Καὶ εἶχα μίαν ἀπορία γιὰ τὸ ποιὸς πληρώνει τοὺς ψεκαστές μας!!!

Καλὲ ἐμεῖς τοὺς πληρώνουμε!
Σιγὰ ποὺ θὰ τοὺς πλήρωνε ἡ Ντορίτσα ἡ μπορίτσα. Ἤ ὁ Ἀντωνάκης ὁ ξινόγαλος. Ἤ ὁ Μπένυ ὁ χαράτσιος. 
Σιγά…
Κι ὄχι μόνον τοὺς πληρώνουμε ἀλλά, λόγῳ …διαυγείας, μᾶς τὸ ἀναρτοῦν καὶ διαδικτυακῶς!!!
Τόσο θρᾶσος!!!! Ἤ τόση χαιρεκακία!

Συνέχεια

Γιατί ἡ GREENPEACE παραμένει σιωπηλή;;

 

Αλήθεια,πως γίνεται η πλέον δραστήρια παγκοσμἰως οικολογική οργάνωση ,όπως η greenpeace,όταν της θέτουν θέμα αεροψεκασμών,να απαντά πως δεν είναι  δική της αρμοδιότητα;;

Αν δεν είναι η δηλητηρίαση του πλανήτη και του ανθρώπου με καρκινογόνες ουσίες δική της αρμοδιότητα,τότε ποιού είναι;; 

Συνέχεια

Ἔφθασε ἡ ὥρα νά …τσιπάρουμε τά παιδιά μας;

Δὲν ξέρω τὶ γίνεται μὲ τὰ δικά σας παιδιά, ἀλλὰ μὲ τὰ παιδιά μας γενικότερα θὰ ἔπρεπε νὰ εἴμαστε πάντα περισσότερο προσεκτικοί.

Δὲν γίνεται ἡ δική μας ἀδιαφορία ἤ ἡ ἄγνοια νὰ ὁδηγήσῃ ὅλες τὶς ἐπόμενες γενεὲς στὴν ἀπόλυτον δουλοποίησιν. 
Θέλω νὰ πιστεύω πὼς ἕνα μεγάλο τμῆμα τῆς κοινωνίας μας ἔχει ἀρχίσῃ νὰ ἀντιλαμβάνεται τὴν σοβαρότητα μίας τέτοιες ἐκδοχῆς. Θέλω νὰ πιστεύω εἴπαμε. 
Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλην…
Τόσες καὶ τόσες φορὲς ἔχουμε βρεθῇ πρὸ ἐκπλήξεων….
Συνεπῶς… Κάλιο γαϊδουρόδενε παρὰ γαϊδουρογύρευε… 

Συνέχεια

«Ἔλα νὰ μάθῃς τὶ ζωὴ περνῶ…»

Άνθρωποι χωρίς πρόσωπο και με απολεσθείσα την αξιοπρέπεια διαγκωνίζονταν σαν τα σκυλιά για μια σακούλα πορτοκάλια, για ένα λάχανο. Ποιος τους παραμόρφωσε την όψη και τη ζωή; Δεν ξέρουν. Καταριούνται εν γένει. Ενώ οι πολιτιστικές συνθήκες που κρατούσαν δεμένο το κτήνος μέσα τους έχουν σπάσει προ πολλού.

Λάθος, δεν τραγουδούν το «Έλα να μάθεις στη πλατεία Βάθης, έλα να μάθεις τι ζωή περνώ». Δεν έχουν που να απευθυνθούν. Παραληρούν και το λήρημά τους έχει στόχο το γαλάζιο μάρμαρο, που βρίσκεται πάνω από τα κεφάλια τους. Βλέπουν μόνο μέχρι το διπλανό τους. Αυτός είναι ο άμεσος εχθρός. Αυτός διεκδικεί τη σακούλα με τις ντομάτες. Η εξαθλίωση είναι πλήρης.

Συνέχεια

Ἀποκαλύψεις ἀπό τήν Δίωξι Ἠλεκτρονικοῦ Ἐγκλήματος….σχετικά μέ τό facebook…

Από “καλλίγραμμες” των εισπρακτικών που στήνουν ραντεβού με τους οφειλέτες μέσω F/Β μέχρι και ληστές μαθαίνουν πότε λείπετε από το σπίτι σας…
 
  – Επιχειρηματίας έγραψε στο Facebook οτι θα πάει διακοπές και διαρρήκτης εγκαταστάθηκε στο σπίτι του – Χαρακτηριστικές περιπτώσεις βιομηχανικής κατασκοπείας, παρουσιάστηκαν στην ημερίδα για την ασφαλή πλοήγηση – Ένα στα τρία παιδιά έχουν πέσει θύματα του cyber bullying – “Οι λογαριασμοί στο Facebook δεν διαγράφονται” τόνισε ο Μ. Σφακιανάκης…. 
  
«Γνωστός επιχειρηματίας είχε αναρτήσει στο Facebook ότι θα πάει στη Μύκονο 10-20 Αυγούστου. Στις 11 Αυγούστου μπήκε ο διαρρήκτης σπίτι του και έφυγε στις 19»! Ήταν ένα από τα χαρακτηριστικά περιστατικά που αφηγήθηκε ο προϊστάμενος της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Μανόλης Σφακιανάκης κατά τη διάρκεια της ημερίδας για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Το διαδίκτυο είναι η υποκατάσταση της αλάνας που εμείς παίζαμε παιδιά ανέφερε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Δένδιας, χαιρετίζοντας την ημερίδα.
Όπως αποκαλύφθηκε Συνέχεια

…Μὰ πιότερο ἀλλοίμονο σὲ αὐτοὺς ποὺ μένουν καὶ δὲν μιλοῦν…

Μοῦ τὴν δίνουν οἱ ἔρευνες καὶ οἱ μελέτες καὶ οἱ στατιστικοὶ δεῖκτες καὶ οἱ καμπύλες καὶ τὰ πολύωρα ῥεπορτὰζ καὶ οἱ δημοσιογραφικοὶ μονόλογοι γιὰ τὴν οἰκονομία, τὴν ἀνεργία, τὴν ἀνάπτυξι, τὶς προσδοκίες τῶν πολιτῶν, τὴν φτώχεια, τὶς ἀπεργίες, τὰ κόμματα… Καὶ γενικά μου τὴν δίνει ὅλο αὐτὸ τὸ περιτύλιγμα τῆς κοινωνικῆς ἐξαθλιώσεως μὲ ἀριθμοὺς καὶ δῆθεν συμπονετικὴ συμπερασματολογία… Συνέχεια