Που τα βρήκε η ΔΟΥΡΟΥ τα λεφτά για να κάνει αυτήν την απίστευτα ακριβή προεκλογική εκστρατεία;
Γιατί τα ΜΙΚΡΑ κόμματα ξόδεψαν πενταπλάσια σε διαφήμιση, σε σχέση με τα μεγάλα;
Που τα βρήκε τα λεφτα η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, που δεν έχει μπει ποτέ στη Βουλή και δεν έχει επιδοτηθεί;
Κατάλαβες πόσο αντισυστημικοί είναι οι «κόκκινοι» επαναστάτες;
ΣΔΟΕ … ΜΟΝΟ για εμάς φίλοι μου. Συνέχεια


Μά τί στό καλό;