Κύριε διευθυντά,

ἐδῶ καὶ χρόνια μᾶς ἔχετε ταράξει μὲ τὴν ἀπόλυτον ἀνορθογραφία τῶν συντακτῶν σας. (Δὲν θὰ θεωρήσω ὡς δεδομένη τὴν περίπτωσιν αὐτήν, στὴν ὁποίαν συνειδητῶς θὰ θέλατε νὰ μᾶς ἀλλάξετε τὴν ἀντίληψίν μας γιὰ τὴν ἱστορικὴ ὀρθογραφία πολλῶν λέξεών μας. Θὰ σᾶς θεωρήσω …ἀθώους!!! Ἔως τοὐλάχιστον ἀποδείξεως τοῦ ἐναντίου!)
Ἀντιλαμβανόμεθα πὼς ἔχετε ἕναν θαυμασμὸ γιὰ τὸν Μπαμπινιώτη καὶ τὶς ἀπόψεις του, ἀλλὰ ἐφ’ ὅσον πλέον κι ὁ ἴδιος ἀπεφάσισε νὰ τὶς ἀλλάξῃ καὶ νὰ ἐπανέλθουμε στὴν ἱστορικὴ ὀρθογραφία τῶν λέξεων αὐγὸ καὶ αὐτί, ὀφείλετε νὰ Συνέχεια
Κυττᾶξτε πώς διαπρέπουν οἱ «ἀριστεροί» στήν Ἑλλάδα καί βγᾶλτε συμπεράσματα. Ἑλλάς ἡ χώρα πού κάνουν ὅτι θέλουν οἱ λαθρομετανάστες καί οἱ ταξικοί τους ἀδελφοί.


