αμέσως το χρονικό περιθώριο, πράγμα που σαφώς υποδηλώνει ότι η προεργασία που έχει γίνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας έχει οδηγήσει σε σύγκλιση των θέσεων των δύο πλευρών – γι’ αυτό άλλωστε και ανακοίνωσαν δημοσίως την έναρξη διαπραγματεύσεων.

Ο ενθουσιασμός των ελίτ και των δύο πλευρών βρήκε αντανάκλαση στον Συνέχεια