Ἔχουν οἱ εἰσβολεῖς-ἔποικοι ὅμως….
Στὴν Βρεταννία συνηθίζουν νὰ βάζουν τὴν ὑπηκοότητα ὡς κυρίαρχο ἐνῶ τὴν ἐθνότητα ὄχι, μόδα ποὺ δυστυχῶς ἔχει ἐπιβάλλει πλέον ἡ ΕΕ.
Αὐτὸ σημαίνει ὅτι ἐντελῶς τυχαῖα ὅποιος γεννιέται κάπου Συνέχεια
Ἔχουν οἱ εἰσβολεῖς-ἔποικοι ὅμως….
Στὴν Βρεταννία συνηθίζουν νὰ βάζουν τὴν ὑπηκοότητα ὡς κυρίαρχο ἐνῶ τὴν ἐθνότητα ὄχι, μόδα ποὺ δυστυχῶς ἔχει ἐπιβάλλει πλέον ἡ ΕΕ.
Αὐτὸ σημαίνει ὅτι ἐντελῶς τυχαῖα ὅποιος γεννιέται κάπου Συνέχεια
Τόσο κάφροι πιά!!!
Μὰ τόσο κι ἄλλο τόσο…
Τόσο πολὺ ποὺ ἀρχίζω νὰ ἀναρωτιέμαι γιὰ τὴν ΔΙΚΗ ΜΑΣ ἀντίληψιν καὶ γιὰ τὴν κατ’ ἐξακολούθησιν ἐπανεκλογή τους.
Κουδουνισμένα, τύπου Γιακουμάτου, ποὺ κυκλοφοροῦν, ὡς μαϊντανοί, γιὰ νὰ λεκιάσουν, νὰ ὑποτιμήσουν καὶ νὰ ὑποβιβάσουν ἔργα καὶ πράξεις ἀνθρώπων ποὺ ἀγωνίζονται καθημερινῶς, γιὰ νὰ διασώσουν κάτι ἀπὸ τὴν σαρωτικὴ ἀδιαφορία τῶν κυβερνώντων καὶ τῶν ἀφεντικῶν τους.
Ἀνίκανα ὑπανθρωπίδια γιὰ νὰ ἀποδεκτοῦν ἀκόμη καὶ τὰ πασιφανῆ τους λάθη καὶ νὰ ζητήσουν μίαν, ἔστῳ καὶ τυπική, συγγνώμη, πρὸ κειμένου νὰ βροῦν ἀπὸ τὴν δύσκολη θέσιν, ποὺ ΜΟΝΟΙ τους περιεῖλθαν. Θέσις ποὺ τελικῶς ΕΠΕΛΕΞΑΝ συνειδητῶς, εἶτε γιατὶ εἶναι ἁπλῶς ἠλίθιοι, εἶτε διότι εἶναι ἀνίκανοι, εἶτε σκέτο διότι εἶναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!! Συνέχεια
ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!
(Ἐγὼ πάντως συμφωνῶ μὲ τὸν Λαφαζάνη)
Ἡ Ἑλλάδα χρειάζεται να ἀναλάβει μιὰ μεγάλη πρωτοβουλία ἀγῶνα, γιὰ τὴν διαγραφή, χωρὶς ὄρους, τοῦ μεγαλύτερου, τουλάχιστον, μέρους τοῦ χρέους.
Τὸ δημόσιο χρέος πνίγει τὴν Ἑλλάδα, ὅπως καὶ ἡ ἰδιωτικὴ ὑπερχρέωση ἔχει ὁδηγήσει σὲ οὐσιαστικὴ πτώχευση τὰ ἑλληνικὰ νοικοκυριά.
Συνέχεια

Να βλέπεις τους πράκτορες να παριστάνουν τους …«προστάτες» των αδυνάμων… (όπως ακριβώς έβλεπαν οι Ρώσσοι τους Ξένους Τραπεζίτες να χρηματοδοτούν την …Κόκκινη Επανάσταση) ενάντια στον …Καπιταλισμό, είναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ σημάδι. Συνέχεια
Ἄλλη μία στιγμὴ μεγάλης προδοσίας ἀπὸ τὸ ΚΚΕ…
Ἕνα κόμμα ποὺ ΠΡΩΤΑ κι ἐπάνω ἀπ΄ ὅλα ἔθετε ΠΑΝΤΑ τὸν κομματικό του μηχανισμὸ καὶ τὴν ὑποδούλωσιν ΚΑΘΕ Ἕλληνος. Στόχος τους φυσικὰ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἐστάθη ἡ ἀπελευθέρωσις ἀλλὰ ἡ ὑποδούλωσις στὸν κομματικὸ δυνάστη, ποὺ αὐτοὶ ἀξίωναν νὰ ἀποδεκτοῦμε… (Καὶ φυσικὰ οἱ σφαγὲς ἦσαν δεδομένες πρὸς κάθε κατεύθυνσιν ποὺ ἀντιστεκόταν στὴν δικτατορία τους…!!!) Συνέχεια
“Η ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ (από την Τροϊκα) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΑΠΌ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΑ 230εκ”
“Οταν με εντολή της Τροϊκας έχει ζημιωθεί η χώρα, αναζητάς αποζημίωση από την Τροικα “
“Πετύχαμε άρση Ασυλίας της Τροϊκας, δηλαδή για να παραπεμφθούν και για αστικά και ποινικά εγκλήματα”
Τι λάθος έκαναν οι Ελληνες Ευρωβουλευτές ;
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Συνέχεια