Ὁ Παπακωνσταντίνου τὰ ἐμάσσησε, τὰ ἐδάγκωσε, τὰ ἐρούφηξε καὶ τελικῶς ἄλλα ἔλεγε, ἄλλα ἤθελε νὰ πῇ κι ἄλλα ἀκούγονταν ἀπὸ τοὺς παρισταμένους.
Τὸ ἐρώτημα ὅμως παραμένει. Γιατί εἰδικό δικαστήριον; Ἔτσι κι ἀλλοιῶς δὲν ἦταν ἐκλεγμένος βο(υ)λευτὴς ὅταν διετέλεσε Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ΠΑΣΟΚ (μΠατΣοΚ)-ΚΙΝΑΛ
Τί σχέδιον νόμου γιά τήν ΑΟΖ εἶναι ἐτοῦτον;
Ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ κατέθεσε (ἤ θὰ καταθέσῃ, δὲν κατάλαβα) σχέδιον νόμου γιὰ τὴν ΑΟΖ.
Ἔως ἐδῶ ἔχουν καλῶς ὅλα.
Τὸ κακῶς, ποὺ ἔχει νὰ κάνῃ μόνον μὲ τὸν κακὸ καιρὸ τῶν «κυβερνώντων», καθῶς ἐπίσης καὶ ὅλων τῶν παρατρεχαμένων, εἶναι ἡ στάσις τους ποὺ κρατοῦν ἀπέναντι στὴν Χρυσὴ Αὐγή.
Συνέχεια
Μπενίτο Βενιζελίνι. Ὁ χαρατσοπατέρας. Θαυμᾶστε τον!
Ὅλα δείχνουν ὅτι ὁ «πολιτικός ἀνήρ» εὑρίσκεται στήν δύσι τῆς πολιτικῆς ζωῆς του. Τό (ἀπό)κόμμα του ἔχει φθάσει στό ναδίρ τῆς δημοτικότητός του. Ἀλλά δέν μπορεῖ νά τό πάρῃ ἀπόφασι.
Εἶναι ἀκόμα ἐδῶ γιά νά οὐρλιάζει ὅταν ἀπευθύνεται στόν Ἑλληνικό λαό ἀλλά ἀκόμα καί στό κανάλι πού τόν ἀνέδειξε καί τόν στήριξε ὅσο κανένα ἄλλο. Γιά τούς γνωστούς, ἐν πάσει περιπτώσει, λόγους. Ἄς μήν κάνουμε κουτσομπολιό………..Εἴμαστε ἐδῶ γιά νά ἀναδεικνύουμε τά κακῶς κείμενα καί νά ἐκθέτουμε τούς δημοσίους λειτουργούς τῆς χώρας. Κοινῶς, «νά τούς κρεμᾶμε στά μανταλάκια». Ἄς ἐλπίσουμε ὅτι θά τούς κρεμάσουμε καί κάπου ἀλλοῦ.
Θαυμᾶστε τόν Μπενίτο σέ μερικά βιντεοσκοπημένα στιγμιότυπα. Σίγουρα δέν εἶναι γιά γέλια, ἀλλά γιά κλάματα ἤ προβληματισμό. Αὐτόν τόν ἄνθρωπο τόν στέλνει ὁ λαός κάθε τέσσερα ἤ καί λιγότερα χρόνια, ἀνελλιπῶς, τήν τελευταία περίοδο στήν βουλή τῶν Ἑλλήνων!
Ἡ σκανδαλώδης σύμβασις γιά τήν γέφυρα Ῥίου – Ἀντιρρίου
Ἡ μνημονιακή λιτότητα ἔφαγε τίς καταθέσεις
Ἡ δραματική μείωσις τῶν καταθέσεων τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν συνεχίζεται……
Τί θά γίνῃ ὅταν ἀρχίσουν νά τελειώνῃ τό «κομπόδεμα» τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ; Θά μᾶς βάλουν «δελτίο»;
Πασοκ καί ΝΔ ἔφαγαν τίς καταθέσεις, ὄχι ἡ….δραχμή Συνέχεια
Ἐπιτέλους! Σήμερα οἱ ἔνοχοι γιὰ τὸ μνημόνιο εἶναι οἱ Ἐλεύθεροι Ἐπαγγελματίες!
Σήμερα είναι Πέμπτη και για το μνημόνιο φταίνε οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες !
Επειδή έχω μνήμη χρυσόψαρου κι εθισμό στο Κουτόχορτο.
Ξέχασα ότι…
Την Τετάρτη έφταιγαν οι Δημόσιοι Υπαλληλοι,
Την Τρίτη οι Συμβασιούχοι,
Την Δευτέρα οι Οδηγοί Φορτηγών,
Την Κυριακή οι Οδηγοί Ταξί,
Το Σάββατο οι Ναυτικοί,
Την Παρασκευή οι ΑΜΕΑ.
και φυσικά και φταίει ο Περιπτεράς, που κακώς βέβαια, δεν κόβει απόδειξη 1,50€ για τα πατατάκια.
Αλλά στα Μπετατζιδοκάναλα (video στο τέλος) Εμαθα ότι
Δεν φταίνε οι Τράπεζες που πήραν
+ 163.000.000.000€ (2009-2012)
+ 40.000.000.000€ (2012)
= 203.000.000.000 €
Δεν πταίει η Siemens που της δώρισαν
2.000.000.000.000 €
(aka όσα ψάχνουν να κόψουν απο τις συντάξεις !)
Δεν πταίει η Hochtief που Συνέχεια

