H τεχνολογία εθνοκάθαρσης του Ισραήλ ..εξάγεται και στην Ουκρανία.
Βόμβες Λευκού Φωσφόρου πέφτουν στην Ανατολική Ουκρανία, από την κυβέρνηση που παράνομα εγκατέστησαν οι σιωνιστές «σύμμαχοί» μας.
Τα ΝΕΑ του Ψυχάρη συνδέουν την Ελληνική Σημαία και τον Χριστιανικό Σταυρό με τους Πιθήκους και τον Χίτλερ. Από το Jobbik, το δεύτερο σε δύναμη κόμμα της Ουγγαρίας, ακούμε μία καθόλου …βολική αλήθεια:
«Εχθροί μας είναι ο φιλελευθερισμός και ο Σιωνισμός και ΟΧΙ το Ισλάμ!»
Έτσι απαντάει ο Ούγγρος αρχηγός του Jobbik, στην Le Pen, που στοχοποιεί τα ΘΥΜΑΤΑ του Σιωνισμού και της Νέας Τάξης και ποτέ τους σιωνιστές επικυρίαρχους.
Οπότε και η Le Pen αρνείται την συνεργασία με τους αντισιωνιστές του Jobbik, όπως άλλωστε έκανε και με την Χρυσή Αυγή. Συνέχεια
Τελικά η απόβαση στη Νορμανδία μας «απελευθέρωσε» από τους Γερμανούς ή μας ξανασκλάβωσε στους σιωνιστές τοκογλύφους και την Βενιζελική Συμμορία;
Γνωρίζετε ότι ανάμεσα στα ανταλλάγματα που ζήτησαν οι σιωνιστές «ελευθερωτές» μας ήταν η υποχρέωση, με γραπτή συμφωνία όλων των χωρών της Ευρώπης, να προβάλουν στο 45% των κινηματογράφων τους αποκλειστικά «αμερικανικές» ταινίες…!!!
Δηλαδή ταινίες του σιωνιστκού hollywood; Συνέχεια
Ισραηλινή εταιρία θα αρπάξει το δίκτυο ύδρευσης της Θεσσαλονίκης κι ο ιουδαίος Paulson την ΕΥΔΑΠ.
Και τα τσιράκια των επικυρίαρχων στοχοποιούν την …Μέρκελ, ενώ την ίδια ώρα οι σιωνιστές μας παίρνουν και τα σώβρακα.
Συνέχεια
Κι ενώ το Ισραήλ κινεί τα νήματα στην επίθεση κατά της Συρίας, εφόσον το Ισραήλ, εκπαιδεύει, εξοπλίζει και νοσηλεύει τους μισθοφόρους που αιματοκυλούν τη χώρα του Άσαντ…
…τις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ θάλασσες θα μολύνουν με τα χημικά προς καταστροφή.
Αυτό σημαίνει επικυρίαρχος…
Κι αυτό είναι το αποτέλεσμα της επιλογής των πολιτικών μας από το Λόμπι κι όχι από τον λαό. Συνέχεια