Ξέρετε τί παθαίνει;
Βέβαια ἐδῶ δὲν περπατεῖ… Πετᾶ….
Δὲν τοὺς φθάνει τὸ ἡμερήσιον ψέκασμα, περάσαμε πλέον καὶ στὸ νυκτερινό!!!
Νυχτερινοί Αεροψεκασμοί αυτή την στιγμή στην Αττική
Νυχτερινοί Αεροψεκασμοί αυτή την στιγμή 2:20πμ 18/5/2011 στην Αττική. Ο ουρανος πριν 1 ωρα ηταν πεντακάθαρος και μολις περασαν 5 αεροπλανάκια θόλωσε…
Συνέχεια


Κάποιες σκέψεις ἀπὸ τὸν φίλο ΘΟΡΥΒΩΞ, ποὺ πιστεύω πὼς καλό εἶναι νὰ ἔχουμε ὑπ’ ὄψιν μας. Δὲν ἀλλάζει κάτι. Μόνον ἡ χρήσις μπορεῖ νὰ γίνῃ μὲ τὸν δικό μας τρόπο κι ὄχι μέ τόν δικό τους.
