Μέσα στο κατακαλόκαιρο οι ΔΕΗτζήδες θα κάνουν 48ωρες απεργίες, από τις οποίες φυσικά θα υποφέρουν ΜΟΝΟΝ οι ΠΟΛΙΤΕΣ και θα χάσουν χρήματα ΜΟΝΟΝ οι ΠΟΛΙΤΕΣ. 
Γι’ αυτό βλέπετε τα κωλόπαιδα του συνδικαλισμού πάντα ΑΓΚΑΛΙΑ με τους βουλευτές και τους υπουργούς.
Γι’ αυτό έχουν εξασφαλισμένη θέση στα ψηφοδέλτια, στα υπουργεία κι όπου αλλού πέφτει πολύ χρήμα.
Θα διαμαρτυρηθούν για κάτι που ΟΧΙ μόνο γνώριζαν αλλά που συνυπέγραψαν. Συνέχεια
Ναί… Ὑπερπατριώτης… Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν …ἀνάποδη!!!

